Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülékcsomag tartalma


Sanyi1988

Kérdés

25 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Már az előző egyik kiadás, ami volt a T kínálatában, az is a táblával együtt volt csomagolva

 

Anélkül nem padphone lenne, hanem csak sima phone szerintem :)

 

Itt egy kicsit több leírás van róla:

Padfone S

 

Paraméterek alapján, meg az előző verzióból kiindulva nem lesz ez rossz kütyü, az asus jól összerakja a szoftvert is  (annak ellenére mondom, hogy én inkább alma párti vagyok)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

1412 vagy személyesen T pont amelyik neked kényelmeseb nagy esélyel szokás szerint el akadt valahol a megrendelés a rendszerben.  Tapasztalatok az mutatják hogy el akad valahol dolog törlik el tünik stb vár az efi szépen 30 napot semmi  meg kérdezi hogy mizu és kiderül hogy nem találják a rendelést de szivesen fel veszik újra a meg rendelést és  onnantol megint 30 nap. Szóval ilyenkor nem árt a rendelés utána pár nappal érdeklődni hogy ugye meg van még a rendelés. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kezdjük azzal,hogy rossz email címre írtál.

 

Hivatalos panaszt nem emailben kell beadni,hanem egy űrlapot kell kitölteni (ezen kívül ügyfélkapu regisztráció is szükséges),amire 30 nap a válaszadási határidő,előre mondom több hónapig el fog húzódni a móka, tapasztalat...és nem nagyon fog csinálni semmit se a hatóság,szóval ne nagyon tartsd a markod.

 

Egyébként én Dec 10. rendeltem meg és 16.-án ki is szállította a márkaszerviz,az már más kérdés,hogy nem azt a TV-t kaptam meg amit lefixáltunk... De erről majd a másik topikban írok pár sort...

 

-al eggyetértek,majd mutasd be szépen a dokumentumokat.

 

Ja és a fórum nem hivatalos ügyfélszolgálati csatorna,tehát itt hiába írod a problémát, nem nagyon fog történni semmi se.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@preacher, engem igazából az érdekelne, hogy hol találtál olyan infót, hogy 30 napon belül ki kell szállítani a megvásárolt eszközt?

1. Ászfb-ben nem találok erre vonatkozó részt, csak szolgáltatásra vonatkozva. Azt pedig, ha jól értem, OK, hiszen hűséget hosszabbítottál :-)

2. nem akartam eddig részt venni ebben a feleleges eszmecserében, mert nekem soha semmi bajom nem volt még a T-s megrendelésekkel, míg más M.o-i webshoppal igen. Me..Ma-tól rendeltem EGY ÖSSZEGBEN, nem részletre! egy háztartási nagygépet 100-ért, black friday akcióban, és még egy rohadt visszaigazolót sem kaptam, az üfsz. 15 percig nem vette fel, majd 10 nap múlva hívtak csak fel, hogy köv. héten szállítanák azt a hűtőgépet, amire 1-2 munkanapot vállaltak. El tudom képzelni, hány hétbe került volna, ha hitelre veszem.....

 

Azt se felejtsük el, hogy a T-nél 0 THM-el, alacsony kezdőrészletre vásárolsz, így nem adhatnak első szóra bárkinek egy 200e-s készüléket. plusz, tekintve, hogy karácsony előtt mindenki megőrül, tuti, nem csak ti vásároltatok... Ez a plusz hitelképességi adminisztráció meg plusz várakozás. Főleg, ha olyanok foglalják le az ügyfsz. idejét, akiknek hónapuk óta tartozásuk van :-) (egy másik topikban volt egy hasonló "fóumos-kolléga", de biztosan nincs egyedül)

 

Ja, a T-től is rendeltem black fridaykor egy okostelefont, amit már hétfőn kiszállították, minden kec-mec nélkül.

 

Szóval megértem, hogy rosszul érint,  de addig hatósági eljárásra buzdítani másokat, míg nem mutatja meg vki, hogy hol van a 30 napos teljesítési vállalás, sztem felesleges.

 

A panaszodat biztosan kivizsgálják majd, de, ahogy más is írta,  ne álmodj akkorát, mint amekorrát írtál! :-)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

 

 

 

szia Laura, már több topikban is szóba került, hogy a fórum felhasz.felt. szerint itt nem történik ügyfélszolgálati tevékenység.
Alapvetően a kérdéseidre nem is tudna ügyintéző sem válaszolni, csak a pontos előfizetői adatok ismeretében

Sztem semmit sem veszítesz, ha a webshopban feladod a rendelést, és megvárod míg felhívnak egyeztetés céljából.
Próbáld meg kiválasztami, hogy meglévő előfizetéssel vennéd, hátha érzékeli, hogy már régóta t-s vagy....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
 
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Először is szeretnék bemutatkozni, Danka Gyula (MT ...............), jelenleg három címen veszek igénybe önöktől különböző szolgáltatásokat.
2750 Nagykőrös ................. Telefon+Internet+SAT Tv 3db interaktív beltéri egységgel...
2750 Nagykőrös .................. Telefon+Internet+IP Tv...
6000 Kecskemét ................... Telefon+Internet
A történetem úgy kezdődött hogy kb 2 hónapja egy műszaki hiba miatt megjelent nálunk az egyik szervizes kollégájuk, aki nagyon segítőkész volt, mindemellett felajánlotta annak a lehetőségét, hogy a mobil előfizetésünk is önökhöz kötődjön, ami elől természetesen mi sem zárkóztunk el. Két mobil előfizetésünk volt a Vodafonnál és azon belül a Csillag- flottánál amelynek nagyon kedvező perc tarifái voltak(br.8-10ft bármely irányba,2gb net) amíg fel nem mondtuk a flotta szerződést, amire a számhordozás miatt volt szükség.
Első körben az szervizes(üzletkötővel) kinéztük az iPhone 4s 8gb készüléket Aranykártyás Next M díjcsomaggal miszerint a készülék 0ft, a havi előfizetési díj pedig 9990ft,
Megírtuk a szerződést, megrendelést és itt kezdődtek a bonyodalmak, mert kiderült hogy az üzletkötő nem tudja rendezni a számhordozást, valamint nem áll rendelkezésre iPhone 4s készülék. De néhány nap múlva jelentkezett Hajagos úr miszerint már az üzletkötők is köthetnek számhordozásos szerződést. Mindenki "happy" volt újra neki futottunk a dolognak kiválasztottuk a 2db iPhone 5c 16gb fehér készüléket 23.600ft/db áron 9990ft előfizetéssel, hívott az üzletkötő, hogy nincs fehér, csak világos szürke vagy capuccino színben, kivállasztottuk a világos szürkét. Másnap szólt hogy van egy kis gond mert ez 119.000 ft-ba kerül. Időközben volt egy "Black Friday" ahol ugye féláron  megvehettük volna a készüléket, de azt mondták hogy már a mi rendelésünk folyamatban van és biztos rendben lesz minden. Közben jöttek-mentek az e-mailek, ahol közlik hogy nem voltam elérhető(hozzá teszem hogy véletlenül se volt nem fogadott hívásom) és az utolsó információ szerint 60.000ft az 5c 16gb a készülék ára. Az utolsó e-mailben pedig az áll hogy felfüggesztették a rendelést. Ami után én újra hívtam az ügyfélszolgálatot tegnap de. 9h-kor, ahol a hölgy közölte nagyon kedvesen, hogy továbbítja a problémámat az illetékes kollégájához "SÜRGŐS!!! visszahívás jelzéssel", na z a sürgős visszajelzés du. 4h-ig sem történt meg.
Vettem a fárdtságot hívtam újra az ügyfélszolgálatot ahol szintén egy nagyon kedves hölgy közölte, hogy sajnos "rendszerhiba" miatt nem töltődik be az anyagom, de majd hívnak. De nem hívtak. Ma reggel újra próbálkoztam, ismét egy kedves hölgy vette fel /közel egyórás várakozás után/ a telefont és közölte hogy tényleg csak 60.000ft/db áron kaphatom meg a készülékekeket 23.600ft/db ár helyett(vagy a "Black Friday" ár helyett) de esetleg próbálkozzak újra az üzletkötőnél, mert az ő főnökének jogában áll mérsékelni az árat. Megpróbáltam. A területi vezető helyettes úr elutasította.
Végeredmény, tanulság:
Az elmúlt havi számláim a Csillag-flotta felmondása miatt 6000ft helyett 13000, illetve 8500ft helyett 16000ft lett.
Az egyik számot a számhordozás közben egyéb okból elveszítettem, és megtudhattam hogy Magyarország legnagyobb telekommunikációs cégénél mekkora fejetlenség van, mert csak az elmúlt bő egy hónapban jó néhány alkalommal kiderült, hogy a saját informatikai rendszerük sem működik....
Mindez számomra elgondolkodtató.
Remélem lesz aki elolvassa a levelemet és elgondolkodik a leírtakon és esetleg ha másért nem, méltányosságból tesz valamit az ügyemben, hátha megtudná változtatni az önökkel szemben erősen megingott bizalmamat.
 
Nagykőrös 2014.12.12.
 
Üdvözlettel:
Danka Gyula
2750 Nagykőrös ............. u.1.
+36 ...........................
 
 
 
 
 
 

 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztetl Forúmozó társak!

 

Karácsony előtt rendeltem egy TV, majd meghosszabítottam a hűségidőm. A TV megrendelést kinyomtattam, amelyet rendelésre felvettek. Azóta semmi!! Kérdésem, hogy mi ez után a teendőm, személyesen keresem fel a kirendeltséget, vagy milyen formában értesítenek, hogy a TV leszállítják, illetve a hűséget meghosszabítják, új csatornákat és új nett előfizetést is kezdeményeztem.

 

Előre köszönöm a választ.

 

Üdvözlettel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyan ebben a cipőben járok én is....november végén rendeltem egy tv-t alapcsomaggal rá kéthétre telefonálok mi lesz már....aztán kiderül hogy nem rögzitették a rendelést hibás Mt miatt.aztán egy jó erős 3 hete ismét megrendelem a tv-t és a csomagot azt mondják minden csudi jó és karácsony elött fain lesz minden..ma 29.t irunk és 2 óra várakozás után végre felvették a telefont és azt mondják hogy már jóvá hagyták de munkalap nem készült még róla, hogy kiszállitsák illetve bekössék...havi szinten 40 ezret pumpálok a szolgáltatóba és ha én kések ennyit felfüggesztik a számlámat és rám akasztják a kauciót de ők ezt csinálhatják nyugodtan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem akkor mindenki, akinek túllépték a 30 napos határidőt, írjon/írjunk a hírközlési hivatalnak! :)

Szerintem T-től a legkisebb kárpótlás, ha lenyelik mondjuk a kezdő részlet, bármilyen készüléket is rendeltünk tőlük... ;) ...Akinek pedig nem kellett fizetni kezdőt, annak pár hónap törlesztőrészletet is nyugodtan jóváírhatnának. Mert amekorra büntit kapnának  a hírközlési hivataltól, ez kisebb összegbe fájna nekik.. ;) :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem akkor mindenki, akinek túllépték a 30 napos határidőt, írjon/írjunk a hírközlési hivatalnak! :)

Szerintem T-től a legkisebb kárpótlás, ha lenyelik mondjuk a kezdő részlet, bármilyen készüléket is rendeltünk tőlük... ;) ...Akinek pedig nem kellett fizetni kezdőt, annak pár hónap törlesztőrészletet is nyugodtan jóváírhatnának. Mert amekorra büntit kapnának  a hírközlési hivataltól, ez kisebb összegbe fájna nekik.. ;) :)

 

 

Egy bizonyos helyre lóg a kezed!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezt mondták nekem akkor, amikor a Fibernetnél reklamáltam és láss csodát megbüntette őket a hírközlési hivatal azzal, hogy majd 10 havi számlámnak megfelelő kötbért fizettek nekem... :P

Szóval szerintem, mindenki, akinek nem tartják a 30 napot, írjon e-mailt a hírközlési hivatalnak (info@nmhh.hu). ;)

A 30 nap az 30 nap pihenő és ünnepnapokkal együtt. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyebár a telefonos beszélgetéseket rögzitík? :P

A megrenelés napján és azóta is minden alkalommal mondták, hogy 30 napot vállalnak, hogy teljesítsék a megrendelést! A 30 napot így nem én találtam ki, hanem a hivatalos T-ügyintéző mondta bele a telefonba!

Értem én a karácsonyi hajtást, de pont emiatt rendeltem meg még november 16-án a készüléket!

U.i.
Ha a szolgáltató nem tolerálja, ha valaki késedelembe esik, akkor nekik is tartaniuk kell az általáluk vállalt határidőt. Ha ezt nem teszik meg, akkor a fogyasztó/előfizető panasszal élhet vele szemben...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

December 29-én telefonáltam nekik még egyet... :P
Akkor már azt mondta az ügyintéző kiscsaj, hogy a kellemetlenségek miatt 5.000 forintot jóvá fognak írni a januári számlámon, mert nem tartották a 30 napot... :P (Ez az összeg biztos nőni fog, mert lassan 2 hónap telt el a rendelésem óta és semmi...)

Ma is telefonáltam nekik, hogy áll a megrendelésem. Ma is türelmet kért tőlem a srác, de mondtam neki, hogy az már elfogyott. Annyit lát a rendszerben, hogy valamelyik korábbi hívásom után megsűrgették a megrenelésést, de még most sincs szállításra kiadva a készülék.

Már december közepén láttam, hogy az általam rendelt XBOX Fanatic csomag lekerült a kínálatból és azóta a családi csomag sincs már fent a honlapon. Magyarán túlvállta magát a T és elfogyott az összes XBOX-uk...
A levelemet már elküldtem a hírközlési hivatalnak, mert ez így egy nagy átverés...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...