Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Miért kaptam új SIMet 5G előfizetéshez?


EszterC

Kérdés

Üdv!

Szeretnék érdeklődni, hogy frissen módosított havi díjas csomagomhoz, amiben korlátlan 5G internet van, és az ehhez vett 5G képes készülékemhez miért kaptam új SIM-kártyát. Bele kell tennem a telefonba ahhoz, hogy használhassam a csomagom? A SIM-re az van írva: "havi díjas előfizetés SIM kártyája". Beleraktam a telefonomba, de nincs rajta mobilnet, így nem értek semmit. 

Dual simes a készülékem, de ha ezt a SIMet is beleteszem, akkor nincs helye a memóriakártyának.

Valamint olyan kérdésem is lenne, hogy a mobilnetet a csomagváltás óta 4G+-ként jelzi a készülékem. Ez lenne az 5G? Vagy nincs lefedettségem? 

Köszönöm a válaszokat.

 

Eszter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
45 perce, EszterC írta:

Üdv!

Szeretnék érdeklődni, hogy frissen módosított havi díjas csomagomhoz, amiben korlátlan 5G internet van, és az ehhez vett 5G képes készülékemhez miért kaptam új SIM-kártyát. Bele kell tennem a telefonba ahhoz, hogy használhassam a csomagom? A SIM-re az van írva: "havi díjas előfizetés SIM kártyája". Beleraktam a telefonomba, de nincs rajta mobilnet, így nem értek semmit. 

Dual simes a készülékem, de ha ezt a SIMet is beleteszem, akkor nincs helye a memóriakártyának.

Valamint olyan kérdésem is lenne, hogy a mobilnetet a csomagváltás óta 4G+-ként jelzi a készülékem. Ez lenne az 5G? Vagy nincs lefedettségem? 

Köszönöm a válaszokat.

 

Eszter

Szia, Eszter!

 

Amennyiben régi típusú SIM kártyát használsz, akkor valóban küldünk Neked egy új SIM kártyát, melynek telefonszáma megegyezik a jelenlegi számoddal. Ahhoz, hogy leellenőrizhessük mi történt, keress minket chat felületünkön és egy rövid azonosítást követően segítségedre leszünk! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
37 perce, Telekom szakértő írta:

Szia, Eszter!

 

Amennyiben régi típusú SIM kártyát használsz, akkor valóban küldünk Neked egy új SIM kártyát, melynek telefonszáma megegyezik a jelenlegi számoddal. Ahhoz, hogy leellenőrizhessük mi történt, keress minket chat felületünkön és egy rövid azonosítást követően segítségedre leszünk! ^Szilvi

Rendben, köszönöm! Megtettem, az ügyintéző sem tudta megmondani, miért kaptam SIMet, de az előfizetésemmel minden rendben van. :) 

Üdv:

Eszter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...