Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Berkib

Kérdés

Sziasztok!

Nemrég váltottam gigabites Telekom internetre (+TV) *****-ről. Mióta megtörtént a váltás, azóta a Modern Warfare 2019 és Warzone játék blzbntbgs000003f8 hibakóddal a játék indítása után 5-10 perccel kidobál. Többször pedig utána vissza se enged csatlakozni a játékba (amikor másnap beenged, nem tudom akkor miért). A Battle-net is eldobja a kapcsolatot, de rögtön visszacsatlakozik. Miközben ez történik, addig az internet is meglassul (más eszközön chateltem közben Wifin). Amíg működik a játék, addig jó a latency. Más alkalmazás, vagy játék ezt nem csinálja, Battle.neten keresztül futó más játék sem.

Próbáltam port forwardingot (windowson keresztül, router felületén nem tudtam kiigazodni), IPv4 priorizálást, játék újratelepítést, battle.net újratelepítést, router újraindítást, resetet. Nem fut magas sávszélességet igénylő egyéb alkalmazás a háttérben. A gép vezetékkel kapcsolódik a routerre, más hálózati eszköz nincs a gép és a játék szerverei között. Most a router gyári beállításokkal fut és továbbra sem működik. Ha jól emlékszem IPTV nem akad meg eközben.

Esetleg valakinek volt hasonló? Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
11 órája, Pepe82 írta:

Nalam ugyanez van, csak szarnak valaszolni vagy barmit tenni... Fogyasztovedelem lesz ebbol

A fogyasztóvédelem csak olyan esetben megoldás, amikor a szolgáltató valamilyen szerződéses kötelezettségét nem teljesíti.

Ha a vállalt garantált sávszélesség fölött marad az internet sebessége sajnos a fogyasztóvédelem se fog tudni segíteni. Bár én személy szerint nem vagyok nagy játékos, javaslom, hogy a játékkal kapcsolatos gyártói, rajongói fórumon érdeklődj, hátha csak egy rendszerbeállítást kell eszközölni annak érdekében, hogy a játékmenet/kapcsolat alkalmazkodjon az új internetcsomaghoz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A fogyaszovedelem foglalkozik minden olyan esettel, amely a vallalt kotelezettseget tekintve nem teljesul. Na mar most, x ezerert havonta nehezen adod be nekem, hogy egy ps4 konzol hasznalhatatlan a telekom netjevel, gondolj mar bele. 😀😀😀 Feltuntetve ugyanis ez sehol nincs!!! De mindegy is, siman be is perelem megteveszto ajanlattetelert az egesz csalo ceget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 01. 09. at 22:11, BarnaL írta:

Szia Berkib,

Neked milyen routert cseréltek milyenre? Nekem is pont ilyen problémám van..

Esetleg mások akiknek szintén ilyen problémája volt, azoknak milyen routere van/volt?

Szerk: 2021.01.29

Soron kívül frissítésre már nincs lehetőség.

Szia!

Kaon CG3000 kaptál? Ha igen küldj privátüzenetben MT ügyfél azonosítót és Pénteki napon felrakatok rá egy újabb Firmwaret ami a port forwarding problémát megoldja.

Ezenkívül fontos még, hogy a UPnP ne legyen bekapcsolva, mert annak nem megfelelő működése miatt vannak ezek a játékból történő kidobások, ezt a Kaon ezidáig még nem tudta javítani!

UPnP itt lehet kikapcsolni:

5ff4f0f1a76bf_Kepernyofoto2021-01-06-0.04.47.png.b6b181170972d4188a2cad43bdd5f12f.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
10 órája, Roli82 írta:

Szia!

Kaon CG3000 kaptál? Ha igen küldj privátüzenetben MT ügyfél azonosítót és Pénteki napon felrakatok rá egy újabb Firmwaret ami a port forwarding problémát megoldja.

Ezenkívül fontos még, hogy a UPnP ne legyen bekapcsolva, mert annak nem megfelelő működése miatt vannak ezek a játékból történő kidobások, ezt a Kaon ezidáig még nem tudta javítani!

UPnP itt lehet kikapcsolni:

5ff4f0f1a76bf_Kepernyofoto2021-01-06-0.04.47.png.b6b181170972d4188a2cad43bdd5f12f.png

Igen Kaon CG3000 kaptam és köszi, tegnap kikapcsoltam az UPnP-t és egyelőre jónak tűnik, de ahogy más is írta egyik napon jöttek a lag spikeok, másikon meg nem, szóval várok pár napot amíg biztos leszel benne, hogy megoldódott ezzel. Ha mégse oldódott meg probléma akkor küldöm majd privátban az MT azonosítómat, addig nem kockáztatnék, nehogy véletlenül rosszabbra forduljon a helyzet :D

Viszont nem teljesen értem, hogy a port forwarding hogyan oldaná meg ezeket a lag spikeokat?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
10 órája, BarnaL írta:

Igen Kaon CG3000 kaptam és köszi, tegnap kikapcsoltam az UPnP-t és egyelőre jónak tűnik, de ahogy más is írta egyik napon jöttek a lag spikeok, másikon meg nem, szóval várok pár napot amíg biztos leszel benne, hogy megoldódott ezzel. Ha mégse oldódott meg probléma akkor küldöm majd privátban az MT azonosítómat, addig nem kockáztatnék, nehogy véletlenül rosszabbra forduljon a helyzet :D

Viszont nem teljesen értem, hogy a port forwarding hogyan oldaná meg ezeket a lag spikeokat?

Rosszab nem lesz. :D 1-2 hónap belül megkezdik szélesebb körű terjesztését az 1.1.38 FW-nek.

1.1.37 FW van egy olyan probléma, hogy nem csak dest-nat van, hanem source-nat is. Kaon nem jól állította be! Viszont van olyan akinek ennek ellenére is működik a forwarding , és van akinél pl nem működik és kellet a frissítés 1.1.38 FW-re ami ezt a port forwarding problémát javítja.

UPnP meg egy másik történet.

Latency spike az inkább hálózati problémának tűnik azon szoftver frissítés nem segít!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...