Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kaon CG3000


Brunnentaler

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

 

 

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

 

 

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

Köszönöm azóta felvettem önökkel a kapcsolatot elvileg találtak is hibát a rendszerben. Jelentkezem majd ha esetleg észlelem még.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra.

Tisztelt Telekom szakértő!

A helyzet változott, ismét lecsökkent a wifi adatátviteli sebesség de most a router újraindítása se segített.
Valmivel több lett de még mindig nem az igazi. 
A router újraindítása előtt 10 Mbps volt majd ez felment 90 Mbps körülire az újraindítás után.
Vezetéken 500 Mbps feletti az érték.
25-én még Wifin is ennnyit mértem.

Rá tudnának nézni a rendszerre?

Köszi előre is.

 

Ekkor: 6/9/2021 at 9:27, Telekom szakértő írta:

Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok először is mindenkinek nagyon Boldog Karácsonyt kívánok!

vVsszatérő problémám van sajnos. 
Amióta routert cseréltek (a másik tönkrement), azóta wifi problémáim vannak. Pár nap alatt leesik a 500-600 Mbps 6-7-re.

Voltak már kint állítottak a beállításokon, volt amikor külső problémát találtak de a jelenség maradt. :-(

Az lenne a kérdésem, hogy mindenképp a Telekom routerét kell használni vagy ha veszek egyet az is beüzemelhető? Az a gond hogy kicsit már kezd elegem lenni abból hogy mindig találnak valamit aztán a végén csak nem jó.

Vagy esetleg tudtok olyan routert  a Telekomnál ami jobb a jelenleginél (KAONCG3000)?

A fura az, hogy a régi routerrel ilyen bajom sosem volt.

Köszi előre is

Üdv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...