zoli62

Megrendelés törlése értesítés nélkül

Kérdés

Szolgáltatás megrendelése minden értesítés nélkül  törlésre kerül, miközben a megadott időpontban nem jelent meg a szerelő. Ez így mennyire felel meg a feltételeknek?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

2 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

Köszönjük szépen a visszajelzésed.

Örömmel olvastuk, hogy sikerült a telefonos ügyfélszolgálaton már egyeztetned az üggyel kapcsolatban.

A kialakult kellemetlenséget nagyon sajnáljuk és elnézésedet kérjük a történtek miatt! ^Rita

Hát nem nagy öröm, mert nagy nehezen kiderült, hogy feketelistán vagyok, de nem tartozás miatt. Az eset nem példanélküli.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Köszönjük szépen a visszajelzésed.

Örömmel olvastuk, hogy sikerült a telefonos ügyfélszolgálaton már egyeztetned az üggyel kapcsolatban.

A kialakult kellemetlenséget nagyon sajnáljuk és elnézésedet kérjük a történtek miatt! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet.

Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel és megfelelő azonosítást követően utána néznek, hogy mi látható a rendszerünkben a megrendeléshez kapcsolódóan. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a weboldalunkon a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Már megvolt a telefonos ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvétel, de első körben nem látszott semmi, csak nagy nehezen derítették ki.  Mindenesetre az, hogy, mindez mindennemű értesítés nélkül történik, elég etikátlannak tűnik. . Ennyi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet.

Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel és megfelelő azonosítást követően utána néznek, hogy mi látható a rendszerünkben a megrendeléshez kapcsolódóan. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a weboldalunkon a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most