Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Csatorna Hangolás


Hajnalih

Kérdés

Sziasztok

kb egy hete elvesztek a csatornáim. Utasítások alapján megtörtént a hangolás... 0 találat. Azóta találtam itt erre vonatkozó kérdést és annyit sikerült elérni hogy megjelent egy csatorna , vagy lehet több is, sajnos nem tudom mert a probléma a következő, nem tudok lapozni... nem tudom bezárni a felugró reklámokat 

ha bármit megnyomok a távirányítón a ki-be kapcsoló vagy a hangnövelő gombokon kívül ennyi jelenik meg (kép csatolva)

88FD56FE-5CA1-4234-AC5A-4B57C358D1FD.jpeg

193D9D0D-BE05-4570-859A-B0D0228BAA37.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Köszönjük szépen az adatokat! A bejelentést a következő számon tettük meg: 92405319.1

Javasoljuk, hogy a későbbiekben a gyorsabb ügyintézés céljából a honlapunkon elérhető online ügyfélszolgálatunkon keress meg minket, vagy írhatsz Facebook privát üzenetet, ahol szintén segítségedre lehetünk. 

Munkatársaink a bejelentéstől számítva 72 órán belül intézkednek. Amennyiben szükséges kimenni a helyszínre, úgy előtte telefonon egyeztetni fognak veled. ^Barna 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...