Ugrás a tartalomhoz
  • 0

4G szolgáltatás


tothzsoka52@gmail.com

Kérdés

Vál Mária Anna pusztán lakunk .Eddig 3G szolgáltatás volt. Mobil internetet használunk a laptophoz mivel kábelen idáig nem vezették ki az internetet. Lekapcsolták a 3G de a 4G meg nem működik csak 2G. Ez nagyon lassú meg fizetem a 4G csomagot 25 GB-al. Mi lenne a megoldás. Házunktól kb 100 méterre működik a 4G. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Kérjük, hogy tekintsd meg a SIM kártyádat, mivel ha  régebbi típus, díjmentesen tudjuk üzleteink egyikében cserélni az előfizető kérésére. Másik opció, hogy az eszköz hibásodott meg, ami miatt a 4G hálózatunkat nem tudja elérni, készülék csere szükséges. További hiba esetén, keresd fel a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Bár az ország nagy részét lefedi 4G hálózatunk valóban vannak olyan pontok, ahova nem ér el ennek a kiterjedése, ezeken a helyeken sajnos nem lehetséges igénybe venni azt.  Esetleg a hivatalos levelezési felületünkön érdemes lehet rákérdezned a pontos címed és az érintett hívószámok megadásával, hogy jelerősítő felszerelése megoldást jelenthet-e a helyzetre, így műszakis kollégáink utána tudnak nézni a lehetőségeknek.
Közben már fejlesztés alatt áll 5G hálózatunk is, ennek fokozatos bővülése várható a közeljövőben, így bízunk benne, hogy hamarosan a te lakhelyedre is el tudunk vele érni. ^Dániel Szia! Bár az ország nagy részét lefedi 4G hálózatunk valóban vannak olyan pontok, ahova nem ér el ennek a kiterjedése, ezeken a helyeken sajnos nem lehetséges igénybe venni azt.  Esetleg a hivatalos levelezési felületünkön érdemes lehet rákérdezned a pontos címed és az érintett hívószámok megadásával, hogy jelerősítő felszerelése megoldást jelenthet-e a helyzetre, így műszakis kollégáink utána tudnak nézni a lehetőségeknek.
Közben már fejlesztés alatt áll 5G hálózatunk is, ennek fokozatos bővülése várható a közeljövőben, így bízunk benne, hogy hamarosan a te lakhelyedre is el tudunk vele érni. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia ! Köszönöm a gyors válaszodat és nagyon örülök annak hogy valaki végre foglalkozik a problémámmal. Már a hivatalos levelezési felületen is reklamáltam . Telefonon a szükséges adatokat is megadtam és beszéltem is műszaki kollégákkal. Én már régen ezt kértem hogy egy jelerősítőt szereljenek fel de erre a következő tájékoztatást kaptam..  Vegyek egy LTE Wi-Fi routert. Viszont másik kolléga telefonon ezt teljesen feleslegesnek tartja mert ha  nincs 4G ez a készülék nem ér semmit. Teljesen tanácstalan vagyok. És ezt az jelerősítőt nem a szolgáltatónak kellene felszerelni ? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Amennyiben bejelentetted a problémát írásban is, akkor az illetékes kollégák ki fogják vizsgálni és írásban fognak tájékoztatni a lehetőségekről. A válaszadás maximum 30 napon történik meg, de természetesen mindent megteszünk, hogy ez mielőbb megtörténjen. Az értesítésig szíves türelmedet kérjük. Köszönjük! ^Lia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...