Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A telekom webes adategyeztetés szándékosan ilyen rakás ***** ?


zrx8

Kérdés

Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ?

Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom:

"Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!"


utána meg:

" Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! "

 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

13 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
1 perce, zrx8 írta:

Gyerekek ez egy rakás S*Z*A*R !

 

A chates ügyintéző azt mondta, töröljem a cookie-kat, megtettem, semmi nem változott.

 

A TELEKOM a magyarországi informatika SZÉGYENE !

Szerver oldali hibát azzal nem fogsz elhárítani, ha törlöd a sütiket. Ezt mondjuk az ügyintéző is tudhatná.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

1 éve elteltével sem működik a rendszer, 3 különböző eszközön próbálom már 1 hete.

Szóval, nehezen hiszem hogy nem  szándékos, vagy ami rosszabb ha ilyen szinten gyenge emberek üzemeltetik.

Ja és ami vicces hogy ha párszor "frissíted" a lapot botnak érzékel és letilt a rendszer.

"Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük"

Ez most komoly??

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: N Géza
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Még annyit fűznék hozzá hogy működő, már regisztrált telefonszámokkal is kértem azonosító kódot(többszörösen), és azoknál simán elküldi az SMS-t.

Szóval 100% kijelenthető hogy kártyákat megkülönböztetik, és az új kártyák online regisztrációját szándékosan blokkolják.

Felesleges bosszantani az ügyfeleket és rabolni a drága idejüket, ez nagyon negatív!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia zrx8! Javasoljuk, hogy próbáld meg egy másik böngészőn keresztül elindítani a folyamatot, mert előfordulhat, hogy csak átmeneti fennakadás miatt tapasztalod a hibát. Az is segíthet, ha a privát vagy inkognitó ablakot használva kezdeményezed az egyeztetést, mert így az esetlegesen korábban felmerülő hibák nem zavarják a mostani műveletet. Amennyiben így sem jársz sikerrel kollégáink a chaten tudnak neked segíteni egy egyszeri azonosítást követően. Ide kattintva további segítséget találsz a Domino adategyeztetésről. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves szakértő, vegyen egy új dominó kártyát és próbálja regisztrálni online, akkor majd megérti a problémát!

Bejelentkezett fiókból, már regisztrál számoknál simán működik.

Ezzel az új számmal bármilyen eszközön, bármilyen op rendszerrel más IP címmel vagy azonossal SEM működik 1 HETE!

Szóval, itt nem a böngészővel hanem a rendszerrel vannak kőkemény problémák!

Egyébként, én egy másik felhasználó vagyok de ugyanaz a problémám mint a kérdezőnek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 01. 04. at 19:24, zrx8 írta:

Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ?

Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom:

"Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!"


utána meg:

" Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! "

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...