DonkaZoltan

iPhone 12 mini e-SIM mobilinternet probléma

Kérdés

Tisztelt Telekom!

iPhone 12 mini telefonomon IOS 15 óta a mobilinternet szolgáltatásuk hol működik, hol nem változó időközönként, én legalább is nem tudtam behatárolni.
A készüléket egy darab e-SIM-el használom más nincs benne és Gigaerős Net csomagom van, ami 5G képes!
Amit leírok hiba, az jelentkezik 4G-n és 5G-n is, próbáltam 4G only üzemmódot is!
A készüléken a hálózati beállítások már többször alaphelyzetbe lettek állítva, de a hiba visszatérő!

A jelenség a következő:
-telefonomon van térerő és mutatja a 4G-t vagy 5G-t is mind a kettővel teszteltem, ennek ellenére semmilyen weboldalt nem tölt be a telefon és amihez internet kellene semmilyen app nem működik, egyszerűsítve mint ha offline lennék.

Megoldások amik közül valamelyiket alkalmaznom kell, hogy működjön a mobilinternet naponta többször:
-telefon ki-bekapcsolása, vagy e-SIM ideiglenes ki-bekapcsolása, vagy a mobilkészülék repülő üzemmódba való be-kikapcsolása, vagy a hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása

A fentiek közül bármelyiket alkalmazom utána egy darabig rendesen működik, de ez vissza-vissza térő probléma és nem csak nálam, hanem több iPhone-al rendelkező embernél fenn áll ez a hiba mind fizikai, mind e-SIM esetében!

Nem tudom, hogy korábban történt-e ez ügyben jelzés Önök felé, de ha nem, akkor én ezt most megteszem, mert nagyon bosszantó a hiba!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

33 perce, Telekom szakértő írta:

Szia @DonkaZoltan
A napokban megjelent az Applenek egy friss szoftver verziója: 15.2.1
Ennek telepítését követően tapasztalható változás? ^Oszkár

 

Szia!

Igen ez a frissítés van a készüléken és a bejelentésemkor is ez volt rajta.

Üdv,

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @DonkaZoltan
A napokban megjelent az Applenek egy friss szoftver verziója: 15.2.1
Ennek telepítését követően tapasztalható változás? ^Oszkár

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Judit!

Bejelentettem a problémát, ezt követően a készüléken nem volt elérhető semmilyen adatszolgáltatás(4G/5G).
A készüléket újraindítottam, majd 5 napig rendesen működött minden, de tegnapi napon 3x is el kellett játszanom valamelyik fent említett ideiglenes megoldással.
Ezt a problémát IOS 15.2 óta tapasztaljuk többen is, az ezt megelőző frissítésnél pedig a *****osoknál volt ugyan ilyen probléma.
Arra következtetek, hogy az Apple oldaláról kell várjunk valami javítást.

Üdv,

Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Zoltán! 

Elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenség miatt. Kérjük, hogy a Telekom elérhetőségek - Email link alatt a „készülék és műszaki beállítások” / „Lefedettség, szolgáltatási területek, vezetékezés” menü pontban küldd el a részleteket. Ahhoz, hogy ezt illetékes csoportunk vizsgálni tudja, minél több adatra van szükségünk. Pl.: pontos időpont (nap, óra, perc) amikor tapasztalod a problémát. Telefon típusa, melyik hálózatra jelentkeztél fel, pontos tartózkodási cím. Hibajelenség leírása.

 

Ha ezt a környezetedben, ismerősök közül is tapasztalják, akkor kérjük, hogy mindenki küldje el a fent megjelölt módon. Együttműködésedet köszönjük. ^Judit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most