Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hódmezővásárhely, Makó


Tubus

Kérdés

Kedves T-Home!!

Hódmezővásárhelyen- Makón (nem tartom kizártnak, hogy csongrád megye egyéb településein is) biztosan van valami próbléma, páran játszunk egy online játékkal és ezen településeken bosszantó élményekkel gazdagodtunk, nem tudom mi lehet a gond, mert más szolgáltatóval rendelkező emebereknél zavartalanul működik a játék. 
A gond talán az, hogy ezt a szolgáltatót használom, hiába köttettem be az 1Gb-s netet, abból 500 mb/s ha átjön belőle, illetve korábban is több problémám adódott, mint másoknak más szolgáltatónal.
Ha észlelhető bármiféle probléma, többen örülnénk, ha kijavítanák!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
6 órája, Tubus írta:

Vezetékes net-et mértem korábban is most is.  WiFi mérést el se küldöm, mert elsírod magad.

Névtelen.png

Nincs esetleg feltelepítve a gépre sebesség optimalizáló program? Pl CfossSpeed , Dragon Center, Phantom Gaming LAN Utility, illetve vannak vírus irtók amik szintén lecsípnek a net sebességből elég sokat pl Bitdefender, Avast, Kaspersky.

Ha tartósan éjjel nappal és hajnalban (amikor terheletlen a hálózat) is ennyi a sebesség akkor be kell jelenteni, fel kell, hogy vegyék hibára és javítaniuk kell. 

Milyen eszközt kaptál? Kaon CG300 vagy Sagemcom F@st 3890 V3

Ha Kaon-t akkor abba belépve a CM Docsis fülre kattintva nézd meg hány darab letöltési csatornád van 29-nek kellene lennie, ha ennél kevesebb van akkor akkor már meg is van a probléma forrása. A másik típusnál is meglehet nézni csak már nem emlékszem, hogy hól.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Tubus írta:

KaonCG300 van, láttam 29 Downstream Chanelt vagy mi a szösz.

 Ez a router beállításáért felelős oldal a másik poén itt a Telekomnál, belépsz és üres kitöltetlen mezőket látni percekig nem történik semmi, ha nem kellett volna benne szerencsétlenkednem korábban, nem is tudnám hogy mi van. Hogy most perceket kell várni hogy életre kapjon bármi is ott, miközben 1-2 évvel ezelőtt nem volt vele gond pikk-pakk betöltött minden.

 Ez a router beállításáért felelős oldal

Melyikre gondolsz egész pontosan?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Tubus írta:

KaonCG300 van, láttam 29 Downstream Chanelt vagy mi a szösz.

 Ez a router beállításáért felelős oldal a másik poén itt a Telekomnál, belépsz és üres kitöltetlen mezőket látni percekig nem történik semmi, ha nem kellett volna benne szerencsétlenkednem korábban, nem is tudnám hogy mi van. Hogy most perceket kell várni hogy életre kapjon bármi is ott, miközben 1-2 évvel ezelőtt nem volt vele gond pikk-pakk betöltött minden.

Üres kitöltetlen mezők és lassú felhasználói felület akkor van, ha ebben a menüpontban be állítottál fix ip címet valaminek a hozzáad részen, ha törlöd akkor helyre áll:

Képernyőfotó 2021-01-27 - 9.13.57.png

Ha nincs itt semmi beállítva akkor egy resetet meg kellene próbálni az alábbi menüpontban

Fogaskerék - Reset - Alapállapot helyreállítása

Képernyőfotó 2021-01-27 - 9.16.11.png

Ha ennek ellenére sem lesz jó akkor be kell jelenteni és eszköz cserét kérni mert valószínűleg hibás az eszköz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Tubus írta:

A kezelhetetlenül lassú router felület a legkevésbbé zavaró történet, mert nem sokszor használja az ember. 
Így az egyetlen dolog, ami ténylegesen segíteni fog, ha lejár a hűségidő!!

Amúgy simán lehet, hogy csak 500-as csomag profilját állították be és nem az 1000...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

KaonCG300 van, láttam 29 Downstream Chanelt vagy mi a szösz.

 Ez a router beállításáért felelős oldal a másik poén itt a Telekomnál, belépsz és üres kitöltetlen mezőket látni percekig nem történik semmi, ha nem kellett volna benne szerencsétlenkednem korábban, nem is tudnám hogy mi van. Hogy most perceket kell várni hogy életre kapjon bármi is ott, miközben 1-2 évvel ezelőtt nem volt vele gond pikk-pakk betöltött minden.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, Tubus írta:

A kezelhetetlenül lassú router felület a legkevésbbé zavaró történet, mert nem sokszor használja az ember. 
Így az egyetlen dolog, ami ténylegesen segíteni fog, ha lejár a hűségidő!!

Szia

1414-en jelentsd be a hibát. Ha a hgw-vel van baj vagy a kapcsolattal, a műszaki ügyfélszolgálat ellenőrzi és segít megoldást találni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...