BrigittaG

Részletfizetés

Kérdés

Kedves telekom!

 

Nevem alatt fut előfizetés magamnak és páromnak is. Mindkettőnknek van rajta készülék, én most rendeltem meg a Galaxy s22 ultrát vele gond nélkül.

 

Édesanyám telefonja megadta magát, ezért úgy döntött vesz egy előfizetést rajtam keresztül ő is egy készülékkel. Minden rendbenis ment  a Galaxy S22 előrendelésében a *****vakító utolsó pillanatig, mielőtt az ember véglegesíti. 2017 óta hűséges előfizető vagyok, időben rendezem a tartozásokat/számlákat. Részletre hirdeti a telefont, 0 ft átvételre majd véglegesítés előtt sokkol a rendszer a 400e forintos előleggel....

Megérteném, ha fizetésigazolást kérnének. Megérteném, ha tartozásaim lennének. Viszont az ember azért ugrik bele a meghirdetett ajánlatokba, mert nincs ennyi pénze egy összegben egy telefonra... ha lenne nem a telekomnál vennék készüléket...

Kérdem én, semmi esélyem egy harmadik készüléket kihozni új hűséggel, előfizetéssel a nevetséges előlegük nélkül? Eddig semmi bajom nem volt a telekommal, régen az egész család választhatott magának valamit... most meg a rendszer nevetséges összegeket kér.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia Brigitta! Előleg fizetésnél több szempontot is figyelembe veszünk, amibe beletartozhat a korábban kedvezményesen vásárolt és még folyamatban lévő részletfizetések száma is, feltehetően nálad ez okozhatja a problémát. Az előlegről ezen a linken: https://bit.ly/3rKZ2M3  tájékozódhatsz ^Gabriella

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most