John00

Fizetőképesség vizsgálata

Kérdés

Sziasztok !

Telekomnál van már több éve otthoni internet, tv és mobil szolgáltatásaim . Magenta 1 előfizető vagyok. 
Soha nem volt még számlatartozásom sem a Telekomnál sem a többi cégnél. 
Mai napon akartam a vezetékes telefonomat Hoppá Plusz csomagra átváltani . A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző,hogy nem felelek meg az üzleti feltételnek. 
Az otthoni és mobil előfizetésemen is lejárt a hűségem. 
Készüléket sem vehetek részletre és új szolgáltatást sem rendelhetek . Az okát nem tudják .

Szerintetek miért lehet ez ? Egy kicsit bosszant a dolog...

Nem tudom miért csinálja ezt velem a cég... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia

 

A Hoppá plusz díjcsomagnál alul az apró betűs részben azt írják, hogy

 a Magyar Telekom meghatározott szolgáltatási területein vehető igénybe.

Lehetséges, hogy ez lesz a probléma.

A kérdésed második felét én sajnos nem tudom megválaszolni, de ha helyileg az üzletben nem tudnak kielégítő választ adni, javaslom a 1414-es számon elérhető ügyfélszolgálatot.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most