Péter83

megszakad az internet kapcsolat

Kérdés

Sziasztok!

Nálam pár hónapja kezdődött, hogy romlott az internet sebessége, és most közbe megszakad a kapcsolat.

Modem cserélve, kábel a lakásba bemenő cserélve,de semmi javulás.

Ma jött (volna a szerelő) megkérdezte mikor jöhet megadtam az időt amikor már itthon leszek, majd a beszélgetés után 30 percel kaptam egy sms-t, hogy a hiba javítva.

Biztos ő a hiper szuper szervizes....

Persze a hiba továbbra is fenn áll.

Tipp, hogy mi lehet a hiba?

(pingplotter kép csatolva)

pingplotter2.docx

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Na, akkor majd Kitti vagy a rezes tagtársak megszakértik, de önmagában a régi kötés még nem gond. nem árt megnézetni persze, ha legközelebb szerelőhöz jutsz, mert hátha. valószínűbb viszont amit írtam, a háló ennyit, ilyet tud ott, fejlesztés lesz a végleges megoldás. valaki valahol a szomszédban (ha nem is közvetlenül, de max pár utca sugarú körben) esetleg, akit megkérdezhetnél, tapasztal-e hasonlót? ennek eredménye egyben oszlopkötés csekk ösztönző is lehetne B|

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

teherwagon

  • PROFESSZOR
  • Szia!
  • igen réz kábel van.
  • viszont a hiba új.legalábbis tuti észre vettem volna, ha nem tudok végig nézni egy filmet.
  • gyakran van olyan, hogy ki írja a
  • pl. telefon netezés közbe, hogy csatlakozás a hálózathoz
  • tv...offline
  • vagy az eszköz nem ad internet hozzáférést
  • 2 másodperc és minden megy tovább(csak mikor a betöltés megszakad....)
  • mindent cseréltek, csak egy dolgot nem néz meg senki, az oszlopon a légkábelt. mi 8 éve vettük a házat az már akkor is ott volt bekötve,
  • a házunk oldalán korrodált volt azt lecsípték, de a másik oldal ott van kitudja mióta.
  • ha azt megnézték volna azzal kizárható lett volna a hiba és én onnan haladtam volna tovább.
  • azért köszönöm a hozzászólást

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @Péter83, a hálózat és minden, amit a Té visz, telepít, az a Téé. minden más hardver, szoftver telepítése és beállítása a tiéd. akkor szoktak ilyet írni vagy mondani, ha központilag minden okénak tűnik (ezt támasztja alá az is, hogy kábé mindent cseréltek nálad, mégsem segített). milyen technológián vagy? ha rézen, akkor lehet, hogy szimplán ezt tudja ott a háló

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Kitti!

Szeretném megkérdezni, hogy az internet szolgáltatásnál "mi az enyém" ha hiba van?

Szervizes ember felhívott és közölte, hogy ki jön,de ha hibát talál nálam akkor számláz...., szóltam, hogy a központos ember is jelezte, hogy látnak hibát a vonalban

-a válasz az volt, hogy az csak duma, ő nem lát hibát úgyhogy a hiba nálam van.

eddig cserélve lett: -teljes telefon kábel

-modem

vettem + router-t (mert a kollégátok azt mondta)

- wifi jel erősítőt(ez legalább hasznosnak bizonyult).

A telefonkábel csatlakozót kollégátok cserélte...

Akkor nem tudom nekem mibe lehet hibám amiért mindenképp fizetnem kell?

Amit kaptam eredetileg modem-et azon van wifi-ha az hibás akkor azzal tényleg "így jártam és pont?"

Hány eszközt használhatok?

kollégátok látatlanba jelezte, hogy biztos sok eszközt használok egyszerre.

Ami kábelen csatlakozik: egy beltéri amit a kamera rendszer használ

két tv ami csak esős időben van használva(szóval nem sokat)

egy asztali gép( heti max3 órát megy)

2 telefon fut wifin

Ez sok?

Kértél Mt azonosítót,köszönöm, hogy foglalkoznál a problémámmal,de amíg az a hozzá állás, hogy tuti nálam a hiba, és nem tudom miért kell fizetnem és miért nem,addig inkább csak kérdezek.

 A szerződésem lassan lejár , így mex morgok, ha leáll közbe-közbe a net

válaszod addig is köszönöm

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Jeleztem a kollégátoknak,hogy a hiba továbbra is megvanl.

Megnézte a szervizes kolléga,mit írt hogy mit csinált(semmit nem írt ,csak hogy a hiba megszünt)

Viszont vissza adták feladatba a szerviznek a hibát,mer ő is látott szakadozást a vonalban.

Remélem most tényleg sikerül javítani a hibát.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Péter83
.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 08. 04. at 18:42, Péter83 írta:

Sziasztok!

Nálam pár hónapja kezdődött, hogy romlott az internet sebessége, és most közbe megszakad a kapcsolat.

Modem cserélve, kábel a lakásba bemenő cserélve,de semmi javulás.

Ma jött (volna a szerelő) megkérdezte mikor jöhet megadtam az időt amikor már itthon leszek, majd a beszélgetés után 30 percel kaptam egy sms-t, hogy a hiba javítva.

Biztos ő a hiper szuper szervizes....

Persze a hiba továbbra is fenn áll.

Tipp, hogy mi lehet a hiba?

(pingplotter kép csatolva)

pingplotter2.docx

 

Szia @Péter83! Ha a hiba továbbra is tapasztalható kérjük, hogy írd meg nekünk privátba az MT azonosítódat, értesítési mobilszámodat és továbbítjuk bejelentésedet illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most