Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hűség hosszabbítása


[tamkov]

Kérdés

Sziasztok!
A problémám a következő:
Napokon belül lejár az otthoni szolgáltatásokra a hűség, szeretném meghosszabbítani.
Sajnos az online ügyfélszolgálat hibát jelez: "Nyilvántartásunkban szereplő személyes adataid nem helyesek"
1x éves előfizetés, eddig nem volt gond, most feltehetően a lejárt személyi miatt akadt be a fogaskerék.
De személyit most nem lehet hosszabbítani, elvileg a lejárt is érvényes a veszélyhelyzet végéig.
FB ügyfélszolgálat azonnal válaszolt, átirányított a telekom.hu cset ügyfélszolgálatra. Ott Vanda után elhal a dolog...
Mi a teendő ilyenkor?
 


 

telekom_hiba.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült a chaten kollégáinkkal egyeztetned. Kérünk, hogy próbáld meg másik időpontban is a kapcsolatot felvenni velük. Ha a Vanda jelentkezik és olyan témakörben egyeztetsz, melyhez kolléga szükséges, akkor tovább fog irányítani téged egy szabad ügyintézőnkhöz és megpróbálnak neked segíteni. Ezen kívül még a Telefonos ügyfélszolgálatunk tud segíteni ebben az esetben. Reméljük, hogy a leírtak alapján minél előbb tudnak számodra valamelyik csatornánkon munkatársaink segíteni. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...