Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Üzleti előfizetés


Bakos

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv,

A 1400 számon az üzleti ügyfélszolgálaton tudnak segíteni, ahol a területileg illetékes kapcsolattartóhoz irányítanak.

Esetleg a https://www.telekom.hu/uzleti/ajanlatkeres oldalon űrlapot ha kitöltöd, akkor fel fognak keresni az ajánlattal kapcsolatban. Én személy szerint először telefonon érdeklődnék.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a választ.

Fel is hívtam a 1400-t, de amitől tartottam bejött,  itt egy személytelen tájékoztatást kaptam az elérhető előfizetésekről, amit a honlapon már nagyjából elolvastam. A telefonos ügyintéző azt mondta, hogy területileg illetékes kapcsolattartó már nincs, ennek az elérhetőségét nem tudja megadni, és a számhordozás miatt egyébként is be kell menni az ügyfélszolgálatra személyesen. Pff. Nesze neked koronavírus.

Úgy nézem maradok az eredeti szolgáltatónál.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát még én. 

Vezetékes szolgáltatásra telekomnál 15 ezret fizetek havonta, plusz van egy telekomos mobilelőfizetésem, amire 4500 körül fizetek havonta. Eddig *****fonnál volt két mobil előfizetés ami 12,5 e. volt havonta. Ez össz 15 e. vezetékes + 16 e. mobil költség volt havonta.

Kaptam ajánlatot 15 vezetékes + 18,2 mobil előfizetésre. Ez így nem gyere be.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...