philoxenia

tv-go nem játszik le semmit

Kérdés

A tv-go-ban belépve bármit indítané a következő hibaüzenetet kapom: Windows-on Firefox, Chrome, Edge esetében is, illetve az applikációban is Androidon.

Névtelen 1.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Nálunk is hasonló a probléma pár napja. Minden eszközünk ugyanezt a hibát írja ki. Van már megoldás rá?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Ellenőrzésünk alapján nem látunk olyan tényezőt a szolgáltatásaidnál, ami miatt ne tudnád használni a Telekom TV GO felületünket, emiatt egy bejelentést vennénk fel műszaki területünk felé, hogy vizsgálják ki az esetet. Kérjük, hogy a következő adatokat küld el még a részünkre: 

- Mobil elérhetőség,

- telefonos készüléked pontos típusa és operációs rendszere.

Válaszodat előre is köszönjük. ^Barma

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Kérjük, privát üzenetben írd meg az elérhetőségi mobilsztámodat is, az adataid elrejtettük.  ^Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben MT azonosítódat és Telekom fiók e-mail címet mellyel belépsz a Telekom TV GO-ba.
Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most