Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TVGO HIBA


hegyilaszlo@ajkanet.hu

Kérdés

Az új TVGO alkalmazás .    Még érvényes egy korábbi belépésed Rendszereink érzékeltek egy korábbi, de még aktív bejelentkezésed!  Ezzel a korábbi Telekom Fiókkal vagy egy másikkal szeretnéd folytatni a belépést?

Mindegy melyik gombot választom, hiba jelzés  jön. Napok óta ez van. Évekig használtam a régit. Ahogy olvasom a régi felhasználóknak ez a problémaja. Megköszönném, ha sikerülne használhatóvá tenni. 

KÖSZÖNETTEL!!! 

eink érzékeltek egy korábbi, de még aktív bejelentkezésed! Ezzel a korábbi Telekomérvényes egy korábbi belépésed

 

TVGO.png

TVGO1.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy töröld a böngésződből az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az alábbi adatokat és továbbítjuk szakértőinknek kivizsgálásra:

Belépési azonosító (Telefonszám/E-mail):

Platform (Android/iOS):

Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):

Készülék gyártója és típusa:

Alkalmazás verzió: (pl. 5.0):

Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között):

Amennyiben böngészőben használod, úgy a böngészőt, illetve annak verziószámát is. Ha össze van regisztrálva otthoni szolgáltatással, akkor az MT azonosítódra és a hibajegyhez egy mobil elérhetőségre is szükségünk lenne. Előre is nagyon köszönjük!^Szilvia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 09. 30. at 12:42, Telekom szakértő írta:

Szia! Első körben azt tudjuk javasolni, hogy töröld a böngésződből az ideiglenes fájlokat, sütiket, előzményeket. Ha a hiba ezt követően is fenn áll, kérjük, küldjétek el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a bejelentést illetékes kollégáinknak. Köszönjük szépen! ^Kitti

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekom!

 

Előfordulhat e az, hogy ELŐFIZETÉSEMET a szerződésben leírtak szerint használhatom??? Bármikor, bárhol??? Fizetek érte!!!

A bármikor, bárhol (nyilván a technikai feltételek megléte mellett...) Kb 2 prcet bír menni aztán hiba. Töröltem már minden előzményt stb... Nem vagyok műszaki *****! Ennek egy végtelenül egyszerű folyamatnak kellene lennie!!! De NAGYON NEM AZ!!!

Egy ekkora cég nem képes megoldani egy sima zökkenőmentes Streamelést??? Azért a számla jön hónapról-hónapra....

Az új alkalmazás óta nézhetetlen! PC-n próbálom nézni, de NEM lehet. Az pedig egyszerűen felháborító, hogy le van tiltva a TV-re tükrözés és egyáltalán az androidos TV-n sem használható!!!

Kérem vissza a pénzem! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...