Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tvgo összekapcsolás probléma


Tom78

Kérdés

TVGO oldalon keresztül feltettem a kérdést, semmilyen választ nem kaptam.

Előfizetésemet valamikor korábban összekapcsoltam a TVGO-val, de sajnos nem tudom milyen email címmel regisztráltam be. Most nem tudom újra elvégezni az összekapcsolást, mert azt az üzenetet kapom, hogy az adott MT ügyfélazonosítóval már aktiválták ezt a lehetőséget.

Kérem ne az legyen a válasz, hogy a tvgo.hu oldalon keresztül írjak, mert ezt megtettem, bármilyen válasz nélkül.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Tom78! Kollégáink biztosan fognak reagálni a TVGO oldalon elküldött kérdésedre, de előfordul, hogy ez picit több időt vesz igénybe. Ha gyorsabb választ szeretnél kapni, javasoljuk, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat és egy visszahívást rögzítünk a részedre. E-mail cm kiadására, vagy a korábbi regisztráció törlésére adatvédelmi okok miatt csak telefonos egyeztetés útján kerülhet sor. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...