Ugrás a tartalomhoz
  • 0

androidos box


1966 Zoltán

Kérdés

Pár napja kaptam meg a boxokat . Nagyon megbántam ,hogy váltottam rá. Előtte IPTV volt.

Szerintem jobb volt a kép és a hangminőség is. A hang néha recseg ,pattog. A kép nincs olyan szép ,mint az előzővel.

Várható -e ,hogy javítanak rajta valahogy szoftveresen vagy ez a doboz ezt tudja?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 2
  • VIP
13 órája, zoloka1984 írta:

Sziasztok, ezt a android boxot hogyan lehet lg tv távval használni? párosítani hozzá?

Szia, igen, nekem is LG-m van és használom vele. :)

1. verzió Magic Remote + SmartBox:

Az LG-s Univerzális távirányító varázslót követve elsődleges STB kijelölése, Magyar Telekom kiosztás kiválasztása, tesztelés a Channel Up gombbal.

Ha ez kész, és a bemenet a SmartBoxon van, a nyílgombok, channel gombok, a számgombok irányítani fogják a SmartBoxot. A Műsorújság (EPG/Guide) eléréséhez meg kell nyomni a 9-es számgomb alatt található 3 pöttyöt és onnan kell választani az Útmutatót. De pl. innen érhető el a menü gomb is.

2. verzió Telekom TV távirányító + LG TV:

A SmartBoxban a HDMI-CEC funkciót bekapcsolva (Android TV beállítások/TV beállítások) lehetővé válik a tévé automatikus ki-be kapcsolása.

A pontos működéshez ajánlott az Univerzális távirányító beállítása varázsló elindítása. Itt nem kell sokat molyolni, felismeri a tévét és egy hangerőgombbal kell tesztelni.

A párosítás után a telekomos távirányító tudja vezérelni a tévé hangját, illetve azt ki- és be tudja kapcsolni. A TV kapcsolásához dedikált gomb tartozik (bal felső sarokban), a hangerőhöz stb. pedig ugyanezt a TV gombot kell hosszan nyomni (2-3 mp), a módváltást a távirányító LED-je villogással nyugtázza. A TV módból pár perccel később automatikusan kilép a távirányító, de manuálisan, a TV kapcsoló gomb újboli hosszan nyomásával is ki lehet lépni.

Ezeket a lépéseket akkor is érdemes megcsinálni, ha később nem használod a távirányítót. Ugyanis a CEC segítségével a box automatikusan tudja bekapcsolni a tévét, vagy pl TV kikapcsoláskor a box is kikapcsol. És nem mellesleg, a box bekapcsolásával a forrásváltást is elvégzi helyettünk. (Ez főleg akkor hasznos, ha egyébként más forrás (pl. konzol) nincs rákötve..)

 

Szerintem mindkét verziónak megvan a maga haszna. Mivel a célom a tévé kontrollálása, azzal a távirányítóval szoktam dolgozni, amelyik kézre esik, beleértve az LG ThinQ appot, és az Android TV Remote appot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
  • VIP
Ekkor: 2021. 10. 28. at 16:02, 1966 Zoltán írta:

Ha nem tudják garantálni a minőséget

Mondjuk ennek a pontos feltételei nem véletlenül vannak benne ÁSZF-ben. :D Kulcsfontos a működés szempontjából.

(Mivel a problémával én személy szerint (5 próbált SmartBoxon, amiben 3 hardververzió volt; továbbá 2 eltérő iOS verziójú iPhone modellben, 4 különböző Android verziójú, 4 külön márkájú okostelefonon/tableten/phableten) nem találkoztam, valószínűleg nem központi jellegű, azaz nem általános jellegű szoftveres vagy hardveres hiba érint.)

Első körben felmerül bennem a kérdés, hogy a SmartBoxhoz adott HDMI kábelt csatlakoztattad? 

A kép tekintetében általános tapasztalat a jobb képminőség SmartBoxon, ráadásul sorrendben is a HD csatornák vannak előre sorolva a korábbi díjcsomagokhoz képest. Mindenképpen átnézném a beállításokat a helyedben.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Dave
egyértelműsítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Szia Zoltán! Őszintén sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalatod volt a Telekom TV kapcsán. Mint Roli is írta, a szolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, azon dolgozunk, hogy ügyfeleink számára az elérhető legjobb minőségben biztosítsuk TV-szolgáltatásunkat. A fejlesztésről és ahhoz kapcsolódó funkciókról, lehetséges dátumokról biztonsági és adatvédelmi okokból bővebb információt nem oszthatunk meg.

Technikai okok miatt Telekom TV-re váltást követően korábbi technológiás IPTV/Sat TV szolgáltatásra sajnos, nem lehetséges a visszaváltás. Szíves megértésedet kérjük.

Amennyiben hibát tapasztalsz a szolgáltatás működésében kérjük, itt privát üzenetben vagy a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk a hibajelzést szakértő terület felé. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
1 órája, 1966 Zoltán írta:

Ha nem tudják garantálni a minőséget akkor miért számolják el a TV díját. Magenta csomagban több mint 10 e Ft-ot fizetek a családi csomagért és közben most is ,ha ránézek a TV adásra olyan mintha a több százezer Ft-os 4K Qled TV-t lecseréltem volna egy tíz éves LCD-re.

 

Kedves Zoltán! 
A TV csatornák néhány kivételtől eltekintve még nem 4K minőségű műsorokat továbbítanak, így egy Qled TV képességeit nem igazán ezekkel az adásokkal lehet kihasználni. Jelenleg két csatorna, az Eurosport és Love Nature adásai érhetőek el 4K minőségben. Ezeket a 4K minicsomagunkban érheted el, melyet 2000 Ft-os havidíjon igényelhetsz.

Magenta1 csomagban a Telekom TV Szuper Családi csomagja havidíja jóval 10.000 Ft alatt van, hiszen 30% kedvezmény jár erre is. A számlákon a teljes ár is feltüntetésre kerül, ebből kerül levonásra a kedvezmény, melyet negatív előjellel láthatsz a számláidon. 

Amennyiben a szolgáltatás működésében hibát tapasztalsz és azt bejelented, úgy 72 órán belül kell azt javítanunk. Abban az esetben ha a javítást csak ezen túl sikerül kivitelezni, úgy kötbért fizetünk a részedre, mely a soron következő számla összegét csökkenti. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, 1966 Zoltán írta:

Akkor legalább a szerződés módosításakor felhívta volna a figyelmemet az ügyintéző, hogy ez még egy kezdetleges dolog .

Azt legalább tudja valaki, hogy hardveres vagy szoftveres probléma van?

Ez ugye azért érdekes ,mert ha ez a doboz alapból gyenge ,akkor tényleg elég reménytelen megtartani ,de ha csak szoftver kérdése ,lehet benn bízni ,hogy majd egyszer jobb lesz.

A hang recsegés pattogás szoftveres probléma, a hardver lényegesen korszerűbb mint a korábbi tizenéves IPTV box.

A képminőségnek nem kellene rosszabb minőségűnek lennie mert ugyan az a stream van mint IPTV-n, többek szerint az új boxal még szebbek is a HD csatornák.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 órája, Telekom szakértő írta:

Technikai okok miatt Telekom TV-re váltást követően korábbi technológiás IPTV/Sat TV szolgáltatásra sajnos, nem lehetséges a visszaváltás. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

A 14 napos elállás meg kell hogy illesse, ha online vagy telefonon rendelte meg, ha üzletben rendelte akkor valóban nem válthat vissza. Volt már itt olyan aki vissza váltott a régire, és máshol is olvastam ilyet!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • VIP
Ekkor: 2021. 11. 05. at 22:00, Hank írta:

- Ismerőstől azt tudtam meg, hogy itt nem media box probléma van, hanem a stream ami jön a telekomtól, az a gyenge (más, régebbi megoldásra van optimalizálva) és addig így marad, amíg a rezet (ADSL) ki nem cserélik optikára mindenhol (mert nincs dual stream).

Ez egyébként nem igaz...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • VIP
18 órája, btz írta:

Tényleg elég alacsony bitrátába van beletetéve a stream, nem tudom hogy ez változott e azóta?És ez tényleg az DSL-en nyújtott szolgáltatás miatt van / volt így (Régi IPTV

Encoder oldalon szoftverben és hardverben is fejlesztettünk azóta, részletekkel itt nem szolgálhatok. A lentebb általam jelölt rész viszont tényleg nem igaz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
7 órája, Oz3rCor3 írta:

Esetleg lehet tudni mikor lesz elérhető a Netflix alkalmazás Smartbox-ra?

A közeljövőben nem várható, a tárgyalások jegelve lettek, és amíg nincs megállapodás, addig a Netflix azt sem engedi, hogy egyáltalán a Google Play Store keresője megjelenítse az Netflix alkalmazást, hogy ez a Netflixnek miért jó na az egy jó kérdés...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
15 órája, Dave írta:

Encoder oldalon szoftverben és hardverben is fejlesztettünk azóta, részletekkel itt nem szolgálhatok. A lentebb általam jelölt rész viszont tényleg nem igaz.

Unicastban jó a kép, de multicastban semmit nem változott, hiába van ügyfél részen jobb képességekkel bíró smart box kihelyezve. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
22 perce, 1966 Zoltán írta:

Pár napja kaptam meg a boxokat . Nagyon megbántam ,hogy váltottam rá. Előtte IPTV volt.

Szerintem jobb volt a kép és a hangminőség is. A hang néha recseg ,pattog. A kép nincs olyan szép ,mint az előzővel.

Várható -e ,hogy javítanak rajta valahogy szoftveresen vagy ez a doboz ezt tudja?

Szia!

Ha online vagy telefonon rendelted meg, akkor a beüzemeléstől kezdve 14 napod van arra hogy elállj a szerződéstől és akkor vissza tudsz állni a régire.

Egyszer biztos javítva lesz.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Már visszaküldtem a régieket. Ez most ,hogy vissza állhatok a régire ez mi?

A Telekomnál senki nem ellenőrizte le a minőségét annak ,amit bevezetnek?

Ez vicc. Meg nem fordult volna a fejembe ,hogy ilyen előfordulhat egy ilyen nagy cégnél.

Az a  flegma válasz ,hogy egyszer biztos javítva lesz. ez mi?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 perce, 1966 Zoltán írta:

Már visszaküldtem a régieket. Ez most ,hogy vissza állhatok a régire ez mi?

A Telekomnál senki nem ellenőrizte le a minőségét annak ,amit bevezetnek?

Ez vicc. Meg nem fordult volna a fejembe ,hogy ilyen előfordulhat egy ilyen nagy cégnél.

Az a  flegma válasz ,hogy egyszer biztos javítva lesz. ez mi?

 

Felhívod a 1414 telefonszámot és jelzed, hogy elállsz a szerződéstől és szeretnél visszaállni IPTV-re, futárral küldenek IPTV boxot beüzemeled az androidos boxot meg visszaküldöd.

Azért lett bevezetve roham tempóban mert a régi boxokhoz már nem gyártják a megfelelő chipeket és így új IPTV boxokat(Tatung - Cisco - Technicolor - Arris) sem tudnak már beszerezni, így vagy nem értékesítenek IPTV-t vagy elindulnak idő előtt az új Androidos SmartBoxal.

Egyáltalán nem volt flegma a válaszom, azt senki nem tudja megmondani pontosan, hogy mi mikor lesz javítva.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 perce, Roli82 írta:

Felhívod a 1414 telefonszámot és jelzed, hogy elállsz a szerződéstől és szeretnél visszaállni IPTV-re, futárral küldenek IPTV boxot beüzemeled az androidos boxot meg visszaküldöd.

Azért lett bevezetve roham tempóban mert a régi boxokhoz már nem gyártják a megfelelő chipeket és így új IPTV boxokat(Tatung - Cisco - Technicolor - Arris) sem tudnak már beszerezni, így vagy nem értékesítenek IPTV-t vagy elindulnak idő előtt az új Androidos SmartBoxal.

Egyáltalán nem volt flegma a válaszom, azt senki nem tudja megmondani pontosan, hogy mi mikor lesz javítva.

Akkor legalább a szerződés módosításakor felhívta volna a figyelmemet az ügyintéző, hogy ez még egy kezdetleges dolog .

Azt legalább tudja valaki, hogy hardveres vagy szoftveres probléma van?

Ez ugye azért érdekes ,mert ha ez a doboz alapból gyenge ,akkor tényleg elég reménytelen megtartani ,de ha csak szoftver kérdése ,lehet benn bízni ,hogy majd egyszer jobb lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Zoltán! Őszintén sajnáljuk, hogy ilyen rossz tapasztalatod volt a Telekom TV kapcsán. Mint Roli is írta, a szolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, azon dolgozunk, hogy ügyfeleink számára az elérhető legjobb minőségben biztosítsuk TV-szolgáltatásunkat. A fejlesztésről és ahhoz kapcsolódó funkciókról, lehetséges dátumokról biztonsági és adatvédelmi okokból bővebb információt nem oszthatunk meg.

Technikai okok miatt Telekom TV-re váltást követően korábbi technológiás IPTV/Sat TV szolgáltatásra sajnos, nem lehetséges a visszaváltás. Szíves megértésedet kérjük.

Amennyiben hibát tapasztalsz a szolgáltatás működésében kérjük, itt privát üzenetben vagy a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk a hibajelzést szakértő terület felé. ^Levente

4 órája, Roli82 írta:

Felhívod a 1414 telefonszámot és jelzed, hogy elállsz a szerződéstől és szeretnél visszaállni IPTV-re, futárral küldenek IPTV boxot beüzemeled az androidos boxot meg visszaküldöd.

Azért lett bevezetve roham tempóban mert a régi boxokhoz már nem gyártják a megfelelő chipeket és így új IPTV boxokat(Tatung - Cisco - Technicolor - Arris) sem tudnak már beszerezni, így vagy nem értékesítenek IPTV-t vagy elindulnak idő előtt az új Androidos SmartBoxal.

Egyáltalán nem volt flegma a válaszom, azt senki nem tudja megmondani pontosan, hogy mi mikor lesz javítva.

Akkor legalább a szerződés módosításakor felhívta volna a figyelmemet az ügyintéző, hogy ez még egy kezdetleges dolog .

Azt legalább tudja valaki, hogy hardveres vagy szoftveres probléma van?

Ez ugye azért érdekes ,mert ha ez a doboz alapból gyenge ,akkor tényleg elég reménytelen megtartani ,de ha csak szoftver kérdése ,lehet benn bízni ,hogy majd egyszer jobb lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Mobil WC bérlés
14 órája, Roli82 írta:

A hang recsegés pattogás szoftveres probléma, a hardver lényegesen korszerűbb mint a korábbi tizenéves IPTV box.

A képminőségnek nem kellene rosszabb minőségűnek lennie mert ugyan az a stream van mint IPTV-n, többek szerint az új boxal még szebbek is a HD csatornák.

Akkor lehet ,hogy ott van a probléma ,hogy a box felskáláz 4k-ra és azt rosszabbul  teszi mint maga a TV.

Jó lenne ha kikapcsolható lenne ez a funkció és akkor a Tv tudná ezt csinálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Én *****/*****fone-ról váltottam ilyen Androidos média boxos Telekomos megoldásra.

Egy idősebb napi tévénéző (nem technikai ember) első észrevétele: "homályos a kép". (Mindez egy HD adás volt egy 4 éves Samsung kb 400 órát használt tévén).

A szerelő a beállításkor nem tudott pár dolgot megoldani (a megoldásról sem volt fogalma, csak javasolta, hogy próbálgassam):
- Az egyik tévé (kb 7 éves, egy kicsi  Sony) összekötve a médiabox-szal, az univerzális távirányítót képtelenség beállítani, mindig a "távirányító szétcsatlakoztatva " üzenet fogad. Mivel a szerelős srácnak nem volt ebben tapasztalata, olvasgattam a neten talált doksit és láttam, hogy lehet olyan, hogy a tévé és a médiabox nem működik együtt egyáltalán

- 4 éves Samsung tévé esetében is hasonló a helyzet. A hangerő szabályzás nem megoldható, az külön-külön megy. Mondjuk amúgy nagyjából oké a többi rész (a képet leszámítva).

- Megtudtam, hogy a "az Androidos settopbox megoldás hátránya, hogy halkabban szól az adás". Mondjuk az egész HDMI-n keresztül megy, nem tudom végül hol veszik el a hangerő. Mindegy. 

- Ismerőstől azt tudtam meg, hogy itt nem media box probléma van, hanem a stream ami jön a telekomtól, az a gyenge (más, régebbi megoldásra van optimalizálva) és addig így marad, amíg a rezet (ADSL) ki nem cserélik optikára mindenhol (mert nincs dual stream).

- Mondhatni hab a tortán a 250-es net lefele 200 fölé nem ment, ellenben a 70-es max felmenő elért 90-100-at is. (Mindez napközben kb fél 1 magasságában).

- Nekem ez a media box felület a távirányítóval kezelhetőség szempontból elég komplikált, úgy nem adja magát a távirányító, vannak menük ahol a visszafelé nyíllal nem tudok kilépni, hanem a tévé képernyőn kell a visszafele nyilat megkeresni.

- Ismerős azt is elmondta, hogy UPS/***** -> ***** -> Telekom a minőségi sorrend, de ***** esetében is az újabb media box megoldás már nem olyan jó minőség. 

Gondolom az ÁSZF-ben csak annyi van benne a minőségről, hogy legyen minimum 1 db képpont. Akkor a Telekom már teljesítette a szerződést. 

Amúgy nem értem, hogy egy Netflix meg Eurosport player meg HBO tud normális képet adni, akkor a Telekom megoldása miért nem? 

 

Ui: bocsi, nem tudtam, hogy a telekom ennyire szigorúan veszi más szolgáltatók nevének az említését. (csillagozás). Nem trükközök vele, de így 1-2 mondat értelmetlen.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Hank
a csillagozás magyarázata...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 11. 05. at 22:00, Hank írta:

Sziasztok!

Én *****/*****fone-ról váltottam ilyen Androidos média boxos Telekomos megoldásra.

Egy idősebb napi tévénéző (nem technikai ember) első észrevétele: "homályos a kép". (Mindez egy HD adás volt egy 4 éves Samsung kb 400 órát használt tévén).

A szerelő a beállításkor nem tudott pár dolgot megoldani (a megoldásról sem volt fogalma, csak javasolta, hogy próbálgassam):
- Az egyik tévé (kb 7 éves, egy kicsi  Sony) összekötve a médiabox-szal, az univerzális távirányítót képtelenség beállítani, mindig a "távirányító szétcsatlakoztatva " üzenet fogad. Mivel a szerelős srácnak nem volt ebben tapasztalata, olvasgattam a neten talált doksit és láttam, hogy lehet olyan, hogy a tévé és a médiabox nem működik együtt egyáltalán

- 4 éves Samsung tévé esetében is hasonló a helyzet. A hangerő szabályzás nem megoldható, az külön-külön megy. Mondjuk amúgy nagyjából oké a többi rész (a képet leszámítva).

- Megtudtam, hogy a "az Androidos settopbox megoldás hátránya, hogy halkabban szól az adás". Mondjuk az egész HDMI-n keresztül megy, nem tudom végül hol veszik el a hangerő. Mindegy. 

- Ismerőstől azt tudtam meg, hogy itt nem media box probléma van, hanem a stream ami jön a telekomtól, az a gyenge (más, régebbi megoldásra van optimalizálva) és addig így marad, amíg a rezet (ADSL) ki nem cserélik optikára mindenhol (mert nincs dual stream).

- Mondhatni hab a tortán a 250-es net lefele 200 fölé nem ment, ellenben a 70-es max felmenő elért 90-100-at is. (Mindez napközben kb fél 1 magasságában).

- Nekem ez a media box felület a távirányítóval kezelhetőség szempontból elég komplikált, úgy nem adja magát a távirányító, vannak menük ahol a visszafelé nyíllal nem tudok kilépni, hanem a tévé képernyőn kell a visszafele nyilat megkeresni.

- Ismerős azt is elmondta, hogy UPS/***** -> ***** -> Telekom a minőségi sorrend, de ***** esetében is az újabb media box megoldás már nem olyan jó minőség. 

Gondolom az ÁSZF-ben csak annyi van benne a minőségről, hogy legyen minimum 1 db képpont. Akkor a Telekom már teljesítette a szerződést. 

Amúgy nem értem, hogy egy Netflix meg Eurosport player meg HBO tud normális képet adni, akkor a Telekom megoldása miért nem? 

 

Ui: bocsi, nem tudtam, hogy a telekom ennyire szigorúan veszi más szolgáltatók nevének az említését. (csillagozás). Nem trükközök vele, de így 1-2 mondat értelmetlen.

Ez minimum vicces, hogy a V o d afone és a D i gi kicsillagozásra kerül. :) 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 10. 29. at 9:12, 1966 Zoltán írta:
Mobil WC bérlés

Akkor lehet ,hogy ott van a probléma ,hogy a box felskáláz 4k-ra és azt rosszabbul  teszi mint maga a TV.

Jó lenne ha kikapcsolható lenne ez a funkció és akkor a Tv tudná ezt csinálni.

Szia, át lehet állítani az android box felbontását. A 4K felskálázással van baja. Nekem azon a beállításon volt hogy ugrált alul a kép. Automatán 4K-t jelölbe magának 4K-s tv-ken. 1080p 60hz sokkal szebb képet add mint eddig 4K-ba

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...