Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kulfoldon esim, nincs internet


BenceHavran

Kérdés

Sziasztok

aktivaltam ket kulonbozo elofizetesen az e-sim-et,mindkettot kulon kulon hozza adtam ket iphonehoz, bejelentkeztek a halozatra,mind a kettön fogadok hivast sms-t es inditani is tudok,de az egyiken nincs internet.

beallitasok ugyanazok mind a ketto telefonon, roaming bekapcsolva.

ötlete van valakinek miert?

mar probaltam: ujrainditani, torolni esim-et, uj kodot generalni, es hozzaadni, ugyan az.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

25 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Egymás mellett van a két telefon, mind a kettő a telekom.de azaz a deutsche telekomra van csatlakozva. 

mind a kettőn EU-s mobilinternet van, amelyiken működik, a számláló is vissza számol, mind a kettőnél látszik az applikacioban a hátralevő EU internet.

mind a két telefon egyforma iPhone SE 2020,

mind a kettőnél ez van a Beallitasban de csak egyiken van mobilnet, akármit csinalok. 

 

454A2482-6356-48F5-B0EB-C68737879B39.jpeg

6F688CCF-22FF-48AD-A00C-365D6387EDF0.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BenceHavran
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azóta kipróbáltam hogy a két telefonon meg cseréltem az e-sim beállításokat, és ugyanúgy azon a telefonon nem működött a net amelyiken eddig. A dolog érdekessége hogy ez az oldal betölt, de sajnos semmi más nem. 
roaming bekapcsolva többször néztem, kikapcsoltam majd újra be.

86BB874B-04F6-4E9D-A736-1398C7FDA8BF.jpeg

F6F2408C-DF4C-434B-BBD7-6C5A17C23CCD.jpeg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BenceHavran
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
2 órája, BenceHavran írta:

A telefon beállításával nem lesz gond, ügyfélszolgálattal  tárgyaltam, roaming tiltás volt állítólag az elofizetesen. Most működik ami nem működött, azóta pedig ami működött az produkálja azt, hogy nincs internet, atiranyit hogy vegyek egy EU internet csomagot. Hihetetlen. 

Szia Bence!  A munkatársainkkal sikerült mindkét szerződéseddel kapcsolatban egyeztetni és a romaing tiltásokat levették a telefonszámaidról? Ha igen, akkor érdemes lesz újraindítani az eszközeidet, hogy a beállítások frissüljenek. Köszönöm.

 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
44 perce, ^Noel írta:

Szia Bence!  A munkatársainkkal sikerült mindkét szerződéseddel kapcsolatban egyeztetni és a romaing tiltásokat levették a telefonszámaidról? Ha igen, akkor érdemes lesz újraindítani az eszközeidet, hogy a beállítások frissüljenek. Köszönöm.

 

Szia.

több ügyfélszolgálatossal is sikerült beszélnem, szerintük már nincs tiltás egyiken sem. Az egyik működik a másik nem, próbáltunk újra telefon cserét, de mindig ugyan az a SIM kártya nem működik jelenleg. 
felvetettem egy hiba bejelentést, mert pont azért váltottam pár napja nagyobb csomagra hogy legyen bőven elég adat csomagom külföldön, de második napja nincs egyáltalán.
Ismét egy észrevétel, ez a fórum is elérhető, a telekom applikacio is, semmi más nem. 

párom SIM-kártyája működik tegnap óta tökéletesen, egy előfizetés alatt van mindkettő.

ugyfelszolgalat szerint telefon rendben van, roaming nincs tiltva, mégis egyértelmű hogy náluk van valami tiltás, gyanítom e-SIM-hez lesz köze.... 

Ide irányít át akármit nyitok meg: https://telekom.hu/roamingstart/

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 perce, ^Noel írta:

Köszönjük pontosításodat. probléma lehet, ha roaming helyzetben elhasználtad a rendelkezésre álló 15 GB adatot (belföldön van csak korlátlan díjcsomagunk), emiatt irányít át a felületünk kiegészítő csomag igénylésre. Alkalmazásunkban, weboldalunkon elérhető az információ. A díjcsomag részleteket ITT érheted el.

Ez is tisztázva lett, tegnap volt a fordulópont, gyanúsan azóta nem működik, bár előtte is volt még több gb hátralevő adatom, azóta pedig nem is tudtam használni tehát 10gb szabad!

61CC637C-AE34-4CF0-B998-A78C14D8B188.jpegA párom csomagja pedig így néz ki ami működik:

 

40C3E0CD-57E6-439A-AA47-4DD478C22121.jpeg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: BenceHavran
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
11 perce, BenceHavran írta:

Ez is tisztázva lett, tegnap volt a fordulópont, gyanúsan azóta nem működik, bár előtte is volt még több gb hátralevő adatom, azóta pedig nem is tudtam használni tehát 10gb szabad!

61CC637C-AE34-4CF0-B998-A78C14D8B188.jpegA párom csomagja pedig így néz ki ami működik:

 

40C3E0CD-57E6-439A-AA47-4DD478C22121.jpeg

Rendben. Szeretnénk elkérni a telefonszámodat és utána nézünk mi lehet a probléma. Köszönjük.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
19 órája, Petras írta:

Műszaki munkatársaink már vizsgálják ügyed, így türelmedet szeretnénk kérni a kivizsgálásig! ^Petra

 

Köszönöm, nem tudom ki és mit csinált, elkezdett működni, jött egyszerre rengeteg értesítés :)  

jelenleg mind a kettő előfizetés tökéletesen működik, köszönjük szépen mindenkinek! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
31 perce, BenceHavran írta:

Köszönöm, nem tudom ki és mit csinált, elkezdett működni, jött egyszerre rengeteg értesítés :)  

jelenleg mind a kettő előfizetés tökéletesen működik, köszönjük szépen mindenkinek! 

Szia Bence! Köszönjük szépen visszajelzésedet, melyből örömmel olvastuk, hogy az egyedi problémád megoldódott. :) Nagyon szívesen segítettünk Neked, keress minket máskor is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
1 perce, BenceHavran írta:

Szia.

több ügyfélszolgálatossal is sikerült beszélnem, szerintük már nincs tiltás egyiken sem. Az egyik működik a másik nem, próbáltunk újra telefon cserét, de mindig ugyan az a SIM kártya nem működik jelenleg. 
felvetettem egy hiba bejelentést, mert pont azért váltottam pár napja nagyobb csomagra hogy legyen bőven elég adat csomagom külföldön, de második napja nincs egyáltalán.
Ismét egy észrevétel, ez a fórum is elérhető, a telekom applikacio is, semmi más nem. 

párom SIM-kártyája működik tegnap óta tökéletesen, egy előfizetés alatt van mindkettő.

ugyfelszolgalat szerint telefon rendben van, roaming nincs tiltva, mégis egyértelmű hogy náluk van valami tiltás, gyanítom e-SIM-hez lesz köze.... 

Ide irányít át akármit nyitok meg: https://telekom.hu/roamingstart/

 

Köszönjük pontosításodat. probléma lehet, ha roaming helyzetben elhasználtad a rendelkezésre álló 15 GB adatot (belföldön van csak korlátlan díjcsomagunk), emiatt irányít át a felületünk kiegészítő csomag igénylésre. Alkalmazásunkban, weboldalunkon elérhető az információ. A díjcsomag részleteket ITT érheted el.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 24/06/2020 at 13:46, BenceHavran írta:

Ez is tisztázva lett, tegnap volt a fordulópont, gyanúsan azóta nem működik, bár előtte is volt még több gb hátralevő adatom, azóta pedig nem is tudtam használni tehát 10gb szabad!

61CC637C-AE34-4CF0-B998-A78C14D8B188.jpegA párom csomagja pedig így néz ki ami működik:

 

40C3E0CD-57E6-439A-AA47-4DD478C22121.jpeg

 

Ekkor: 22/06/2020 at 12:38, BenceHavran írta:

Sziasztok

aktivaltam ket kulonbozo elofizetesen az e-sim-et,mindkettot kulon kulon hozza adtam ket iphonehoz, bejelentkeztek a halozatra,mind a kettön fogadok hivast sms-t es inditani is tudok,de az egyiken nincs internet.

beallitasok ugyanazok mind a ketto telefonon, roaming bekapcsolva.

ötlete van valakinek miert?

mar probaltam: ujrainditani, torolni esim-et, uj kodot generalni, es hozzaadni, ugyan az.

Sziasztok! 
 

kb. 3 hete vásároltam egy iphone készüléket, amit eSIM-mel használok. 2 hete jártam először külföldön, és Bencéhez hasonlóan nálam sem működött a mobilnet. Akkor appon keresztül chateltem egy Telekomos ügyintézővel, aki szerint minden rendben van az adatcsomagommal. Elvileg nyitott egy hibajegyet, de azzal kapcsolatban nem kaptam azóta sem semmilyen visszajelzést. Mai napon ismét külföldre utaztam és ugyan az a probléma. A Telekom appot és ezt a fórumot is be tudom tölteni, de ezen kívül semmi mást. A korábban leírtak alapján ellenőriztem mindent: lefedettség van, hívást tudok indítani és fogadni, sms-t tudok küldeni és fogadni, dataroaming be van kapcsolva, és EU-ban korlátlan netem van. Az előfizetésen adatroaming tiltás nem lehet, az eSIM-re váltás előtt közvetlenül voltam külföldön, minden hibátlanul működött. Nem tudom Bence esetében mi jelentette a megoldást, de a leírtak alapján pontosan ugyan az a jelenség nálam is. 
Tudnátok segíteni nekem is? Nagyon köszi előre is!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NBertalan
Elírás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
8 órája, NBertalan írta:

 

Sziasztok! 
 

kb. 3 hete vásároltam egy iphone készüléket, amit eSIM-mel használok. 2 hete jártam először külföldön, és Bencéhez hasonlóan nálam sem működött a mobilnet. Akkor appon keresztül chateltem egy Telekomos ügyintézővel, aki szerint minden rendben van az adatcsomagommal. Elvileg nyitott egy hibajegyet, de azzal kapcsolatban nem kaptam azóta sem semmilyen visszajelzést. Mai napon ismét külföldre utaztam és ugyan az a probléma. A Telekom appot és ezt a fórumot is be tudom tölteni, de ezen kívül semmi mást. A korábban leírtak alapján ellenőriztem mindent: lefedettség van, hívást tudok indítani és fogadni, sms-t tudok küldeni és fogadni, dataroaming be van kapcsolva, és EU-ban korlátlan netem van. Az előfizetésen adatroaming tiltás nem lehet, az eSIM-re váltás előtt közvetlenül voltam külföldön, minden hibátlanul működött. Nem tudom Bence esetében mi jelentette a megoldást, de a leírtak alapján pontosan ugyan az a jelenség nálam is. 
Tudnátok segíteni nekem is? Nagyon köszi előre is!

Szia Bertalan! A korábbi 2020-as ügy részletei már nem állnak a rendelkezésünkre, de ha megírod nekünk privát üzenetben a chaten indított hibajegy azonosítóját, vagy az érintett hívószámodat, akkor megpróbáljuk kideríteni, hogy hol tart a folyamat. 

^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
20 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Bertalan! A korábbi 2020-as ügy részletei már nem állnak a rendelkezésünkre, de ha megírod nekünk privát üzenetben a chaten indított hibajegy azonosítóját, vagy az érintett hívószámodat, akkor megpróbáljuk kideríteni, hogy hol tart a folyamat. 

^Dániel

Szia Dániel,

Hosszas telefonos ügyintézés, több műszakis kollégával történt egyeztetés sem oldotta meg a problémát, látszólag minden rendben volt eszköz és szolgáltatás oldalon is. Végül tegnap este generáltam egy új eSIM-et, a régit pedig töröltem. Ma reggel még mindig fennállt a probléma, viszont egyik pillanatról a másikra megjöttek az értesítések, azóta pedig hibátlanul működik.

Köszönöm a segítséget minden kollégának!

üdv,

Berci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, turogomboc írta:

Szia Andrea!

Blogírás Tippek

Egy iPhone XS Max telefonról van szó. Pár órája néztük át az apple aszisztensével a beállításokat. Minden rendben talált, főleg árulkodó még az is, hogy hívásindítás, sms-ek mennek róla, 4g hálózatot is mutat, de csak a fizikai yetteles simen keresztül van adatforgalmam. 

Szia! Úgy tűnik, az eSIM beállításokkal lehet a probléma. Először is ellenőrizd, hogy az eSIM profilod aktív-e a beállításoknál. Ha aktív, de még mindig nem működik, próbáld meg újra letölteni az eSIM profilt. Néha előfordulhatnak hibák az aktiváláskor, amit egy újraletöltés megoldhat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2024. 01. 14. at 13:15, turogomboc írta:

Ugyan ez a problémám, mint a fentiekben leírtakban. Kérnék némi segítséget, mert a telefonos/chat-es ügyintézők is csak fejüket csóválják. 

 

3 órája, turogomboc írta:

Szia Andrea!

Egy iPhone XS Max telefonról van szó. Pár órája néztük át az apple aszisztensével a beállításokat. Minden rendben talált, főleg árulkodó még az is, hogy hívásindítás, sms-ek mennek róla, 4g hálózatot is mutat, de csak a fizikai yetteles simen keresztül van adatforgalmam. 

Szia @turogomboc! Kérjük ellenőrizd a telefonodon, hogy a Telekomos szolgáltatás esetében engedélyezve van-e az adat-roaming. Mivel másik szolgáltató SIM kártyáját is használod, így ha a továbbiakban a Telekomos mobilinternetet szeretnéd használni, akkor  fontos, hogy a SIM kezelőben az a SIM legyen beállítva az internetnél, amiről szeretnél forgalmazni. ^Barna

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Jasmin és Barna!

Köszönöm, de ezeken túl vagyok egy párszor. Illetve a repülőgépes üzemmódot is pár óránkként ki/be kapcsolom és a telefon is számtalanszor újra lett indítva. A telefon hálózati beállításai is resetelve lettek, illetve egy fél órás apple “képernyőmegosztós beállításellenőrzésen” is végig mentem már. Volna e a leírtakon felül valami egyéb tanács? Nagyon csalódott vagyok, mert csakis a mobiladat keret miatt írtam alá 2 évre, holott van egy nagyon olcsó céges előfizetésem, csak kevés nettel. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...