Kérdés

Helló! Olyan probléma lenne, hogy nagyjából nyár eleje óta az idő többségében elég nagy packet lossokat tapasztalok. Lett egy modem váltás idén, de amikor ez megtörtént, egy hónapig legalább jó volt a net, semmi probléma nem volt, utána kezdte el csinálni.

ping.png

ping2.png

Kérdés az lenne, hogy nálam kell keresni a hibát, vagy a szolgáltatónál?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk:

- előfizető neve,

- MT-ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, telefonszáma,

- hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt szükséges információ)

és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most