marcsi0920

Hibát jelez

Kérdés

Napok óta ezt írja ki volt hogy 2percenként volt hogy bírta órákig Hiba történt. A folytatáshoz válts csatornát 4-44-821.Felhívtam az ügyfélszolgálatot nem sokat tudtak mondani csak hogy töröljem a fiókot és jelentkezzek be újra.De nem segített megoldani a problémát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia @marcsi0920
Érdemes ellenőrizni, hogy a hiba tapasztalta óta van-e elérhető friss verzió. Érdemes, weblapon belépni a Telekom TV GO fiókba, törölni a regisztrált eszközöket, majd frissen bejelentkezni, minden okoseszközre. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most