zrx8

A telekom hibásan számolja az adategyeztetés határidejét

Kérdés

Az adategyeztető oldal azt mondja, hogy már lejárt az egyeztetésre vonatkozó határidőm, de ez nem igaz, mert ma éjfélkor jár le, és erről sms-ben is értesítettek pár perccel ezelőtt. Az SMS-ben az áll, hogy a határidő "ma éjfélkor lejár"

  1. ha már lejárt, miért küldenek előre figyelmeztető SMS-t utólag?
  2. a "ma éjfél" a mai napot lezáró időpontot jelöli, a nap kezdetére "nulla óra"-ként hivatkozunk
  3. az előző egyeztetés után adták meg a mai dátumot, mint a következő egyeztetés időpontját, tehát saját maguknak is ellentmondanak

Szerintem egyszerűen hibásan hasonlítja össze a dátumokat az adategyeztető oldal szoftvere, csak egy < jelet kellene kicserélni <= -re, vagy valami ilyesmi..

Vajon hányan szívnak még rajtam kívül egy ilyen trehányság miatt ? (mert ez nem most kezdődött, abban biztos vagyok)

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia!

Kérjük, hogy keress minket chat felületünkön, ahol segítségedre lehetünk, leellenőrizzük a dátumokat és segítünk az egyeztetésben is. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most