Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TVGO lejátszási hiba


datacom

Kérdés

Helló!

Egy ideje az asztali gépen és a telón sem megy a TVGO a wifin keresztül!

Ezt a hibaüzenetet kapom!

 Lejátszó hiba

Tájékoztatunk, hogy a TV GO tartalmak csak Magyarországon és az Európai Unió tagországain belül kölcsönözhetőek illetve játszhatóak le. (M55006)

Semmit sem változtattam meg (Proxy, VPN) de még is ezek szerint azt érzékeli a TVGO mintha nem az EU-ból akarnám használni az alkalmazást!

Mobilnetről meg simán megy!

Mi lehet a probléma? 

Köszi a válasz(oka)t előre is

Tamás

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

A problémát már jeleztem telefonon, a 1414-es számon,  mert gondoltam, úgy gyorsabb lesz!

Hát nem! Az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy ha mobilneten megy, de a kábelneten nem, akkor nem a TVGO-val  van a probléma! 

Hát ez nem volt nagy segítség. 

Azért próbálkoztam itt, hátha másnál is előfordult ez a jelenség és esetleg kapok valami kézzelfogható ötletet!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, teherwagon írta:

Hello @ThomAce, itt próbálod? nekem gond nélkül megy mindenről. a konkrét TV GO akadásra sajna nincs tippem, ha több böngészőn ugyanez van, akkora pontos részletekkel (oprendszer, böngésző vagy böngészők) meg kellene írni nekik

Hello @teherwagon! Igen, ott próbáltam, de nekem hibára fut állandóan. Oprendszer egyébként minden esetben Windows 10, többféle verzión is kipróbáltam már. Legújabb kiadás, egyel korábbi kiadás, Firefox és Edge böngészőkkel is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

A hiba kivizsgálásához több adat megadása is szükséges, ezért javasoltuk a TVGO írj nekünk felületet. Viszont, ha elküldöd privát üzenetben az elérhetőségedet (mobil telefonszám) és az MT ügyfél-azonosítót, ha a TVGO-t Telekom előfizetőként használod a szolgáltatást, szívesen eljutattjuk mi a kérdést.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos nálam sem teljesen jó a TVGO.

Laptopon wifin keresztül működik az alkalmazás, gond nélkül.

Asztali gépen, LAN-on keresztül viszont a következő hibákba futottam bele:

1.- Az alkalmazás betöltődik, az első képkocka megjelenik, majd ettől kezdve semmi sem történik. Nem játssza le a streamet az alkalmazás. WireShark-al ellenőriztem az adatforgalmat és érdekes módon a háttérben folyamatosan újra és újra csatlakozik a stream-kiszolgálóhoz, ahonnan némi adatcsomag letöltést követően lecsatlakozik, majd újra és újra elkezdi.

2.- A legújabb frissítés óta az alkalmazás egyszerűen bezáródik ahogy megjelenik a keret.

 

Friss driverek, stb... Valamilyen video codekkel akadhat össze? Sajnos semmilyen debug log nincs ami segítene kideríteni, hogy mi a probléma. Hibaüzenet nincs, se Windows application, se reliability history-ban nem jelentkezik probléma / hibaüzenet az alkalmazással kapcsolatosan.

Mi lehet a gond?

 

A TVGO weboldalán a kapcsolatfelvétel meg egyszerűen nem működik. Az se laptopról, sem pedig desktopról. Csak annyit ír ki, hogy "a szolgáltatás nem elérhető".

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ThomAce
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...