Kérdés

Sziasztok!

A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre!

Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket!

Köszönöm, szép napot:

István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

31 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 10. 13. at 19:43, ghegyesi írta:

Szia!  Chromium alapú az Edge  Verzió: 86.0.622.38 . De eltávolítva  a Win10-ben az eredeti Microsoft Edge 44.19041.423.0-es verziónál is ugyanezt a hibakódot produkálja. Az is biztos, hogy már a Chromium alapu Edgen kezdtem használni a Telekom TVGO-t.

Szia!

Köszönöm, továbbítottam is a fejlesztők felé!

Ha kapok választ, jelzem itt is. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, bucika írta:

Megnéztem a PSD-t, s azt látom, hogy ez egy banki direktíva. Ha jól ertelmezem, akkor a PSD2 (2FA) a gyorsfizetés mögötti banki szolgáltatásra vonatkozik, nem pedig a Telekom oldalára ami csak felkínálja a fizetési opciót. Szóval még mindig nem értem, hogy miért kellett ezt kivezetni.

Hello @bucika, a kereskedőket, így a Tét is érinti. azt viszont nekem sem sikerült összeraknom (bár átnéztem pár ezzel foglalkozó oldalt), hogy hogyan, miért (nem hiszem, hogy a Té is PISP lenne, de persze lehet, inkább a check-out részre tippelek)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
21 órája, szbzsolt írta:

@bucika

Valóban egy kényelmes megoldás a gyorsfizetés, magam is aktívan használtam. Azonban 2020. szeptemberében életbe lépett szabályozástelező a 2-faktoros hitelesítés (PSD2) az online fizetéseknél az Európai Gazdasági Övezetben, így Magyarországon is. Ennek pedig nem felelt meg a Gyorsfizetés.

Megnéztem a PSD-t, s azt látom, hogy ez egy banki direktíva. Ha jól ertelmezem, akkor a PSD2 (2FA) a gyorsfizetés mögötti banki szolgáltatásra vonatkozik, nem pedig a Telekom oldalára ami csak felkínálja a fizetési opciót. Szóval még mindig nem értem, hogy miért kellett ezt kivezetni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@sandorne István, ez szép és jó, meg úgy általánosságban igényesen leírtad ezt a MÁV-os dolgot.

Tisztességtelen lenne azt írnom, hogy a precíz (szoftver)mérnöki munka ellenére a fejlesztés mégsem érte el a célját? (Hiszen a vonatok késnek; sokat.) Bár csúsztatás, mert gondolom az ügyfél a MÁV volt, nem pedig az utasok, tehát ennek "személyzetcsökkentő" célja, és nem késésjavító célja lehetett, nemde? :)

Minden esetre, néhány fontos eltérést igazából a kommenteddel le is írtál, ami válasz is a kérdésedre; csodálkozom, hogy nem azonosítottad:

Van versenytársa a MÁV-nak? A cserélt rendszer igény esetén tudott volna még 1-2 évig működni? Van a MÁV-nak szakmai "felettese", szakmai igényű tulajdonosa? Vannak-e a MÁV felé táplált reális piaci és pénzügyi igényei a tulajdonosnak?

Azt hiszem a fenti kérdésekre válaszod nélkül tudom a választ, inkább költőiek, de ha te is megválaszolod magadnak, akkor a korábban feltett (és nem feltett) kérdéseidre is választ kapsz.

Még azt emelném ki, hogy bár a bemutatott témakörök súlyossága sokkal nagyobb, mondhatni kritikus, nem elhanyagolható, hogy a komplexitás lényegesen kisebb; adott esetben hasonló szintű projektek évek óta egészségesen és megbízhatóan működnek a Telekomnál, lefejlesztve és üzemeltetve. Gonosz hasonlat, de a papír formátumú szerződést a T-nél már 2015-ben kivezették; ehhez képest az e-ticket... '17-ben indult kb, nem?

Váltó nélkül nem találkozik 2 vágány, úgyhogy váltok: szerintem kár számonkérni a szakértőktől az egyértelműen felsővezetői döntéskörbe tartozó témákat, főleg, ha az adott szakértő szeretné saját hatáskörben mitigálni az említett döntések kedvezőtlen hatásait.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szép tőled, hogy mosdatod a szerecsent, de nem fogadom el. Volt szerencsém részt venni közlekedési infrastruktúra fejlesztésben, többek között számítástechnikai beruházásokban. Olyan rendszer készült el, ahol minden lehetséges tevékenységet számítógépekre vittünk. A legfontosabb az volt, hogy ki kellett építeni  olyan rendszert, ahol a számítógépek közvetlenül működtették a külsőtéri berendezéseket. Aztán kiépült egy központi rendszer, ami felülvezérli az alrendszereket, ezzel biztosítva van egy teljesen automatizált vasútirányítás. Röviden: a vonalon sehol sincs  szolgálat, van egy központi forgalomirányító, ami felügyeli a rendszert, csak el kell fogadni a felajánlott menetrendet, start és beindult a rendszer, amikor eljött az ideje elindította a vonatokot. Inden automatikusan működik, kezeli a konfliktushelyzeteket, ha olyan súlyos a hiba, amit már nem kezelhet, átadja az irányítást az irányítónak  Mi írtuk meg az un. tenderfüzetet, más néven feltétfüzetet ami hatósági engedély után a projekt Miatyánkja lett. Ezt követően együttműködtünk a nyertessel, végig a beruházás során, folyamatosan ment a kooperáció, hogy minden rendbe menjen. Még az sem volt gond, hogy a nyertes cég osztrák volt, mentek az utazgatások ide.-oda.  A vonatok robogtak a régi rendszer alatt, mi pedig imitáltuk a külsőtéri eszközöket és elkezdtük a hatalmas tesztelést. Elsőre is terv készült a tesztelés menetéről, szinte végeláthatatlan, kinyomtatott előírás a tesztelés minden aprólékos részletéről.  Minden állomáson volt egy ember és mentek a tesztek mindenütt.  Persze ezek az emberek szabadnapos  irányítók voltak, ide nem lehetett beosztani bárkit, mint ahogy ezt Ti teszitek a törölni-törölni papagáj kórust.   Aztán jöttek a vörös halálok, mert jöttek,  leállás, irány az osztrák labor,  javítások, CD-t ide és újra indul a tesztelés. Ez ment hosszú ideig, amíg nem lett mindenütt egymás után 3 hibanélküli teszt. Így aztán az átadásnál nem volt semmi rinya, minden  hiba nélkül ment. Tény az is, hogy jobb helyeken vannak a szerződében garanciális előírások, hogy egy bizonyos összeget a kivitelező utolsó számlájában nem fizetik ki, vissza tartják és ha voltak a hibájuk miatt késések, vagy kimaradások, az összeg nem lett kifizetve. Ez nem kevés összeg volt, voltak olyan cégek, akik emiatt mentek tönkre. Emiatt viszont az értékelési szempontokat úgy állítottuk össze, hogy megnéztük kik azok, akik képesek időre és jó minőségben elvégezni a beruházást. 
Más, kedden azaz október 13.-án indult a HungaroControll egyik legnagyobb fejlesztése. A következő félévben teljesen megújulnak a társaság  léginavigációs és hangkommunikációs rendszerei. A korszerűsítés során megújul 55 munkaállomás, cserélnek 500 km kábeleket és többezer hardverelemet. A munkák félévig tartanak, ezalatt az irányítást egy másik, un. szükséghelyzeti központól végzik. 
Az új helyszint hónapok alatt készítették fel a mindennapos, zavartalan üzemre, a végén csináltak egy éles tesztet, majd 12/13-ra hajló éjszakán lebonyolították az átállást, ami zökkenőmentesen, gyorsan és észrevétlenül zajlott le és a léginavigációs szolgáltatásban egyetlen pillanatnyi kiesés nem volt. Így mennek a dolgok, ahol nem szórakozás van, hanem a pontosság és a minőség szó szerint vérre megy. 
Nekem az a véleményem, olvasgatva a hibákat, hogy a mérnök a hardvereket rosszul számította ki, alul tervezte. De akkor miért kell bennünket kábítani, na ez az ami elfogadhatatlan.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 órája, szbzsolt írta:

Kedves @sandorne!

Tisztában vagyunk azzal, hogy vannak még hibák, és azért dolgozunk, hogy ezek a hibák megoldódjanak. Mivel ez egy új szolgáltatás, így előfordulhatnak olyan esetek, amikre mi sem számítottunk, és nem egyszerű őket megoldani,

Ez az azonnali kérdések órája is azért jött létre, hogy tudjunk általánosabb kérdésekre válaszolni.
Konkrét, egyedi kérdésekben ügyfélszolgálatos kollégák tudnak segíteni, mivel ők látnak rá olyan rendszerekre, ami az egyedi hibák kivizsgálásához elengedhetetlen. 

Ekkor: 2020. 10. 08. at 16:23, István írta:

Sziasztok!

A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre!

Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket!

Köszönöm, szép napot:

István

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, szbzsolt írta:

A hangerőszabályozást köszönjük, ez valóban egy hiányzó funkció, rajta is van a listánkon, hogy ezt pótoljuk. 

Szia @ghegyesi!

Bár válaszért jöttél, hadd legyek mégis én, aki kérdez. Ezzel a hibakóddal mi is nem olyan régen találkoztunk, és még nem sikerült teljesen megoldanunk. Az Edge-ed az Chromium alapú, vagy még legacy?

Szia!  Chromium alapú az Edge  Verzió: 86.0.622.38 . De eltávolítva  a Win10-ben az eredeti Microsoft Edge 44.19041.423.0-es verziónál is ugyanezt a hibakódot produkálja. Az is biztos, hogy már a Chromium alapu Edgen kezdtem használni a Telekom TVGO-t.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
7 órája, Rózsahegyi Tamás írta:

Sziasztok!

Október 9-én már írtam a Telekom Online felületére, az új Telekom TV GO hibáival kapcsolatban, amire az a válasz jött, hogy ügyintézőik hamarosan megválaszolják a kérdésem (relatív ugye kinek, mi a "hamarosan").

Szóval, mivel válasz még nincs, ezért ide is leírom az általam tapasztaltakat az új Telekom TV Go szolgáltatással kapcsolatban.

A regisztráció könnyen ment, otthoni, családi előfizetésünket is könnyen össze tudtam kapcsolni a friss regisztrációval.

Aztán jött az első próbatétel: 20 percig minden rendben (magyar- bolgár meccs), aztán egyszer csak különböző képhibák, zöld foltok, majd hibaüzenetek jelentek meg. Újraindítás után két percenként ez ismétlődött iszonyatos szaggatások közepette.

Chrome és Firefox böngészőkön próbáltam, sütik és előzmények törlése, számítógép újraindítása, router újraindítása, minden elképzelhetőt megpróbáltam, de semmi sem segített. Csatornát is váltottam, hogy lássam nem-e a rengeteg néző a baj. De mindegyik adó ugyanúgy akadt.

Az asztali gépem paraméterei bőven megfelelnek a követelményeknek (i7 7700K 16GB DDR4 RAM, GTX-1070 8GB DirectX 12 VGA, Samsung Evo SSD), szóval a hiba úgy hiszem nem nálam van. Internetkapcsolatom 50 Mbit/s le és 15 Mbit/s fel sebességű. Remélem itt választ kapok, hogy mikor hozzák használható (nézhető) állapotba kötelezően használandó új Telekom TV Go-t. A régivel semmi problémám nem volt.

Üdv: Tamás

Szia Tamás! Azon leszünk, hogy mielőbb segíteni tudjunk Neked. Kérjük, hogy privát üzenetben küld el az MT ügyfél-azonosítód, kapcsolattartói nevet és mobilszámot illetve az e-mail címet is, amivel a TVGO szolgáltatást regisztráltad, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak. Köszönjük. ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 12. at 15:50, sandorne írta:

Néhány napig működött rendben, majd tegnap nem voltam itthon, laptopon akartam nézni,  jött egy fontos meccs, leülök, ahogy illik és lépek fel a TVGO-ra. Szaggatott-helyreállt kép nélküli színes csikozódás., ezt csinálta. Jött a gól előtti helyzet és a gól, semmit se láttam belőle. 
A laptopot földhöz akartam vágni. Majd a második félidőre, valószínű, hogy sokan a hiba miatt ekkorra már kiléptek, helyreáll.  Megmagyarázzátok, hogy miért kell törölgetni, jó, bár ezt eddig semmihez nem kellett csinálni, de legyen. A Chrome-ban két kattintással együtt lehet törölni  mindent, még azt is töröltem, amit soha nem szoktam, a böngészési előzményeket is.  Semmi. Hányszor-de hányszor megtettem, semmi.
A Telekom más szolgáltatásaival nagyon megvagyok elégedve, ha érdeklődés van, hogy melyik szolgáltatót ajánljuk, mindig ajánlom a Telekomot.  Azt viszont, aki ezzel a TVGO változással meg lett bízva, már elkellett volna küldeni a halál izéjére, mert jobb helyeken ez van, de lehet, hogy a Telekomnál is működik a csókos rendszer. Azt is pofátlanságnak tartom, hogy  csak az Android 8-tól lehet  használni, ki vizsgálta azt, hogy hány-de hány ember van, akinek 8-alatti Androidja van,  nagyon sokaknak van még 4.2-es is, pl. nekem is van ilyen tabletem, mert nem jut mindenkinek évente új telefont venni. Ezt eddig is sajnáltam, hogy nem tudtam használni.  Én kérem tisztelettel, a tűrési határ vége felé járok, fontolgatom, hogy  váltok. A gyerekeim Pesten egy másik szolgáltatónál vannak, biztatnak, hogy váltsunk, mert ott is minden rendben és a TVGO-val azonos, más nevű szolgáltatás  is prímán működik és kompatibilis alacsonyabb Androiddal is.
Hozzatok csak még  sok-sok szakértőt,  hisz az biztos olcsóbb, mint valamit rendesen megcsinálni  és akik majd oktatgatnak, hogy nem felel ezért senki, mi vagyunk a buták  és törölgessünk  csak türelemmel. Úgy-úgy, ügyesen, ahogy ezt a MÁV  is teszi.
Sándor István,
a számlánk a nejem nevén van.

Szia! Azon leszünk, hogy mielőbb segíteni tudjunk Neked. Alacsonyabb szoftver verziók sajnos nem tudják kezelni a szolgáltatást, azokat már a Google sem támogatja. Kérjük, hogy privát üzenetben küld el az MT ügyfél-azonosítód, kapcsolattartói nevet és mobilszámot illetve az e-mail címet is, amivel a TVGO szolgáltatást regisztráltad, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak. Köszönjük. ^Zsani

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, sajnos lejárt az időnk, Zsolt, nagyon köszönjük a segítséget, és remélem, tudjuk majd még folytatni :)

Köszönöm, szép napot:

István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
5 órája, Rózsahegyi Tamás írta:

Október 9-én már írtam a Telekom Online felületére, az új Telekom TV GO hibáival kapcsolatban, amire az a válasz jött, hogy ügyintézőik hamarosan megválaszolják a kérdésem (relatív ugye kinek, mi a "hamarosan").

 

Szia Tamás!

Egyedi kérdésben jól tetted, hogy ügyfélszolgálatra írtál, ők látnak rá a megfelelő rendszerekre, amivel az egyedi hibákban tudnak segíteni. Előfordulhat, hogy olyan kérdés kerül elő, amihez speciális szakértői segítség kell. Amint tudnak válaszolnak neked, de ez néha napok is lehetnek. 

5 órája, Rózsahegyi Tamás írta:

Aztán jött az első próbatétel: 20 percig minden rendben (magyar- bolgár meccs), aztán egyszer csak különböző képhibák, zöld foltok, majd hibaüzenetek jelentek meg. Újraindítás után két percenként ez ismétlődött iszonyatos szaggatások közepette.

Chrome és Firefox böngészőkön próbáltam, sütik és előzmények törlése, számítógép újraindítása, router újraindítása, minden elképzelhetőt megpróbáltam, de semmi sem segített. Csatornát is váltottam, hogy lássam nem-e a rengeteg néző a baj. De mindegyik adó ugyanúgy akadt.

Szerintem sem a te gépedben van a hiba, de pontosat a tényleg a szakértő kollégák tudnak mondani, a pontos információk birtokában :)  Ma kiment egy frissítés a platrformra, ami javított a lejátszáson, így lehet neked is. Ha találkozol ilyen hibával, akkor sokkal könnyebben be tudjuk azonosítani, ha esetleg tudsz róla fotót, vagy videót is készíteni, illetve pontos időpontot is tudsz hozzá. 

Még viszonylag új a platform, és sajnso előfordulnak benne olyan hibák, amik az alapos tesztelés során nem derült ki, de én biztos vagyok benne, hogy ezeket megoldjuk. 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Ekkor: 2020. 10. 12. at 15:50, sandorne írta:

 Azt is pofátlanságnak tartom, hogy  csak az Android 8-tól lehet  használni, ki vizsgálta azt, hogy hány-de hány ember van, akinek 8-alatti Androidja van,  nagyon sokaknak van még 4.2-es is, pl. nekem is van ilyen tabletem, mert nem jut mindenkinek évente új telefont venni. Ezt eddig is sajnáltam, hogy nem tudtam használni.  

Android változatból 7-estől támogatott. Tisztában vagyunk azzal, hogy melyik változatot mennyien használnak, és ez alapján igyekszünk a legszélesebb körnek megfelelni. A mi célunk is az, hogy minél több ügyfelünk tudja használni a szolgáltatásainkat.

A minimum támogatott változat ezért egy nehéz és összetett kérdés, sok dolgot kell figyelembe venni. pl. már maga a Google sem támogatja a 8-asnál régebbi változatot. 

 

Ekkor: 2020. 10. 12. at 15:50, sandorne írta:

A Telekom más szolgáltatásaival nagyon megvagyok elégedve, ha érdeklődés van, hogy melyik szolgáltatót ajánljuk, mindig ajánlom a Telekomot.  

Köszönjük szépen, igyekszünk a Telekom TV GO-t is tökéletesíteni, hogy azzal is meg legyen elégedve.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, sandorne írta:

Tisztelt megatudós adminisztrátor!
Jó dolog ez az azonnali kérdések órája, de mi a francnak van ez, mit tudtok ebből leszürni, hisz a dolgozó emberek ilyenkor még dolgoznak, ez amolyan Telekom TVGO színvonalú panaszkezelés, a  nesze semmi, fogd meg jól.  Hívjátok csak, fizessetek az un. szakértőknek, akik papagáj módra írogatják, hogy senki sem hibás rajtunk, butákon kívül, meg hogy ezt csináljuk, azt csináljuk, figyelmen kívül hagyva, hogy bármit teszünk a hibák fennállnak. Még azt sem tudta az egyik magas rangú  tudós, hogy a laptophoz nem lehet letölteni alkalmazást és nem is kell, mint régen.
Mi lenne, ha helyette  azokat ültetnétek le a monitor elé, akik ezt csinálták  és elolvastatnátok velük az eddig írt panaszokat. 
De ha ezzel nem akartok foglalkozni, legalább azt olvasnátok el, amit itt ezen az oldalon én a "sandorne" név alatt írtam, illetve szintén ezen az oldalon  3 órája "Rózsahegyi Tamás"  is írt.
Üdv: Sándor István
 

Kedves @sandorne!

Tisztában vagyunk azzal, hogy vannak még hibák, és azért dolgozunk, hogy ezek a hibák megoldódjanak. Mivel ez egy új szolgáltatás, így előfordulhatnak olyan esetek, amikre mi sem számítottunk, és nem egyszerű őket megoldani,

Ez az azonnali kérdések órája is azért jött létre, hogy tudjunk általánosabb kérdésekre válaszolni.
Konkrét, egyedi kérdésekben ügyfélszolgálatos kollégák tudnak segíteni, mivel ők látnak rá olyan rendszerekre, ami az egyedi hibák kivizsgálásához elengedhetetlen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt megatudós adminisztrátor!
Jó dolog ez az azonnali kérdések órája, de mi a francnak van ez, mit tudtok ebből leszürni, hisz a dolgozó emberek ilyenkor még dolgoznak, ez amolyan Telekom TVGO színvonalú panaszkezelés, a  nesze semmi, fogd meg jól.  Hívjátok csak, fizessetek az un. szakértőknek, akik papagáj módra írogatják, hogy senki sem hibás rajtunk, butákon kívül, meg hogy ezt csináljuk, azt csináljuk, figyelmen kívül hagyva, hogy bármit teszünk a hibák fennállnak. Még azt sem tudta az egyik magas rangú  tudós, hogy a laptophoz nem lehet letölteni alkalmazást és nem is kell, mint régen.
Mi lenne, ha helyette  azokat ültetnétek le a monitor elé, akik ezt csinálták  és elolvastatnátok velük az eddig írt panaszokat. 
De ha ezzel nem akartok foglalkozni, legalább azt olvasnátok el, amit itt ezen az oldalon én a "sandorne" név alatt írtam, illetve szintén ezen az oldalon  3 órája "Rózsahegyi Tamás"  is írt.
Üdv: Sándor István
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
19 órája, ghegyesi írta:

Sziasztok!  Egy különleges szerzet ez a Telekom TVGO. Minden böngészőben másként teljesít. Ez nem tudom mennyire szándékos, de jelen állapotban a Firefox a leg szimpatikusabb nekem. Itt lehet egyedűl kép a képben funkcióval nézni. És aki otthoni munka mellett akarja használni mint én ez alap elvárás volt, ha még a hangot is külön lehetne szabályozni mint régen nem is szólnék semmiért, ha csak azért nem, hogy a csatornát az egér görgetésével lehessen váltani egy kicsit körülményes klik. Infó-ra majd alul a csatornaváltó nyíllal megkeresni a kívánt csatornát és arra klikkelve lehet váltani. 

A hangerőszabályozást köszönjük, ez valóban egy hiányzó funkció, rajta is van a listánkon, hogy ezt pótoljuk. 

19 órája, ghegyesi írta:

Az Edge nálam elbukott kb. szeptember 5-ig jól funkcionált de szerintem az Edge frissítés megölte  4-44-50009 hibakóddal nem csinál semmit míg a  Chromban  működik ha van más tipp a hibára szívesen fogadom mivel megkedveltem az Edget.

Szia @ghegyesi!

Bár válaszért jöttél, hadd legyek mégis én, aki kérdez. Ezzel a hibakóddal mi is nem olyan régen találkoztunk, és még nem sikerült teljesen megoldanunk. Az Edge-ed az Chromium alapú, vagy még legacy?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, Oberon írta:

Asszem lesz kit utálni, mert szerintem nem lesz ez rossz. 

Köszönjük, ezen dolgozunk, és igyekszünk is megfelelni ennek az elvárásnak.

20 órája, Oberon írta:

Mikor lesz elérhető újra smart TV-ken?  Ez lenne a legfontosabb nekem, mert a 3 beltéris iptv édeskevés. Netflix, Hbo mindenen fut, ugye ez is fog?

Az okos TV-s alkalmazás támogatása jövő évre várható. Dolgozunk rajta.

20 órája, Oberon írta:

Normális HD mikor lesz? Adaptív streaming?

Folyamatosan dolgozunk a HD tartalom bővítésén. Most több van, mint korábban volt, és ennél is több lesz. Egészen konkrétan múlt héten került ki többszáz Full HD film a videótékába.  Csatornák közül pedig a közszolgálati csatornák és az RTL Klub illetve TV 2 ami már HD-ben van.

Adaptív streaming pedig már most is van :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 12. at 10:34, bucika írta:

Miért került kivezetésre a Telekom gyorsfizetés opció annak ellenére, hogy ez egy igen kényelmes és felhasználóbarát fizetési lehetöség volt?

@bucika

Valóban egy kényelmes megoldás a gyorsfizetés, magam is aktívan használtam. Azonban 2020. szeptemberében életbe lépett szabályozástelező a 2-faktoros hitelesítés (PSD2) az online fizetéseknél az Európai Gazdasági Övezetben, így Magyarországon is. Ennek pedig nem felelt meg a Gyorsfizetés.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 2020. 10. 11. at 21:42, bucika írta:

1. Lesz-e Android TV-s verzió és ha igen, mikor?
2. Miért nem fut az új app olyan Android eszkozokon (pl. H96 Max TV-box emulált touch screen-nel), amelyek megfelelnek a honlapjukon közölt technikai feltételeknek (Android 8 vagy magasabb, nem rootolt) és amelyeken a régi app tökéletesen futott?
3. Miért ilyen magas (8.0) az Android app Android verzió igénye?
4. Egyes Android eszközökön (H96 Max) nem müködnek bizonyos gombok megfelelöen (pl. élö müsor megtekintése) és a TV újságból sem lehet a csatornákra váltani. A régi app tökéletesen ment. Tervezik javítani?
5. Hogyan pozicionálják a TV-GO-t a Telekom TV-hez képest?
6. Hogyan látják a szolgáltatás minöségét és mi az elképzelésük a minöség növeléséröl?

 

Szia @bucika!

Köszi a sok kérdést :)

Android TV-s változat tervbe van véve, jövő évben lehet rá számítani. Most még pontos vállalást nem tudok, de nyáron érdemes érdeklődni. 
Egy Android TV eszközön egy kicsit más működést kell biztosítani, hogy ott is megfelelő legyen az élmény, és ez jelen pillanatban még nem áll rendelkezésre. 

Az app verzióigénye valójában 7-estől támogatott. Az android 7-es hez tartozó apikat használja a platform.
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szbzsolt

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 2020. 10. 08. at 18:32, zoli62 írta:

Miért nem támogatott a Linux, most, hogy nem kell külön lejátszó app? Mikor lesz elérhető Linuxon a Telekomgo?

@zoli62

Szia!


Számos eszközt tervezünk támogatni, de egyelőre a Linuxos megoldáson nem dolgozunk, mint támogatott operációs rendszer. 

Ráadásul a DRM-ek miatt Linux alatt nem tudnánk HD tartalmat adni.
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szbzsolt

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 08. at 17:19, teherwagon írta:

Hello @István és szakértő hölgyek/ urak, máris kezdem. az első kérdésem (tuti jövök még), hogy mikor lesznek a hibakódok beszédesebbek? ha más nincs, ideiglenesen valami oda vagy ide, a fórumra kirakott hibakód lista is könnyítené mindenki életét (használat közben belefutottam én is egybe, itt, a fórumon is van pár, és hát bizony láttam már jobbat :/). köszönöm!

Szia @teherwagon! A hibakódoknak elsősorban a megjelenését szeretnénk csökkenteni. :)
A hibakódok megjelenítési lehetőségben vannak limitáció. Ezeket a határokat szeretnénk természetesen majd idővel tágítani is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a kérdéseket! Kezdünk, köszöntöm a Telekom TV GO-val foglalkozó csapat képviselőit és mindenkit, aki velünk tart ebben az egy órában  :)

Segítsetek, kérlek benneteket, mi lehet tudni ezen termék működéséről?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Október 9-én már írtam a Telekom Online felületére, az új Telekom TV GO hibáival kapcsolatban, amire az a válasz jött, hogy ügyintézőik hamarosan megválaszolják a kérdésem (relatív ugye kinek, mi a "hamarosan").

Szóval, mivel válasz még nincs, ezért ide is leírom az általam tapasztaltakat az új Telekom TV Go szolgáltatással kapcsolatban.

A regisztráció könnyen ment, otthoni, családi előfizetésünket is könnyen össze tudtam kapcsolni a friss regisztrációval.

Aztán jött az első próbatétel: 20 percig minden rendben (magyar- bolgár meccs), aztán egyszer csak különböző képhibák, zöld foltok, majd hibaüzenetek jelentek meg. Újraindítás után két percenként ez ismétlődött iszonyatos szaggatások közepette.

Chrome és Firefox böngészőkön próbáltam, sütik és előzmények törlése, számítógép újraindítása, router újraindítása, minden elképzelhetőt megpróbáltam, de semmi sem segített. Csatornát is váltottam, hogy lássam nem-e a rengeteg néző a baj. De mindegyik adó ugyanúgy akadt.

Az asztali gépem paraméterei bőven megfelelnek a követelményeknek (i7 7700K 16GB DDR4 RAM, GTX-1070 8GB DirectX 12 VGA, Samsung Evo SSD), szóval a hiba úgy hiszem nem nálam van. Internetkapcsolatom 50 Mbit/s le és 15 Mbit/s fel sebességű. Remélem itt választ kapok, hogy mikor hozzák használható (nézhető) állapotba kötelezően használandó új Telekom TV Go-t. A régivel semmi problémám nem volt.

Üdv: Tamás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!  Egy különleges szerzet ez a Telekom TVGO. Minden böngészőben másként teljesít. Ez nem tudom mennyire szándékos, de jelen állapotban a Firefox a leg szimpatikusabb nekem. Itt lehet egyedűl kép a képben funkcióval nézni. És aki otthoni munka mellett akarja használni mint én ez alap elvárás volt, ha még a hangot is külön lehetne szabályozni mint régen nem is szólnék semmiért, ha csak azért nem, hogy a csatornát az egér görgetésével lehessen váltani egy kicsit körülményes klik. Infó-ra majd alul a csatornaváltó nyíllal megkeresni a kívánt csatornát és arra klikkelve lehet váltani. Az Edge nálam elbukott kb. szeptember 5-ig jól funkcionált de szerintem az Edge frissítés megölte  4-44-50009 hibakóddal nem csinál semmit míg a  Chromban  működik ha van más tipp a hibára szívesen fogadom mivel megkedveltem az Edget.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na nem gyakran jövök a fórumra, de kaptam levelet. Átváltottam az újra és a hibaüzenetek miatt most kíváncsiságképpen beleolvasgattam, hogy mi van itt. Asszem lesz kit utálni, mert szerintem nem lesz ez rossz. Az egérmozi nem az én műfajom, így az appon éppen csak kipróbáltam, pont úgy mint a TV GO-t. Ment, jópofa volt, de nem érdekel. Laptopokon viszont használom heti 1-2x. Szamár is jó alapon persze, ha már smart TV-n nem megy. Két hibaüzenet nekem is befigyelt, már nem emlékszem mi volt, de nem fájt nagyon és feltételezem, hogy ezek afféle kezdeti gyengeségek. Kérdéseim,

Mikor lesz elérhető újra smart TV-ken?  Ez lenne a legfontosabb nekem, mert a 3 beltéris iptv édeskevés. Netflix, Hbo mindenen fut, ugye ez is fog?

Normális HD mikor lesz? Adaptív streaming? Láttam a 4K szűrőt is, így az is érdekel. Elképzelhető, hogy itt hamarabb lesz, mint iptv-n? Jó, műsor sincs még, de hátha már elárulhattok egyet s mást :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 10. 08. at 16:23, István írta:

Sziasztok!

A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre!

Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket!

Köszönöm, szép napot:

István

Néhány napig működött rendben, majd tegnap nem voltam itthon, laptopon akartam nézni,  jött egy fontos meccs, leülök, ahogy illik és lépek fel a TVGO-ra. Szaggatott-helyreállt kép nélküli színes csikozódás., ezt csinálta. Jött a gól előtti helyzet és a gól, semmit se láttam belőle. 
A laptopot földhöz akartam vágni. Majd a második félidőre, valószínű, hogy sokan a hiba miatt ekkorra már kiléptek, helyreáll.  Megmagyarázzátok, hogy miért kell törölgetni, jó, bár ezt eddig semmihez nem kellett csinálni, de legyen. A Chrome-ban két kattintással együtt lehet törölni  mindent, még azt is töröltem, amit soha nem szoktam, a böngészési előzményeket is.  Semmi. Hányszor-de hányszor megtettem, semmi.
A Telekom más szolgáltatásaival nagyon megvagyok elégedve, ha érdeklődés van, hogy melyik szolgáltatót ajánljuk, mindig ajánlom a Telekomot.  Azt viszont, aki ezzel a TVGO változással meg lett bízva, már elkellett volna küldeni a halál izéjére, mert jobb helyeken ez van, de lehet, hogy a Telekomnál is működik a csókos rendszer. Azt is pofátlanságnak tartom, hogy  csak az Android 8-tól lehet  használni, ki vizsgálta azt, hogy hány-de hány ember van, akinek 8-alatti Androidja van,  nagyon sokaknak van még 4.2-es is, pl. nekem is van ilyen tabletem, mert nem jut mindenkinek évente új telefont venni. Ezt eddig is sajnáltam, hogy nem tudtam használni.  Én kérem tisztelettel, a tűrési határ vége felé járok, fontolgatom, hogy  váltok. A gyerekeim Pesten egy másik szolgáltatónál vannak, biztatnak, hogy váltsunk, mert ott is minden rendben és a TVGO-val azonos, más nevű szolgáltatás  is prímán működik és kompatibilis alacsonyabb Androiddal is.
Hozzatok csak még  sok-sok szakértőt,  hisz az biztos olcsóbb, mint valamit rendesen megcsinálni  és akik majd oktatgatnak, hogy nem felel ezért senki, mi vagyunk a buták  és törölgessünk  csak türelemmel. Úgy-úgy, ügyesen, ahogy ezt a MÁV  is teszi.
Sándor István,
a számlánk a nejem nevén van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most