Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Ki vásáról a nevemben önöktől?


Marton Norbert

Kérdés

T. Szolgáltató!

Az elmúlt hónapban igényeltem önöktől egy Domino Fix kártyát. A megrendelésemet visszaigazolták, majd később lemondták. Az ügyfélszolgálatukon történő érdeklődésemre elmondták, hogy több tucat kártya van a nevemen ?????????. Hogyan lehetséges ez, amikor nem is vagyok az önök mobil előfizetője. Személyesen felkerestem az egyik üzletüket, ahol a munkatársuk közölte, hogy nem lehetséges a nevemen lévő, mintegy 63 számot kikapcsolni. Ha én nem tudom kikapcsoltatni, akkor ki tudja, illetve az önök IT biztonsági szakértői, illetve az ezen a területen foglakoztatott személyek miért nem tudnak fellépni. Hab a tortán a megkeresésemre adott válaszuk aktivitása. Három hét alatt nem sikerült megfogalmazni. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Marton Norbert! Köszönjük megkeresésedet. A Domino telefonszámok esetében nincs jogviszony felmondás, ahogy nem történik aktivitás rajra (egyenleg feltöltés és elmarad az évenkénti adategyeztetés), automatikusan megszüntetjük. Lakossági ügyfél esetében maximum 10 db kártya, míg üzleti esetében 50 db lehet egy néven. Abban az esetben, ha telefonon és személyesen még nem tettél bejelentést az ügyed kivizsgálására, a weboldalunkon felugró chat ablakban ezt meg tudod tenni, munkatársaink állnak rendelkezésre a beazonosítás után. Az információkat itt https://bit.ly/3e9uDAV  elérheted. Együttműködésedet köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...