Kozee

Az adategyeztetés után is még a régi tulaj címe szerepel az adatbázisban

Kérdés

A dominó kártyán megtörtént az adategyeztetés online is és kedden személyesen is. De a lekérdezéskor azt mondják a központban hogy még egy régi cím szerepel ami a régi tulajdonosé volt. Akkor most minek egyeztetni az adatokat ha nem is írják át?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Az évenkénti adategyeztetést jogszabály írja elő, ettől egyik szolgáltató sem térhet el. Ugyanakkor sikeres egyeztetést követően az ennek során megadott adatokkal kellene frissülnie a nyilvántartásunknak, legkésőbb néhány napon belül.
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink utánanéznek, hogy mi lehet a gond és segítséget nyújtanak abban is, hogy a megfelelő címadatok kerüljenek a telefonszámodhoz. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most