Zsolt1993

Telekom alkalmazás hiba

Kérdés

Sárga felkiáltó jellel külön veszi az otthoni szolgáltatást és ha rávegyek hogy újra próbálom nem csinál semmit ha telibe rámegyek akkor meg azt hogy hiba próbálja újra pár perc múlva 

5C3EB7DF-B45B-41DD-9E1C-36CF41284632.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Üdv

Szerintem a Menü - > Beállítások - > Előfizetések résznél töröld ezeket és újonnan próbáld meg hozzáadni. 

Javaslom még az alkalmazás adatainak teljes törlését is, amennyiben a felül írt lehetőség nem hoz eredményt 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most