Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kaon CG3000 WIFI


Sajtika66

Kérdés

Üdv!

Nos olyan problémám van a KAON CG3000-es modemecskével, hogy 1,5 hónapig a Wifi tökéletesen működött. Az utóbbi 2 hétben elkezdett a Wifi rosszalkodni, elment, de utána az életben nem tudtál rácsatlakozni (a hálózatot láttad). Újraindítás után, sikerült, majd fél nap után megint kuka (és ez így tovább). A kezelőben semmi információt nem dob ki mikor belépek, és amikor resiznék a kezelőn belül, vagy kijelentkezek, többet nem enged vissza ("hibás felhasználónév és jelszó hibaüzenet miatt"). Találkozott már valaki ilyen hibával, vagy tudja valaki mi lehet a baki? Válaszokat előre is köszönöm! 135217933_459061165253888_7773537073251849060_n.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Sajtika66! Érdemes lenne a problémát jelezni a műszaki csoportunknak. Szívesen továbbítjuk nekik a jelzésedet, ehhez kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, az értesítési mobil telefonszámodat, valamint nyilatkozz arról is, hogy érintett vagy-e karanténban. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...