Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 315
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
1 órája, dragontwin19 írta:

Vannak aki szeretnek széllel szembe pis..., trollkodni. A motívációt én sem értem, de legalább történik valami, igaz a telekom szolgáltatás továbbra is siralmas délután és este.

Szerkesztve ekkor: 19 órája Szerkesztő: Gele

 

------------------------------------------------------------

Vannak akik meg okoskodni, kiabálni, káromkodni, szapulni szeretnek... Max annyi történik, hogy nem jön a rálátás és belátás... A szolgáltatás önmagában sztem lehet hogy jó, csak éppen amikor játszol (vagy akarsz), akkor a hálózat valamely rétegében és komponensében, szereplőjében nem áll össze a sztori... Ez lehet szolgáltató, lehet a gaming szerver üzemeltetője (őket sem kell félteni törődés szempontjából), maga az internet, ki tudja milyen útvonalon megy oda-vissza az adat/kommunikáció (kifele A, visszafele B és ping=A+B=opciósan magas érték) stb. Csak hát hiába mondja az ember, nem értitek meg...

 

Arra nem jövök még mindig rá hogy neked mi a szereped itt. Van aki fizet a szolgáltatásért (továbbiakban ügyfél), és van egy szolgáltató (továbbiakban bank). Az ügyfél szeretne a banktól pl. befektetési tanácsot kapni, és egyszer csak jön egy ismeretlen, aki mindenbe beleszól, és bizonygatja folyamatosan hogy Ő bizony ért hozzá. Vajon miért, mi vezérli, unatkozik, szeretné ha megbecsülnék a tudását???

Tehát a kérdés, úgy érzed hogy érdekel valakit hogy te mit írogatsz ide? Ha ez jött le neked hajrá. De miért éri meg velünk tudatlanokkal foglalkozni amikor elmondtuk neked hogy kit érdekel? Persze te biztos jobban értesz ehhez, legalábbis ezt bizonygatod minden szavaddal, de mi közöd az egész fórumtémához? Van két oldal, te melyiket képviseled? Ha ez a perverzitásod írogass nyugodtan, csak kit érdekel? Jó az ha felesleges dolgokat csinál valaki? Megéri? Én biztos nem csinálnám, de csak rajta, ez neked valamiért biztos jó...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, Kata.O írta:

Sziasztok, a Magyar Telekom hálózatát szakértők segítségével megvizsgáltuk, és az általatok jelzett jelenséget valósnak találtuk, de a vizsgálat alapján a jelenség többrétű, és nem egyszerűen megoldható.

 

 

 

 

A hálózatunkról elmondható, hogy megvannak az eszközeink és folyamataink arra, hogy az esetleges torlódásokat kezelni tudjuk – bőven van még tartalék a hálózatban, hiszen a járvány ideje alatt is helyt tudunk állni.

 

 

 

 

A probléma ott kezdődik, amikor elhagyjuk a Magyar Telekom hálózatát, és kilépünk egy olyan hálózatba, ami már nem a mi felügyeletünk alá tartozik. Onnantól kezdve, hogy nem a mi hálózatunkat használja a felhasználó, semmi garancia nincs arra, hogy az X végpont felé kimenő csomag (pl. ping) milyen úton megy el, és jön vissza – hiszen nem ismerjük a hálózat összetételét és a torlódási pontokat sem, ezt a traceroute sem mutatja maradéktalanul ki.

 

 

Sok esetben a tényleges csomópontok nagy részét sem látjuk belőle, mert pl. hálózati topológia-elrejtést használnak, és nem látható, hogy hány linken megy keresztük a kérés. A szolgáltatók (gaming) sokszor nem elsősorban a legoptimálisabb, hanem a legolcsóbb megoldások (a gond: sok felhasználó, kevés sávszélesség) felé hajlanak, így lehetséges az, hogy valahol útközben egy időszakos torlódás/sorban állás alakul ki, ami aztán RTT (pingidő) növekedéshez vezet. A sor véges, ha túl sok csomag van a várakozó sorban, akkor vagy nem fogad be újakat, vagy random választ a korábban sorba álló csomagok közül, és eldob egyet-egyet. A mi csomagunk is lehet ilyenkor érintett, ezt mi csomagvesztésként érzékeljük – és ez az, amibe mi, a Magyar Telekom, már nem tudunk beleszólni, mert hálózaton kívül történik a forgalmazás.

 

 

Ezek alapján a lényeg: ahogy a csomag elhagyja a hálózatunkat, nem tudjuk megmondani, hogy merre menjen a forgalom az Interneten, csak azt tudjuk, hogy merre jöjjön. A ping által mutatott idő pedig az odaút és visszaút idejének az összege, semmi garancia nincs arra, hogy ugyanaz lenne az odaút, mint a visszaút.

 

 

 

 

Az RTT mérések (ping) alapján azt mondhatjuk, hogy a Magyar Telekom hálózatának közepén, feltételezhetően jó kapcsolattal, torlódásmentesen bekötött szerverről nézve sok nemzetközi végpont esti csúcsidőben mért rendelkezésreállása ciklikusan leromlik. Ebből az látszódik, hogy a hiba gyökere a Magyar Telekom által kontrollált hálózati szegmensen kívül keresendő.

 

 

 

 

A Magyar Telekom (és minden más szolgáltató) internetszolgáltatása csak addig “garantált” bármilyen szempontból is, amíg a csomag a saját infrastruktúráinkat használja.

 

 

A legtöbb érintett gaming szolgáltató felé jeleztük az általunk is tapasztalt hálózaton kívüli problémákat, hiszen a megoldás kulcsa az ő kezükben van. A bejelentéseket több esetben megtettük az érintett gaming szolgáltatók felé.

 

 

 

 

Szeretnénk partnerek lenni a megoldásban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a saját hálózatunkon belül a maximális felhasználói élményt nyújthassuk, még akár a gaming szerver tulajokkal/játékgyártókkal is együttműködve, de a Magyar Telekom hálózatán kívül adódó problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

 

Abban az esetben, ha magával az internetszolgáltatással van probléma, továbbra is állunk a rendelkezésetekre.

 

 

Tisztában vagyok ezzel, senki nem a garanciát hiányolja és reklamálja szerintem ebben a topikban. Nekem az a gondom hogy a D betűs konkurenciánál szinte semmi gond nincs a játékkal, itt meg szinte mindig kivétel nélkül. Ez tény, az elég széles baráti köröm alapján mondom ezt, nem csak kitaláltam, ez egy hiteles statisztika. A fifa játékról van szó konkrétan nálam. Tehát vártunk egy pár hónapot, és kaptunk egy olyan választ (főleg az utolsó mondat alapján), ami lefordítva annyit jelent hogy ez van, vagy megszokjátok vagy elmentek a...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Kata.O írta:

Sziasztok, a Magyar Telekom hálózatát szakértők segítségével megvizsgáltuk, és az általatok jelzett jelenséget valósnak találtuk, de a vizsgálat alapján a jelenség többrétű, és nem egyszerűen megoldható.

 

 

 

 

A hálózatunkról elmondható, hogy megvannak az eszközeink és folyamataink arra, hogy az esetleges torlódásokat kezelni tudjuk – bőven van még tartalék a hálózatban, hiszen a járvány ideje alatt is helyt tudunk állni.

 

 

 

 

A probléma ott kezdődik, amikor elhagyjuk a Magyar Telekom hálózatát, és kilépünk egy olyan hálózatba, ami már nem a mi felügyeletünk alá tartozik. Onnantól kezdve, hogy nem a mi hálózatunkat használja a felhasználó, semmi garancia nincs arra, hogy az X végpont felé kimenő csomag (pl. ping) milyen úton megy el, és jön vissza – hiszen nem ismerjük a hálózat összetételét és a torlódási pontokat sem, ezt a traceroute sem mutatja maradéktalanul ki.

 

 

Sok esetben a tényleges csomópontok nagy részét sem látjuk belőle, mert pl. hálózati topológia-elrejtést használnak, és nem látható, hogy hány linken megy keresztük a kérés. A szolgáltatók (gaming) sokszor nem elsősorban a legoptimálisabb, hanem a legolcsóbb megoldások (a gond: sok felhasználó, kevés sávszélesség) felé hajlanak, így lehetséges az, hogy valahol útközben egy időszakos torlódás/sorban állás alakul ki, ami aztán RTT (pingidő) növekedéshez vezet. A sor véges, ha túl sok csomag van a várakozó sorban, akkor vagy nem fogad be újakat, vagy random választ a korábban sorba álló csomagok közül, és eldob egyet-egyet. A mi csomagunk is lehet ilyenkor érintett, ezt mi csomagvesztésként érzékeljük – és ez az, amibe mi, a Magyar Telekom, már nem tudunk beleszólni, mert hálózaton kívül történik a forgalmazás.

 

 

Ezek alapján a lényeg: ahogy a csomag elhagyja a hálózatunkat, nem tudjuk megmondani, hogy merre menjen a forgalom az Interneten, csak azt tudjuk, hogy merre jöjjön. A ping által mutatott idő pedig az odaút és visszaút idejének az összege, semmi garancia nincs arra, hogy ugyanaz lenne az odaút, mint a visszaút.

 

 

 

 

Az RTT mérések (ping) alapján azt mondhatjuk, hogy a Magyar Telekom hálózatának közepén, feltételezhetően jó kapcsolattal, torlódásmentesen bekötött szerverről nézve sok nemzetközi végpont esti csúcsidőben mért rendelkezésreállása ciklikusan leromlik. Ebből az látszódik, hogy a hiba gyökere a Magyar Telekom által kontrollált hálózati szegmensen kívül keresendő.

 

 

 

 

A Magyar Telekom (és minden más szolgáltató) internetszolgáltatása csak addig “garantált” bármilyen szempontból is, amíg a csomag a saját infrastruktúráinkat használja.

 

 

A legtöbb érintett gaming szolgáltató felé jeleztük az általunk is tapasztalt hálózaton kívüli problémákat, hiszen a megoldás kulcsa az ő kezükben van. A bejelentéseket több esetben megtettük az érintett gaming szolgáltatók felé.

 

 

 

 

Szeretnénk partnerek lenni a megoldásban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a saját hálózatunkon belül a maximális felhasználói élményt nyújthassuk, még akár a gaming szerver tulajokkal/játékgyártókkal is együttműködve, de a Magyar Telekom hálózatán kívül adódó problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

 

Abban az esetben, ha magával az internetszolgáltatással van probléma, továbbra is állunk a rendelkezésetekre.

 

 

Szerintem ez egy rendkívül korrekt és jól összeszedett tájékoztatás.

Köszönjük szépen

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
5 órája, Kata.O írta:

Sziasztok, a Magyar Telekom hálózatát szakértők segítségével megvizsgáltuk, és az általatok jelzett jelenséget valósnak találtuk, de a vizsgálat alapján a jelenség többrétű, és nem egyszerűen megoldható.

A hálózatunkról elmondható, hogy megvannak az eszközeink és folyamataink arra, hogy az esetleges torlódásokat kezelni tudjuk – bőven van még tartalék a hálózatban, hiszen a járvány ideje alatt is helyt tudunk állni.

A probléma ott kezdődik, amikor elhagyjuk a Magyar Telekom hálózatát, és kilépünk egy olyan hálózatba, ami már nem a mi felügyeletünk alá tartozik. Onnantól kezdve, hogy nem a mi hálózatunkat használja a felhasználó, semmi garancia nincs arra, hogy az X végpont felé kimenő csomag (pl. ping) milyen úton megy el, és jön vissza – hiszen nem ismerjük a hálózat összetételét és a torlódási pontokat sem, ezt a traceroute sem mutatja maradéktalanul ki.

Sok esetben a tényleges csomópontok nagy részét sem látjuk belőle, mert pl. hálózati topológia-elrejtést használnak, és nem látható, hogy hány linken megy keresztük a kérés. A szolgáltatók (gaming) sokszor nem elsősorban a legoptimálisabb, hanem a legolcsóbb megoldások (a gond: sok felhasználó, kevés sávszélesség) felé hajlanak, így lehetséges az, hogy valahol útközben egy időszakos torlódás/sorban állás alakul ki, ami aztán RTT (pingidő) növekedéshez vezet. A sor véges, ha túl sok csomag van a várakozó sorban, akkor vagy nem fogad be újakat, vagy random választ a korábban sorba álló csomagok közül, és eldob egyet-egyet. A mi csomagunk is lehet ilyenkor érintett, ezt mi csomagvesztésként érzékeljük – és ez az, amibe mi, a Magyar Telekom, már nem tudunk beleszólni, mert hálózaton kívül történik a forgalmazás.

Ezek alapján a lényeg: ahogy a csomag elhagyja a hálózatunkat, nem tudjuk megmondani, hogy merre menjen a forgalom az Interneten, csak azt tudjuk, hogy merre jöjjön. A ping által mutatott idő pedig az odaút és visszaút idejének az összege, semmi garancia nincs arra, hogy ugyanaz lenne az odaút, mint a visszaút.

Az RTT mérések (ping) alapján azt mondhatjuk, hogy a Magyar Telekom hálózatának közepén, feltételezhetően jó kapcsolattal, torlódásmentesen bekötött szerverről nézve sok nemzetközi végpont esti csúcsidőben mért rendelkezésreállása ciklikusan leromlik. Ebből az látszódik, hogy a hiba gyökere a Magyar Telekom által kontrollált hálózati szegmensen kívül keresendő.

A Magyar Telekom (és minden más szolgáltató) internetszolgáltatása csak addig “garantált” bármilyen szempontból is, amíg a csomag a saját infrastruktúráinkat használja.

A legtöbb érintett gaming szolgáltató felé jeleztük az általunk is tapasztalt hálózaton kívüli problémákat, hiszen a megoldás kulcsa az ő kezükben van. A bejelentéseket több esetben megtettük az érintett gaming szolgáltatók felé.

Szeretnénk partnerek lenni a megoldásban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a saját hálózatunkon belül a maximális felhasználói élményt nyújthassuk, még akár a gaming szerver tulajokkal/játékgyártókkal is együttműködve, de a Magyar Telekom hálózatán kívül adódó problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.

Abban az esetben, ha magával az internetszolgáltatással van probléma, továbbra is állunk a rendelkezésetekre

Ekkor: 2021. 03. 08. at 18:59, dragontwin19 írta:

 

Kedves Kata.O! 

Köszönjük korrekt választ, szerintem már sokan várták egy ilyen összefoglalót. Ebből mindenki le tudja vonni a következtetés hogy mitévő legyen ha nem elégedett szolgáltatással. Sajnos én csak azért vagyok szomorú mert ugyanabban időben lehetőségem van kipróbálni két másik internet szolgáltatást is és ott nem jelentkezik ekkora késleltetés és csomagvesztés. De a hűségidőm lejártáig hátha megoldódik a probléma és majd akkor ráérek eldönteni maradjak vagy váltsák. Köszönöm még egyszer a válaszod. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoldtomi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
5 órája, dragontwin19 írta:

@zoldtomi , igyekszem köszi, bár trollként nem egyszerű az élet :D nem tudom, mi konkrétat vársz (amit másolgattok ping értékek és traceroute-ok, kb. mint halottnak a csók, mert mindent nem mutat meg, csak kb. irányt ad/mutat a szolgáltatónak), + tekintve, hogy nem ismerem a szolgáltató konkrét hálózatát, megoldását, de a működési alapelvet igen, így nehéz minden részletbe behatóan válaszolni... De ha megoldási javaslatot akarsz, íme egy: pl. ha a kedves gamer szerver üzemeltetők USN-t vagy MPTCP-t használnának, óriási lépés lenne... De nem teszik ugyebár, mer nem feltétlen éri meg nekik valszeg...

 

Ahogy népszerű rajzfilmben is mondják "a törpök élet nem csak játék és mese" úgy gondolom trollok élete sem 😁 

De látom a Google használata már nagyszerűen megy, így mi is egyszerű fizető ügyfelek is megtanulunk valamit. 😂 

Már a topic ezért is nyert veled, hogy rád találtunk. 😁 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoldtomi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
6 órája, Kata.O írta:

Sziasztok, a Magyar Telekom hálózatát szakértők segítségével megvizsgáltuk, és az általatok jelzett jelenséget valósnak találtuk, de a vizsgálat alapján a jelenség többrétű, és nem egyszerűen megoldható.

 

 

 

 

A hálózatunkról elmondható, hogy megvannak az eszközeink és folyamataink arra, hogy az esetleges torlódásokat kezelni tudjuk – bőven van még tartalék a hálózatban, hiszen a járvány ideje alatt is helyt tudunk állni.

 

 

 

 

A probléma ott kezdődik, amikor elhagyjuk a Magyar Telekom hálózatát, és kilépünk egy olyan hálózatba, ami már nem a mi felügyeletünk alá tartozik. Onnantól kezdve, hogy nem a mi hálózatunkat használja a felhasználó, semmi garancia nincs arra, hogy az X végpont felé kimenő csomag (pl. ping) milyen úton megy el, és jön vissza – hiszen nem ismerjük a hálózat összetételét és a torlódási pontokat sem, ezt a traceroute sem mutatja maradéktalanul ki.

 

 

Sok esetben a tényleges csomópontok nagy részét sem látjuk belőle, mert pl. hálózati topológia-elrejtést használnak, és nem látható, hogy hány linken megy keresztük a kérés. A szolgáltatók (gaming) sokszor nem elsősorban a legoptimálisabb, hanem a legolcsóbb megoldások (a gond: sok felhasználó, kevés sávszélesség) felé hajlanak, így lehetséges az, hogy valahol útközben egy időszakos torlódás/sorban állás alakul ki, ami aztán RTT (pingidő) növekedéshez vezet. A sor véges, ha túl sok csomag van a várakozó sorban, akkor vagy nem fogad be újakat, vagy random választ a korábban sorba álló csomagok közül, és eldob egyet-egyet. A mi csomagunk is lehet ilyenkor érintett, ezt mi csomagvesztésként érzékeljük – és ez az, amibe mi, a Magyar Telekom, már nem tudunk beleszólni, mert hálózaton kívül történik a forgalmazás.

 

 

Ezek alapján a lényeg: ahogy a csomag elhagyja a hálózatunkat, nem tudjuk megmondani, hogy merre menjen a forgalom az Interneten, csak azt tudjuk, hogy merre jöjjön. A ping által mutatott idő pedig az odaút és visszaút idejének az összege, semmi garancia nincs arra, hogy ugyanaz lenne az odaút, mint a visszaút.

 

 

 

 

Az RTT mérések (ping) alapján azt mondhatjuk, hogy a Magyar Telekom hálózatának közepén, feltételezhetően jó kapcsolattal, torlódásmentesen bekötött szerverről nézve sok nemzetközi végpont esti csúcsidőben mért rendelkezésreállása ciklikusan leromlik. Ebből az látszódik, hogy a hiba gyökere a Magyar Telekom által kontrollált hálózati szegmensen kívül keresendő.

 

 

 

 

A Magyar Telekom (és minden más szolgáltató) internetszolgáltatása csak addig “garantált” bármilyen szempontból is, amíg a csomag a saját infrastruktúráinkat használja.

 

 

A legtöbb érintett gaming szolgáltató felé jeleztük az általunk is tapasztalt hálózaton kívüli problémákat, hiszen a megoldás kulcsa az ő kezükben van. A bejelentéseket több esetben megtettük az érintett gaming szolgáltatók felé.

 

 

 

 

Szeretnénk partnerek lenni a megoldásban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a saját hálózatunkon belül a maximális felhasználói élményt nyújthassuk, még akár a gaming szerver tulajokkal/játékgyártókkal is együttműködve, de a Magyar Telekom hálózatán kívül adódó problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

 

Abban az esetben, ha magával az internetszolgáltatással van probléma, továbbra is állunk a rendelkezésetekre.

 

 

Ugyan én csak egy "mezei user" vagyok, de ne akarjuk már megetetni a népet ilyen dumával. Hogy lehet az, hogy a ***** hálózatán nincs probléma csak a Telekomos felhasználók szívnak ezzel? Ugyanazon a szerveren játszunk a Digis haverral, ő 25-35-ös pinggel, én pedig fix 140-150-nel. Ugyanarra a szerverre csatlakozva, ugyanabban az időpontban. Ezt azért érdekesnek találom. Erre mi a magyarázat?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
37 perce, dragontwin19 írta:

Arra nem jövök még mindig rá hogy neked mi a szereped itt. Van aki fizet a szolgáltatásért (továbbiakban ügyfél), és van egy szolgáltató (továbbiakban bank). Az ügyfél szeretne a banktól pl. befektetési tanácsot kapni, és egyszer csak jön egy ismeretlen, aki mindenbe beleszól, és bizonygatja folyamatosan hogy Ő bizony ért hozzá. Vajon miért, mi vezérli, unatkozik, szeretné ha megbecsülnék a tudását???

Tehát a kérdés, úgy érzed hogy érdekel valakit hogy te mit írogatsz ide? Ha ez jött le neked hajrá. De miért éri meg velünk tudatlanokkal foglalkozni amikor elmondtuk neked hogy kit érdekel? Persze te biztos jobban értesz ehhez, legalábbis ezt bizonygatod minden szavaddal, de mi közöd az egész fórumtémához? Van két oldal, te melyiket képviseled? Ha ez a perverzitásod írogass nyugodtan, csak kit érdekel? Jó az ha felesleges dolgokat csinál valaki? Megéri? Én biztos nem csinálnám, de csak rajta, ez neked valamiért biztos jó...

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Szövegértelmezés zérus, gratula hozzá. Nem vagy véletlen most generációs? :) 
Rájönni, hogy kinek mi a szerepe? Túlgondolod testvérem... És vakvágány. Szóval ne gondolkodj.
A példádhoz, próbálom utoljára elmagyarázni:
Igen, az ügyfél fizet a szolgáltatásért, a szolgáltató (bank) szolgáltat.
Csak a kedves ügyfél, rinyál és veri az asztalt, hibáztatja a szolgáltatót, mert szerinte vmi hiba van és nem kapja ami szerinte jár neki.
De igazából nem ért hozzá és nem fogja fel a mögöttes dolgokat (nem ért behatóan hozzá, valszeg, ha mégis, akkor sorry), de ha jön valaki, aki próbál erre rávilágítani, akkor az troll és menjen a francba.
Nem bizonygatom, hogy értek hozzá, kiselőadást sem tartottam, mert felesleges. 
Jött a T-s válasz, én bazira örülök neki, mert az megadja az infót, ami remélem helyreteszi ezt az egyoldalú rinyálást, amit képviseltek pepitában... Ha nem, akkor újfent tévedtem...
Ezért is offoltam az életemből évekig ezt a csodás fórumot (kisdobos paramparamparam effekt okán), nem volt hiba. Visszajönni igen.

Folyton jössz ezzel a "kit érdekel" üres dumával. Na pont, hogy lemész kutyába és foglalkozol a dologgal.
Ergo vhol érdekel. Ha nem, akkor meg minek reagálsz? Nem tetszik, és tényleg nem érdekel, nem kell reagálni.
Nem képviselem egyik oldalt sem, és nem is kell. A kettő között pont jó helyen vagyok. Meg persze troll is, mert mást gondolok a témáról és nem szopkodlak körbe benneteket, akik egysíkúan rinyálnak.
Legjobb rész: "Jó az ha felesleges dolgokat csinál valaki?" 
Ez jó vicc, mert nyomod az "iccindegém" Fifát ember, ergo pont ezt csinálod, egy felesleges dolgot... :) 

És tényleg, van az a sötétség, folytatja :-), neked röviden és kurtán válaszolgatok, több időt nem érsz, nem nagyon megy a sorok közti olvasás, mondom, zseni vagy, aki ennyi időt itt tölt és semmi köze a témához :-)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok,

Tök jó hogy rátaláltam erre a fórumra, így most már tudom hogy a magasabb pingem játék közben szolgáltató oldali hiba miatt van.  Gyorsan le is teszteltem hogy ha átnyomom a teljes hálózati forgalmamat a kis saját belföldi szerveremen (vpn-el), akkor változik-e a pingem, ugyanabban a játékban, ugyanazon a szerveren, amiben alapból rossz.

Ez a megoldás a lossos és átlag 150-es pingemből stabil 40-est varázsolt menet közben. Ha lecsatlakoztam a VPN-ről, visszatért az instabil 150-es. (btw: EU -s játék szerverekről van szó, konkrétan Rocket League)

Amíg a T nem javítja a hibát, addig is van megoldás a problémára, de azért ez nem mindenki számára könnyen elérhető megoldás, jó lenne ha kitalálnának rá valamit az illetékesek.

Minden más szolgáltató irányából alacsonyak a pingek. Szóval számomra nem igazán hihető az amit hivatalosan válaszoltak, pláne hogy egy gyors google keresés alapján már 2018-as cikkekben is hasonló problémákról számoltak be játékosok.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
8 órája, Myke írta:

Sziasztok,

Tök jó hogy rátaláltam erre a fórumra, így most már tudom hogy a magasabb pingem játék közben szolgáltató oldali hiba miatt van.  Gyorsan le is teszteltem hogy ha átnyomom a teljes hálózati forgalmamat a kis saját belföldi szerveremen (vpn-el), akkor változik-e a pingem, ugyanabban a játékban, ugyanazon a szerveren, amiben alapból rossz.

Ez a megoldás a lossos és átlag 150-es pingemből stabil 40-est varázsolt menet közben. Ha lecsatlakoztam a VPN-ről, visszatért az instabil 150-es. (btw: EU -s játék szerverekről van szó, konkrétan Rocket League)

Amíg a T nem javítja a hibát, addig is van megoldás a problémára, de azért ez nem mindenki számára könnyen elérhető megoldás, jó lenne ha kitalálnának rá valamit az illetékesek.

Minden más szolgáltató irányából alacsonyak a pingek. Szóval számomra nem igazán hihető az amit hivatalosan válaszoltak, pláne hogy egy gyors google keresés alapján már 2018-as cikkekben is hasonló problémákról számoltak be játékosok.

 

Szia

Igen, ez a nagy probléma, más szolgáltatónál megszünnek, csökkennek a magas pingek, itt meg kaptunk egy részletes választ ( látom mindenki megnyugodott, és elégedett lett), csak a tartalommal van egy kis gond.

Én továbbra sem értem (fifa játék), hogy lehet hogy a router logjában amikor csatlakozok egy játékoshoz, amerikai szerver ip címet látok, amikor tudom hogy vannak európai szerverek. Vajon miért nő meg a pingem? Biztos a legrövidebb útvonalon csatlakozok, csak még van benne egy világkörüli út is.

Nem kirándulni akarok hanem normálisan, késés mentesen játszani, ahogy az ismerőseim is teszik, persze nem a telekomnál.

Vajon miért mondta anno az ea support hogy a telekomot nem ajánlja, mert ott a legtöbb probléma. Esküszöm ha megtalálom a levelét bemásolom ide, csak pár éve volt az a baj és már nincs magyar ügyfélszolgálat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
29 perce, Myke írta:

Szerintem aránylag egyszerű a probléma, ahogy én látom a hivatalos válaszból: A Telekom házon belül "garantálja" a sávszélességet, ami Telekom hálózaton kívül van, azt már lehet is másra kenni. De ez kb olyan mintha én itt házon belül a gigabites LAN -ban garantálnám a sávszélességet a kis családomnak. Itt szépen gyorsan megy minden. Mondjuk tegyük fel van egy 14.4kbps -es modemem, amin keresztül mindenki eléri a netet (ami a lakáshoz képest külső kapcsolatnak számít). Nyilván *****i lassú lesz minden, ami nem házon belül van. De tényleg nem az én hibám az hogy egy nagyon szűk sávszélességet biztosítok csak kifelé?

Így látom ugyanezt nagyban: a telekom a saját hálózatán belül és a belföldi útvonalak felé szépen kiszolgálja az előfizetőit. De bizonyos külföldi gerincek irányába már annyira csúcsra van járatva a hálózati forgalom, hogy kialakulnak ezek a magas pingek, és csomagvesztés is fellép. Nem kellene megnövelni vajon kapcsolódási sávszélességet ezekbe az irányokban?

És úgy gondolom ezeket a vonalakat monitorozzák, és pontosan tudják azt is hogy hol van a bottleneck, csak olcsóbb eltusolni még pár hónapig, aztán majd amikor már nem csak a játékosok panaszkodnak, hanem mondjuk már a youtube/netflix/hbo go is akadni fog, (ergo sokkal több embert érint majd) talán bővíteni fogják a kapacitásukat.

Tegnap este végre 35-40 -es pinggel játszottam egy órát, miközben összesen 50/45Mb adatot nyomtam keresztül a vpn -emen. Szóval nem beszélünk nagy adatforgalomról, de így hogy megkerültem a telekom - külföld szűk keresztmetszetet, tökéletes volt a pingem végig.

Ennél jobban nem is lehetet volna megfogalmazni mi is a probléma. Túl kevesen reklamálnak ahhoz, hogy foglalkozzanak vele, mert  a többi ügyfél vagy nem tudnak róla vagy nem érinti őket, mivel olyan formában használják a szolgatást, ahol nem annyira fontos a késleltetés és csomagvesztés. Mivel nem a MT hálózatán van a probléma ezért nyugodtan feltehetik kezüket, hogy nem náluk van a hiba (ami igaz is ha ezt nézzük) és csak mutogatnak a másikra. Másfelől az ügyfelek  meg jogosan érzik úgy, hogy nem foglalkozanak problémájukkal mivel azt tapasztalják hogy egy VPN-nél ( mindjárt jön a topic móka mestere és megmondja, hogy semmi köze a VPN-nek ahhoz, hogy ott nem jelentkezik a gond :) ) vagy másik szolgáltatónál nem jelentkezik a probléma.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoldtomi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

+1 ***** az egész úgy ahogy van......
Érdekes módon ***** hálózatán semmi gond, visszakötöm *****ba a gépet és csak a lagg parádé egész délután / hétvégén. (igen eljutottunk oda hogy 2 előfizetés kell, ebből 1 használható is, na nem a ratyi színű)
Persze hűségidő miatt kötve van az ember.... lehet megérdeklődöm a fogyvédnél mit gondolnak erről szerintem nem megfelelő teljesítés meglátjuk. Elég pofátlan ezen az áron 2021-ben ez az egész, pláne az "istibizti nem nálunk van a gond" kiírással :D
Nem azért fizetnek az emberek hogy meló után itt anyázzanak, remélem mihamarabb megindul a tömeg másfelé akkor talán kapcsolnak.

#nem fizetett komment ha neked minden jó akkor örülj neki, ha ***** akkor meg úgy is tudod miről beszélek :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Myke írta:

Egy VPN, ami nem a T hálózatát használja, határozottan segít. Tegnap is stabil 35msec volt a lossos 150ms helyett.
Csak halkan mondom, mert én nem használom, de esetleg próbáljátok ki a killping.com -ot, amíg a T nem lép.

Szóval még fizessek + 3000Ft-ot,hogy tudjam használni normálisan a netet????VICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
8 órája, SafranyFerenc86 írta:

Nálam mostanában a Twitch is nézhetetlen 480p felett low latency módban, mert folyamatosan "elfelejt" előre bufferelni a lejátszó a hálózat minősége miatt és így állandóan megakad a közvetítés. Ha kikapcsolom, akkor nagyjából nézhető lesz, de néha még úgy is beakad.

Sajnos én is ezt tapasztalom 17:00 után.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
10 órája, al1337 írta:

Nálam tegnap óta jó minden. Remélem így is marad. :D

Ne izgulj, ez nem a telekom "hibája" 🤣. Ha tartósan jó lesz, valahol a te útvonaladban javítottak egy rosszul működő szervert cégen kívül. Szerencsével nálam is javulhat egyszer. Több mint 10 éve várok erre, nagy esély van rá 😡

De a hiba még mindig létezik!!!!!!!!!

Rá kellene feszülni  a javítására nem telekom???????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
9 órája, Tamas0206 írta:

Sziasztok!

Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezett, vagyis inkább úgy mondanám hogy fennáll kb 2-3 hónapja.
A telekom részéről folyamatosan csak türelmet kérik úgy tavaly nyár óta kb.
Most még annyi rontja a helyzetet, hogy hiába a modem frissítés stb. a NAT egy rövid idő után ismét szigorúra váltott, így még nehezebben boldogulok Xboxon többek között a Warzone-al.
Esetleg valakinek van már olyan megoldása ami tartósan működik?

Köszi!

Nincs megoldás, és hiába vársz bármire is. Ha játszani akarsz lag mentesen menj át a konkurenciához ha tudsz. Vagy próbálkozhatsz vpn-el, nekem nem jött be. Már közben 3-at is kipróbáltam. Nálam 10 éve rossz, késik és akad a fifa sorozat, míg a haverok vígan játszadoznak akadás mentesen kis ping-el a kék cégnél. Szóval csodát ne várjál itt, ez ilyen marad, kb a betárcsázós net jobb volt.

Mondjuk ha valaki tud valami tuti megoldást a fifa lag ellen én is megköszönném.

Természetesen ez nem a telekom szakembereinek szólt onnan nem várok semmi megoldást

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...