Ugrás a tartalomhoz
  • 0

mobil csomag váltás


agi310

Kérdés

Kedves Telekom!

Létezhet olyan eset hogy a mobiltelefonon megnyitott Telekom alkalmazásban olyan csomagot ajánlanak fel igénybevételre ami a számítógépen elérhető Telekom fiókba belépve nem szerepel az ajánlatok között?

Magyarán szólva nekem most egy Mobil M csomagra történő váltást ajánl a mobiltelefonos fiók amiben korlátlan hálózaton belüli és korlátlan hálózaton kívüli!!! hívást kaphatnék 4 GB nettel 5090 forintért...ilyen csomag ezen az áron az internetes oldalon csak 30 perces hálózaton kívüli beszélgetést enged.

Gyanakvó vagyok mert ha rákattintok a váltásra és mégsem azt takarja ami itt látszik akkor nem tudok visszaváltani a jelenlegi csomagomra és az új díjcsomagokat meg rosszabbnak és drágábbnak tartom.

Üdvözlettel:

Screenshot_20200910-084126_Telekom.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Az előfizetőnek nem kell arról tudnia, hogy valami bug van, ilyen esetekben ha a váltás amúgy sikeres, de mégsem működne az új csomag, vissza kell tudni állítani az eredeti állapotot, ha máshogy nem, jóváírással, minthogy az új csomagok drágábbak. Én jártam már így.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A mobilon nézegetett telekom fiókban jelent meg ez az ajánlat amit végül kiválasztottam a megerősítés előtt is ugyanez az ajánlat jelent meg ezért hosszú hezitálás után kiválasztottam.  Természetesen nem kellett volna.  Azóta megérkezett a visszaigazolás a csomagváltásról amin belül természetesen a hálózaton kívüli beszélgetés korlátlanság helyett számlázva van. Ha esetleg utólag jóváírják (kétlem) akkor jó, de ezt azt hiszem ezt benéztem!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
Ekkor: 2020. 09. 12. at 10:32, agi310 írta:

A mobilon nézegetett telekom fiókban jelent meg ez az ajánlat amit végül kiválasztottam a megerősítés előtt is ugyanez az ajánlat jelent meg ezért hosszú hezitálás után kiválasztottam.  Természetesen nem kellett volna.  Azóta megérkezett a visszaigazolás a csomagváltásról amin belül természetesen a hálózaton kívüli beszélgetés korlátlanság helyett számlázva van. Ha esetleg utólag jóváírják (kétlem) akkor jó, de ezt azt hiszem ezt benéztem!

Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet! Az alkalmazásunkban jelenleg nem megfelelően jelennek meg az új csomag ajánlatokat, melyről tudunk és javítása folyamatban van. Megértésedet köszönjük. Amennyiben nem megfelelő a Mobil M csomagunk, kérjük, hogy a weboldalunkra belépve 30 nap elteltével indítsd el a Mobil L-re a díjcsomagváltásodat, ahol az információk és a részletek valósak. Együttműködésedet köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
14 órája, zoli62 írta:

Manapság nem igazán divat már egy no reply olvasottságjelzés sem, ahogy az elküldött  álláspályázatokra se nagyon kapsz választ. Hívd fel a 06 1 265 9910-es telefonszámot. ott vannak olyan számlás operátorok, akik meg is értik, hogy szeretnéd a túlfizetésedet jóváíratni mert ez a vezetékes előfizetéssel szemben mobilnál nem automatikus.

Szia Zoli! Abban az esetben, ha küldtél részünkre e-mail üzenetet és abban kérelem volt, nem információ kérés, akkor iktattuk és 30 napon belül rendezzük az ügyedet és megküldjük válaszüzenetünket. Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy további észrevételed lenne, a weboldalunkon felugró chat ablakban a beazonosítás után segítségedre lesznek munkatársaink. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
4 perce, agi310 írta:

Köszönöm az ötleteket, válaszokat.

A vonalas ügyfélszolgálaton sikerült egyeztetnem a problémát, az applikációban  tévesen működő díjcsomagváltás miatt várom a levelet, és remélem a sikeres díjcsomag visszaállítást.

További szép napot mindenkinek.

Szia Ági! Amennyiben jelezted felénk a régi díjcsomag visszaállításodat, munkatársaink a bejelentésed alapján el fogják végezni és erről értesíteni is fognak. Türelmedet kérjük és köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
30 perce, agi310 írta:

Kedves Telekom!

Létezhet olyan eset hogy a mobiltelefonon megnyitott Telekom alkalmazásban olyan csomagot ajánlanak fel igénybevételre ami a számítógépen elérhető Telekom fiókba belépve nem szerepel az ajánlatok között?

Magyarán szólva nekem most egy Mobil M csomagra történő váltást ajánl a mobiltelefonos fiók amiben korlátlan hálózaton belüli és korlátlan hálózaton kívüli!!! hívást kaphatnék 4 GB nettel 5090 forintért...ilyen csomag ezen az áron az internetes oldalon csak 30 perces hálózaton kívüli beszélgetést enged.

Gyanakvó vagyok mert ha rákattintok a váltásra és mégsem azt takarja ami itt látszik akkor nem tudok visszaváltani a jelenlegi csomagomra és az új díjcsomagokat meg rosszabbnak és drágábbnak tartom.

Üdvözlettel:

Screenshot_20200910-084126_Telekom.jpg

Sokat nem kockáztatsz, ha kiválasztod,  mer ez még nem szerződéskötés, meg kellene nézni, mi történik ezután.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello @agi310, ez valami bug lehet, mert ilyen csomag nincs a Ténél, csak olyan, amit a honlapjukon látsz. a módosításnál (ami kábé azonnal lefut, ez mobil, nem otthoni cucc) az lenne, amit írtál, szerintem a jelenlegi régi csomagod lezárták már, így valószínűleg vissza sem tudnának rakni. azért ha hálón kívül általában beszélsz havi 30 percet, akkor megéri váltani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mennyi idő lehet amire válaszolnak legalább egy no reply-t hogy látták a levelem?

12-én írtam az ügyfélszolgálatnak probléma leírva képernyőkép csatolva de idáig még semmi...és a számlatúlfizetéses problémát még el sem kezdtem taglalni.

Ha az ügyintézőnek jeleztem személyesen hogy a túlfizetést az elkövetkező számlákba kérem beszámítani akkor az elég nyilvánvaló igénybejelentés vagy sem?

Ugyanis a nyolcezer valahányszáz forintos túlfizetés kapcsán a jelenlegi 7000 forintos számlát nem fizettem be.

Remélem értelmezik hogy miért mert a számlán a lejárt jelzés mellett azért szerepel az is hogy még mindig van kb 1800 forint túlfizetésem, ez így a normális?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, agi310 írta:

Mennyi idő lehet amire válaszolnak legalább egy no reply-t hogy látták a levelem?

12-én írtam az ügyfélszolgálatnak probléma leírva képernyőkép csatolva de idáig még semmi...és a számlatúlfizetéses problémát még el sem kezdtem taglalni.

Ha az ügyintézőnek jeleztem személyesen hogy a túlfizetést az elkövetkező számlákba kérem beszámítani akkor az elég nyilvánvaló igénybejelentés vagy sem?

Ugyanis a nyolcezer valahányszáz forintos túlfizetés kapcsán a jelenlegi 7000 forintos számlát nem fizettem be.

Remélem értelmezik hogy miért mert a számlán a lejárt jelzés mellett azért szerepel az is hogy még mindig van kb 1800 forint túlfizetésem, ez így a normális?

Manapság nem igazán divat már egy no reply olvasottságjelzés sem, ahogy az elküldött  álláspályázatokra se nagyon kapsz választ. Hívd fel a 06 1 265 9910-es telefonszámot. ott vannak olyan számlás operátorok, akik meg is értik, hogy szeretnéd a túlfizetésedet jóváíratni mert ez a vezetékes előfizetéssel szemben mobilnál nem automatikus.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...