Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom TV GO bejelentkezés


jutkazoli

Kérdés

Egyes eszközökön nem tudok bejelentkezni az új Telekom TV GO-ba. Hibaüzenet: felhasználónév vagy jelszó nem megfelelő. Pedig ezek biztosan jók, többször ellenőriztem. Próbáltam mobilon újratelepíteni az alkalmazást, laptopon pedig másik böngészőt, de egyik sem segített. Ellenőriztem, hogy nem léptem túl az egyszerre engedélyezett 5 felhasználót. Mi lehet a probléma?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az alábbi adatokat és továbbítjuk szakértőinknek kivizsgálásra:

Belépési azonosító (Telefonszám/E-mail):

Platform (Android/iOS):

Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):

Készülék gyártója és típusa:

Alkalmazás verzió: (pl. 5.0):

Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között):

Amennyiben böngészőben használod, úgy a böngészőt, illetve annak verziószámát is. Ha össze van regisztrálva otthoni szolgáltatással, akkor az MT azonosítódra és a hibajegyhez egy mobil elérhetőségre is szükségünk lenne. Előre is nagyon köszönjük!^Szilvia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...