Szoki

Hűségidő, készülékvásárlás

Kérdés

A Westel 900-nál vettem a mostani telefonszámomat és azóta is folyamatos előfizető vagyok!
Kb. 18 éve vettem egy társkártyát majd pár évvel később még egyet. Utóbbit pár éve visszamondtam, mert nem kellett a továbbiakban.
A saját "Westeles" számom időközben üzleti előfizetés lett.
A "18 éves" előfizetéshez szerettem volna 2 év hűséggel egy telefont venni. A második rendelés elutasításra illetve a második telefonos ügyfélszolgálati érdeklődés után kiderült, hogy a korábban felfüggesztett kártya miatt sem készüléket nem vehetek sem hűséget nem írhatok alá! Mi van?????????????
Azt mondták, hogy csak akkor lehetséges ha újra aktív lesz az a kártya. Saját akaratomból függesztettem fel nem pedig díjnemfizetés miatt!
Most mondjam fel emiatt a még élő szerződésemet is, hogy megszabaduljak ettől röhejes "büntetéstől"?
Vicc az egész!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Szia! Amennyiben panaszlevelet küldtél, akkor az ügy kivizsgálása szükséges, ezért húzódhat el a válaszadás. A kivizsgálás maximum 30 napot vesz igénybe, de természetesen igyekeznek illetékesek a mihamarabbi ügyintézésre. ^Petra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Több mint 11 napja nem válaszol a Telekom ügyfélszolgálata, hogy egy előre kifizetett Domino kártyát miért kapcsolt ki véglegesen(!!!!) egy hét után!
Már jeleztem az NMHH felé is.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Szoki!

Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Ha e-mailben írtál nekünk, biztosíthatunk róla, hogy kivizsgálásra kerülnek a történtek és azon leszünk, hogy megoldással tudjunk szolgálni számodra. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azóta a probléma megoldódott. Személyesen vásárolhattam. Vettem is egy telefont plusz egy Domino előfizetést is.
Utóbbit a 10. napon nem tudni miért de véglegesen kikapcsolták!  :-)
RÖHEJ!!!

Természetesen hivatalosan írtam levelet mert az általános ügyfélszolgálatok erre a kérdésre már nem tudnak értelmes választ adni csak magyarázkodni és hasra ütés szerű indokokat mondani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 órája, Szoki írta:

A Westel 900-nál vettem a mostani telefonszámomat és azóta is folyamatos előfizető vagyok!
Kb. 18 éve vettem egy társkártyát majd pár évvel később még egyet. Utóbbit pár éve visszamondtam, mert nem kellett a továbbiakban.
A saját "Westeles" számom időközben üzleti előfizetés lett.
A "18 éves" előfizetéshez szerettem volna 2 év hűséggel egy telefont venni. A második rendelés elutasításra illetve a második telefonos ügyfélszolgálati érdeklődés után kiderült, hogy a korábban felfüggesztett kártya miatt sem készüléket nem vehetek sem hűséget nem írhatok alá! Mi van?????????????
Azt mondták, hogy csak akkor lehetséges ha újra aktív lesz az a kártya. Saját akaratomból függesztettem fel nem pedig díjnemfizetés miatt!
Most mondjam fel emiatt a még élő szerződésemet is, hogy megszabaduljak ettől röhejes "büntetéstől"?
Vicc az egész!

Szia Szoki! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a szóban forgó telefonszámot és a rendelési azonosítót, hogy utána nézhessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Timi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most