Ugrás a tartalomhoz
  • 0

mobil hiba


sandorne

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
9 órája, sandorne írta:

Új Redmi Note 11 pro 5g telefont vásároltam a Telekomtól, SIM kártyával együtt. A készülék a 20-as és a 70-es SIM-ekkel üzemel, amit adtak, a 30-as kártyákkal nem. Mit tegyek?

Szia!
Ami még előfordulhat, hogy az új SIM kártya még nem került aktiválásra. Ezt Chates kollégáink pár percen belül ellenőrizni tudják a részedre, illetve az aktiválásban is tudnak segíteni. 

A SIM kártya aktiválásáról IDE kattintva bővebben is olvashatsz. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...