Ugrás a tartalomhoz
  • 0

ping


Pupos Balázs

Kérdés

fogalmam sincs mit alkotnak ennél a cégnél de ,hogy havonta fizetek a retek minőségű mobilinternetért 10000 ft az már tényleg vicc az utóbbi 1 hónapban iszonyatosan magas a pingem 1-2 alkalommal jónak mondható majd újra 200+ és amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot lényegében semmi érdemleges információt nem közöltek velem szóval esélyesnek tartom a szolgáltató váltást ha ez továbbra is fenntmarad ( 1 éve használom és az utóbbi 1 hónapban szarkaszik az internet) Ha valaki tud valami megoldást ne tartsa magába ^^

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
10 órája, Pupos Balázs írta:

fogalmam sincs mit alkotnak ennél a cégnél de ,hogy havonta fizetek a retek minőségű mobilinternetért 10000 ft az már tényleg vicc az utóbbi 1 hónapban iszonyatosan magas a pingem 1-2 alkalommal jónak mondható majd újra 200+ és amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot lényegében semmi érdemleges információt nem közöltek velem szóval esélyesnek tartom a szolgáltató váltást ha ez továbbra is fenntmarad ( 1 éve használom és az utóbbi 1 hónapban szarkaszik az internet) Ha valaki tud valami megoldást ne tartsa magába ^^

Szia Balázs! Köszönjük visszajelzésedet. Első körben javasoljuk, hogy kapcsold ki a mobilkészülékedet, majd vedd ki/helyezd vissza a SIM kártyádat. A bekapcsolást követően tekintsd meg a szoftver és alkalmazások frissítések lehetőségeit, és végezd el azok futtatását (ha van), valamint a hálózat választást (automatikus/kézi és melyikre csatlakozik fel az eszközöd). Naprakész telefon biztosít megfelelő működést minden tekintetben. Amennyiben a mobilinternet szolgáltatásunk ingadozása fennáll ezek után is, kérjük, keresd munkatársainkat chaten ide kattintva https://bit.ly/1VfqqM0, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük együttműködésedet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello! 

ugyanúgy fennáll a hiba semmit se javult bár meg se lepődök ezen munkatársam ugyanúgy beszámolt erről a hibáról szóval teljes mértékben feleslegesnek tartom részemről az erőfeszítést még amíg tart az e havi internet átvészelem aztán visz hall el nem tudom hinni, hogy 1 hónapja semmit nem tudnak kezdeni ezzel és hiába hívom a kollégájukat fogalma sincs arról ,hogy mi az a ping és mennyit is számít legjobb tanács az volt ,hogy várjak hát köszönöm talán 30 nap elég volt nem? Elmagyaráztam neki, hogy pontosan mi is a gond majd elárulta nekem azt amit eleve tudok én is , hogy rengeteg tényezőtől függ a válaszidő viszont nem pont erre voltam kíváncsi hanem arra , hogy az utóbbi 1 hónapban miért nem tudnak biztosítani legalább elfogadható minőségű mobilinternetet ami nem ingadozik kb 40 perc eltelte után és mondom ugyanez a probléma áll fent ismerősömnél is aki szintén havi 10000 ft-ot fizet tehát nem csak nálam van probléma  ezzel .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...