Ugrás a tartalomhoz
  • 0

sikertelen belépés


ági

Kérdés

Nem tudok regisztrálni. Kéri az sms-ben küldött kódot, de nem küldenek a megadott telefonra. E-mail esetében mire visszalépek az e-mailról már  nem érvényes az a kód, amit megadnak. Ezt kb. tizszer eljátszotta. LEhet, hogy nekem nem egyértelmü a regisztrálás. Tudtok segíteni szájbarágósan? Köszi.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Ági! 

Az írásod alapján a regisztráció lépéseit megfelelően csinálod, technikai probléma az ami miatt nem sikerül azt végigvinni.
Ha böngészőből próbálod a regisztrációt, akkor első körben töröld annak böngészési előzményeit és sütijeit, majd ezt követően próbáld újra a regisztrációt. Így remélhetőleg már időben megérkezik a kód, akár SMS-ben, akár e-mailben kéred azt.

Kerülő megoldás lehet, hogy a TV GO alkalmazáson keresztül próbálod a regisztrációt, vagy ha eleve itt próbáltad, akkor ez helyett kíséreld meg böngészőn keresztül. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...