Nko

5 éven belüli tartozás ami fizetve lett

Kérdés

Jó Napot! A kérdésem a következő lenne volt egy több,mint 4 éves tartozásom melyet rendeztem is igaz nem a telekom felé ,hanem a behajtócég felé. Több ,mint 4 éve van náluk otthoni,mobil előfizetésem és az új szerződési feltetélek miatt nem hosszabbíthatok hűségidőt illetve készüléket sem vásárolhatok részletre. 2022. 08.-hóban jár le az 5 évem ,azután tudok vásárolni készüléket és hűségidőt hosszabbítani. A kérdésem a következő ,valamit tudok ez ügyben tenni ne kelljen augusztusig várnom? Tudjak hűségidőt illetve készüléket hosszabbítani/vásárolni? Megvan a papírom róla ,hogy a tartozást rendeztem. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2021. 12. 07. at 15:47, Nko írta:

Jo Napot! Koszonom szepen a telefonszamot. Ez ugyanaz mint a 0612657877? ,mert mar beszeltem akkor sajnos veluk. :(

Szia! A  (1) 265-9910 a behajtási osztály telefonszáma. A címen lévő tartozással és vásárlással kapcsolatban ők lehetnek segítségedre. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jo Napot! Koszonom szepen a telefonszamot. Ez ugyanaz mint a 0612657877? ,mert mar beszeltem akkor sajnos veluk. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, Nko írta:

Jó Napot! A kérdésem a következő lenne volt egy több,mint 4 éves tartozásom melyet rendeztem is igaz nem a telekom felé ,hanem a behajtócég felé. Több ,mint 4 éve van náluk otthoni,mobil előfizetésem és az új szerződési feltetélek miatt nem hosszabbíthatok hűségidőt illetve készüléket sem vásárolhatok részletre. 2022. 08.-hóban jár le az 5 évem ,azután tudok vásárolni készüléket és hűségidőt hosszabbítani. A kérdésem a következő ,valamit tudok ez ügyben tenni ne kelljen augusztusig várnom? Tudjak hűségidőt illetve készüléket hosszabbítani/vásárolni? Megvan a papírom róla ,hogy a tartozást rendeztem. 

Szia! Általánosságban azt tudjuk mondani, hogy valóban nem lehetséges az eszközvásárlás. Adatvédelem miatt itt sajnos nem tudjuk leellenőrizni a tényeket. Kérjük, fordulj bizalommal illetékes munkatársainkhoz az (1) 265-9910-es telefonszámon. ^Andrea

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor sajnos ez egy lefutott kör. Mondhatnám, hogy próbálkozz egy másik üzletben, de nem akarlak feleslegesen túráztatni ilyen kis eséllyel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Rendben volt azóta minden. Sajnos a mai napon próbáltam ,de nem nagyon voltak segítőkészek. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv

Szerintem egyéni elbírálás alapján TALÁN lehetséges, ha az elmúlt időszakban minden rendben volt a fizetéssel. Szerintem ezügyben személyesen érdemes bemenni valamely üzletbe és szépen ártatlanul pislogni, hátha .... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most