Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számlainfó hiba


Apollo21

Kérdés

Sziasztok,

Lejárt a hűségem szeptember környékén.

Gondoltam egy merészet és mivel én az új telefonom itt vállaltam csak, nem vállalok fix hűségídőt újra.

Felkerestek Telekomtól hogy változik a mobil internet használat stb...oké ez rendben.

 

Namost az alkalmazás szerint 2napja nincs aktív előfizetésem, régi számlát se hoz be... ez mi a rák? Gondoltak egyet és megszüntem létezni mint aktív telekom ügyfél?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Apollo21!

Javasoljuk, hogy töröld le az applikációt, majd töltsd le újra, amennyiben ezután is problémát tapasztalsz, kérjük, hogy írj nekünk privát üzenetet, a telefonszámodat és a készüléked adatait fogjuk kérni.

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...