Ugrás a tartalomhoz
  • 0

XBOX megrendelés "elakadása"


preacher

Kérdés

Most nagyot csalódtam a T-Home-ban...

Novembert 16-án telefon rendelt egy XBOX Fanatic csomagot. Akkor közölte az ügyintéző, hogy 30 napon belül itt van a készülék nálam.

1,5 héttel később telefonáltam, hol tart a folyamat, kiderült, hogy már elbírálták a részletfizetési kérelmemet és már szállításra készítették elő a készüléket.

December elején is telefonálta, mi a helyzet, akkor azzal hitegettek, hogy december első hetében megkapom az XBOX-ot. Mivel nem érkezett meg, utána való héten már többször telefonáltam. December közepén is így tettem, amikor közölték, hogy rendszerhiba miatt csak december 10-én rögzült az XBOX megrendelésem, így onnét számít a 30 nap.

Karácsony előtt is többször telefonáltam és hitegettek, hogy 23-ig meg kell érkeznie a készüléknek, DE ez nem történt meg a mai napig sem (már 43 nap telt el a rendelés óta!!!)!

Magyarán valamelyik baf.sz munkatársnak köszönhetően, nem tudtam betenni a fa alá a gyerkőcöknek szánt ajándékot!

Az biztos, hogy nem fogom ennyiben hagyni a dolgot és mindenképp a hírközlési hivatalhoz fogok fordulni, mert ez így egy baromi nagy átverés!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Először egy 2014. december 10-i dátumozású szerződésmódosítást küldtek, amiben már szerepelt az XBOX és annak törlesztése. Aztán pár nappal később kaptam egy december 4-i dátumozásút és december 20-a körül pedig kaptam egy 2014. november 25-i dátumozásút is.

Nem tudom, mit fog ehhez szólni a hírközlési hivatal... :P

Annyi biztos, hogy ma/holnap megírom az esetemet és a T-Home-tól valami "kártérítést" fogok követelni, mert miattuk kellett 23-án elrohannom a legnagyobb tömegben ajándékokat vásárolni a gyerkőcöknek...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

2015. január 7-ét írunk és még mindig képesek azt mondatni az ügyfélszolgálatossal, hogy várjak türelemmel, a műszaki kollégák dolgoznak a december 10-i rendszerhiba kijavításán...

Könyörgöm! Le van adva a megrendelésem, amiről november 25-ei dátummal küldtek is egy szerződésmódosítást. 

A megrendelésem órta eltelt 52 nap és még ma sem tudták megmondani, mikor kapom készhez az XBOX-ot...

Aki hasonló cipőben jár, az írja meg ide, mi a története és együtt is írjunk egy panaszlevelet a hírközlési hivatlnak...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ma már 2015. január 18-át írunk és a 2014. november 16-án megrendelt XBOX még nem érkezett meg hozzám.

Állítólag kivizsgálják az ügyemet és továbbra a türelmemet kérik...

U.i.
A legutóbbi ügyintéző már közölte, hogy az XBOX náluk most készlethiányos, magyarán emiatt nem kaptam még meg az eszközt... Csak azt nem értem, miért nem képesek ezt kerek perec kimondani és miért akarnak emiatt egy óriási bírságot kapni a hírközlési hivataltól...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

3 szerződésmódosítást küldtek ki nekem:
2014. dec. 10...

2014. dec. 04...

2014. nov. 25...

...keltezéssel


Mindegyikben az szerepel, hogy az napon már teljesítik is a megrendelésemet, ami persze egyik alkalommal sem történt meg.

Az XBOX-ot december 10-e után vették le a weblapról és onnantól készlethiányos, DE én november 16-án rendeltem meg tőlük és állítólag nekem egy készülék félre is van rakva...

Azért vicces, hogy egy ilyen cég nem képes kijavítani ilyen hibát pár napon belül...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Amit sejtettem, az be is következett...
A megrendelésemtől számítva több mint 70 nappal később ezt a választ kaptam e-mailben...

"Elnézését szeretnénk kérni a késedelmes ügyintézés miatt.
 
A hivatalos válaszunkat a napokban fogjuk Önnek kiküldeni, de addig is előzetesen az alábbiakról tudjuk tájékoztatni.
 
Az XBOX Fanatic csomag kiszállítását készlethiány miatt sajnos nem tudjuk teljesíteni. Megrendelését visszatöröljük. Társaságunknál jelenleg csak a Sony PlayStation 3-as és Sony PlayStation 4-es konzolokat lehet kamatmentes részletfizetéssel megvásárolni. Egyelőre nem rendelkezünk arra vonatkozó információval, hogy mikor lesz újból elérhető az XBOX készülék a kínálatban.
 
A kellemetlenségekre való tekintettel számlájában bruttó 10 000 Ft-os jóváírást fogunk előjegyezni.
  
Megértését és türelmét köszönjük!"

Magyarán *******! December 29-én is arról tájékoztattak, mikor megkérdeztem elfogyott-e a készülék, hogy nem-nem, az nekem a megrendelés napján félre lett téve, csak a kiszállításra vár.

Na T-Home így jártál! A fogyasztóvédelemnek azért fogok írni, mert megtévesztetted a vásárlót, a hírközlési hivatalhoz pedig azért, mert nem választoltatok 30 napon belül a hivatalos levelemre... 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Hát ahogy olvasom itt a leírtakat, nem mindenki kapta meg a tévéjét, és egyébb rendeléseit a Telekom-tól. Csak 1 példa amikor az illető 2014 november 17.-én rendelet egy XBOX-ot karácsonyra, na az az ember a mai napig nem kapta meg a rendelését. A kifogások, elfogyott, rossz a rendszer, újra felvették a rendszer hibája miatt a m,egrendelést, megint elfogyott, lehet nem is volt, jaj a rendszer már megint rossz. Ez tipikusan kimeríti a "2012. évi C. Törvény a Büntető Törvénykönyvről" törvény "A fogyasztó szándékos megtévestévesztése" fogalmát. Ennyit erről és a Telekom-ról, mert ez a rendelési procedura így kicsi sántít.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...