CsakNéző

TVGO hiba - Hiba: BadCreateStore (-2063335413)

Kérdés

Üdv! A jelenség: M1, M2, M4, M5, Duna, Duna World hibátlanul működik a laptopon, de csak ezek!! Az összes többi csatorna + Moziklub filmek lejátszása esetén fekete képernyő a következő piros üzenettel a bal felső sarokban:  Hiba: BadCreateStore (-2063335413)

Korábbi fórumozók is felvetették már, de nem láttam megoldást rá...

Tud valaki segíteni?

Köszi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

1 órája, FeriPapa írta:

Elolvastam, újra regisztráltam. továbblépés után ez van: 

Something unexpected happened.

Please try again later (LP1008)

meg ez:

Rendszereink érzékeltek egy korábbi, de még aktív bejelentkezésed! Ezzel a korábbi Telekom Fiókkal vagy egy másikkal szeretnéd folytatni a belépést?

Nagyon élvezem!

" LP1008 - Mit tegyek, ha ezt a hibaüzenetet kapom és nem sikerül belépnem?

Ha belépéskor a hibaüzenet kódja LP1008, akkor a böngésződ beállításában engedélyezned kell a sütiket (cookie). Ezt a különböző böngészőkben az alábbi módokon tudod megtenni:

 Chrome:

Kattints a jobb felső sarokban a függőleges 3 pontból álló lehetőségre

A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

A megjelenő oldalon válaszd ki az Adatvédelem és biztonság menüpontban a Cookie-k és egyév webhelyadatok lehetőséget

Jelöld meg az Összes cookie engedélyezése lehetőséget

Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

Safari (13.x verzió és felette):

Nyisd meg a Safari böngészőt

A felső menüsorban kattints a Safari feliratra

A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

A felugró ablakban válaszd az Adatvédelem lehetőséget

A Webhely követése résznél távolítsd el a pipát

Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

Firefox:

Kattints a jobb felső sarokban a 3 vízszintes vonalból álló gombra

A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

A bal oldali listából válaszd ki az Adatvédelem és biztonság menüpontot

A Sütik és oldaladatok résznél kattints az Engedélyek kezelése gombra

Írd be a Weboldal címe részhez a player.telekomtv.hu url-t

Kattints az Engedélyezés gombra

Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg újra belépni

Edge:

Kattints a jobb felső sarokban a vízszintes 3 pontból álló lehetőségre

A legördülő menüből válaszd a Beállítások menüpontot

A becsúszó menüben kattints az Adatvédelem és biztonság menüpontra

A Cookie-k résznél a legördülő menüből válaszd ki a Cookie-k engedélyezése lehetőséget

Nyisd meg újra a Telekom TV GO oldalt és próbálj meg belépni "

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Szomorúan olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztaltál TV GO szolgáltatásunk használata során. Amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem ugyan ez van PC-n napok óta. Csak más hiba kód: Hiba: DeviceRevoked (-2063335372)

Három böngészővel próbáltam. Újratelepítettem. Semmi változás. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
13 perce, FeriPapa írta:

Nekem ugyan ez van PC-n napok óta. Csak más hiba kód: Hiba: DeviceRevoked (-2063335372)

Három böngészővel próbáltam. Újratelepítettem. Semmi változás. 

Szia.

Használd az új https://telekomtvgo.hu/ portált, ez már stabilabban működik és nem kell plug-in se hozzá.

Bővebb infó az alábbi linken.

Elköltözik és új néven folytatja a TV GO, így használhatod tovább

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Elolvastam, újra regisztráltam. továbblépés után ez van: 

Something unexpected happened.

Please try again later (LP1008)

meg ez:

Rendszereink érzékeltek egy korábbi, de még aktív bejelentkezésed! Ezzel a korábbi Telekom Fiókkal vagy egy másikkal szeretnéd folytatni a belépést?

Nagyon élvezem!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most