Ugrás a tartalomhoz
  • 0

" elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát"


mykenfs@gmail.com

Kérdés

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
9 órája, Wh15k3y írta:

ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?

Szia! Valóban többen is jeleztétek itt a problémát, ugyanakkor tömeges visszajelzéseket nem kaptunk erről a jelenségről, emiatt tudjuk egyedi hibaként kezelni a problémát.
Ha te is tapasztalod, akkor részedre is szívesen rögzítünk egy hibabejelentést, ha privát üzenetben elküldöd nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
12 órája, Csaba11 írta:

Sziasztok!

Nálam is ugyanaz a probléma, igazából már hónapok óta, de reméltem magától megoldódik, de nem :(

1.jpg

2.jpg

Szia Csaba! Kérjük, hogy ebben az esetben privát üzenetben küld el nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Szerintem ezt mindenki érti! De egyetlen egy eszközön megy ez a kupac *****. És úgy is azt írja hogy  " elérted az egyidejű nézések maximálisan engedélyezett számát" . Kérdezem én hogy hogy a rongyba tekert, k... kib... életbe nem lehet megoldani 2021 ben azt hogy egy rohadt böngészőben futó oldalnak sikerüljön felfognia azt hogy hány eszközön nézem....... És ez egy szolgáltatás amiért pénzt kérnek.... :D:D  :D Vicc

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2021. 05. 24. at 0:34, vargalstvan írta:

Ugyanaz a probléma. Én csak egy számítógépen nézem (nézném), először beenged. De ha ugyanabban az ablakban kétszer csatornát váltok, harmadszorra már ezt  a hibát dobja fel. Nem öt eszköz van a játékban, egy!!!

 

Képernyőkép 2021-05-24 003118.jpg

Képernyőkép 2021-05-24 003250.jpg

Szia István! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
és továbbítjuk a hibát kivizsgálásra szakértő műszaki csoport felé. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

Szia! Már többször jeleztem telefonon is, de sosem oldódott meg a probléma. Egy készülékről nézem a TVGO-t, majd egyszer csak kirak. Vagy, éppen az asztali gépemen megnyitom a TVGO-t, nézem mondjuk a F1-et. Bezárom, átmegyek a másik szobába, felnyitom a laptopot és nézném tovább, de ott már azt írja, hogy elértem a bejelentkezések maximális számát. 2 (KETTŐ) eszközön voltam bejelentkezve, azaz 2db bejelentkezést kéne érzékelnie. Ha megnézem a profilomban, akkor pontosan ennyit is lát... Ezek után aztán csinálhattam bármit, akkor sem ment a lejátszás. Kb. 1 órát kellett várnom minden alkalommal, hogy helyre álljon.  Most is pl. az asszony laptopján szerettük volna elindítani a TV-t, beléptem, erre kiírja nekem, hogy túl sok bejelentkezés, blablabla. Ühüm... Aztán megmutat 2db bejelentkezést. Hiába törli az ember, újratöltődik az oldal, majd kiírja, hogy "egy korábbi bejelentkezésed aktív, folytatod ezzel?". Persze, teljesen mindegy, hogy az ember újra bejelentkezik vagy folytatni szeretné, némi várakozás után visszadobja az előző oldalt. Jó lenne végre javítani ezeket a problémákat, mert már több mint idegesítő.

Az alábbiakban csatoltam azt, hogy most éppen mi látható. Fura módon, a feleségem laptopjáról való belépés nem látható. Mondjuk, nem is megy rendesen, mert állítólag több mint 5 belépés van. Természetesen ott is csak ez a 2 látszódik.

 

Na, ilyenkor mi van?

Screenshot 2021-07-20 161042.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 04. 19. at 9:24, Telekom szakértő írta:

Szia! A Telekom TV GO működésében fontos különbség az egyszerre engedélyezett aktív bejelentkezések és az egyidejű lejátszások száma közötti különbség.

A szolgáltatásba egyidejűleg 5 eszközről lehet bejelentkezni, további bejelentkezéskor felajánlja, hogy melyik eszközről lépjen ki. Ezen 5 bejelentkezés közül egyidejűleg 2 eszközön működik a lejátszás. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. ^Levente

ha így lenne, akkor nem reklamálnánk. lehet, hogy ez volt a terv, de amint látjuk nem így működik. mint ahogy az már ezerszer kiderült. nem lehet, hogy mégiscsak az app-pal van gond és nem a felhasználók a bénák? miért kell minden egyes hibáról mindenkinek felvennie a kapcsolatot a telekommal, megadni minden adatot, amikor tisztán látszik, hogy nem egyéni probléma. csak meg kéne írni rendesen azt az app-ot. vagy már nincs ott a programozó?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
13 órája, Csaba11 írta:

Sziasztok!

Nálam is ugyanaz a probléma, igazából már hónapok óta, de reméltem magától megoldódik, de nem :(

1.jpg

2.jpg

Nálam ugyan ez. Már bejelentettem és július óta várok a megoldásra. Mára már kb. leszoktam arról is, hogy használjam, pedig jó lenne, ha már egyszer fizet az ember egy szolgáltatásért. Nem vagyok túl elégedett...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Zoltán!

Privár üzenetben elküldtem a kért adatokat, esetleg sikerült utánanézni a hiba okának?

Ekkor: 2021. 09. 03. at 11:05, Telekom szakértő írta:

Szia Csaba! Kérjük, hogy ebben az esetben privát üzenetben küld el nekünk az alábbi adatokat:
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van,
^Zoltán

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
20 órája, Csaba11 írta:

Kedves Zoltán!

Privár üzenetben elküldtem a kért adatokat, esetleg sikerült utánanézni a hiba okának?

 

Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, Telekom szakértő írta:

Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel

Szia! Én már közel 2 hónapja várom már a megoldást. Azóta nagyon ritkán használom. Kidobálni már nem dobál ki - talán -. Screenshot 2021-07-20 161042.pngScreenshot 2021-07-24 184721.pngScreenshot 2021-07-24 184736.png

Screenshot 2021-09-13 095647.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elnézést, nem tudom mi történhetett, de most elküldtem újra.

3 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Csaba! A privát üzeneteinket megtekintettük és nem találtunk részedről megkeresést, emiatt nem válaszoltunk még Neked. Kérjük, hogy küldd el ismét a kért adatokat és segítünk. Köszönjük. ^Noel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A fórum tele van ilyen, meg hasonló problémakkal, javítás viszont nincs. Az app utolsó frissítése márciusban (fél éve!) volt. Az igazi megoldás, ha váltasz másra. 2 évig szívtam ezzel a tákolmánnyal, de ***** voltam. A konkurrenciánál az app megy min. android 6-on, kínai rootolt TV boxon is elindul és minden hasznalható, 5 eszközön _egyszerre_ is nézhetö (!), kevesebbe kerül (!!), havonta van app frissítés, stb. Nem hibátlan az app, de  fényévekkel jobb. Sajnálom, de ez van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Az én problémámat megoldották, lehet nálatok is jó már, esetleg nézzetek rá.

Nekem azt mondták telefonban, hogy az volt a baj, hogy ha böngészőből néztem a TV-t és nem léptem ki csak bezártam a böngészőt, a program ezt nem észlelte, ezért hamar megtelt az 5 egyidejű eszköz. De ezt a problémát megoldották, ezt megerősíthetem.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Csaba11
+ egy sor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...