Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A Telekom nevében ??


Kopernecky

Kérdés

A 30/344 4025 telefon számról jött egy SMS, miszerint a "T-com folyamatosan figyeli a szolgáltatások megfelelő minőségét ! A Te otthoni szolgáltatásaid minőség romlást mutatnak és a hiba elhárítását megkezdtük ! Ha a hiba elhárítása érdekében a lakásodba is be kell mennünk,szakértő kollégánk felveszi veled a kapcsolatot megfelelő időpont egyeztetés miatt ! " Gondolom ez is kamu,ahogy csomagom érkezett ?!
Azt szeretné kideríteni a "szakértő kolléga" , hogy mikor nem vagyok otthon? /Na azt lesheti...nekem jó ahogy van.:D/
Már a Telekomot is támadják ? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kopernecky
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Ez tényleg a Telekom vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos SMS küldő száma. Új létesítések vagy hibaelhárítás esetén ezen megy az ügyfél tájékoztatás. Akkor kap valaki erről úgymond "kéretlenül" SMS-t ha egy ügyfél tévesen adja meg a kapcsolattartói számát, vagy esetleg az adatbevitel hibás volt. Szóval nyugalom. Senki nem akar kirabolni vagy ilyesmi. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Lehetnek olyan hibák, amit észre sem veszel, illetve a szolgáltató előbb észreveszi és előbb kijavítja, minthogy az ügyfél azt bejelentené. Nem mindig szükséges bemenni ehhez az ügyfélhez, de előfordulhat. Ezért kell előre tájékoztatni. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...