Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Belépés sikertelen


DZ122

Kérdés

A fórumon sok ilyen panaszlevél van már. Belépéskor hibát jelez minden készülékem: This page contains the following errors:
error on line 1 at column 1: Document is empty
Below is a rendering of the page up to the first error.. 

Ezek szerint nem egyedi a problémám. Nem értem, hogy miért nem lehet javítani és miért kell személy szerint, egyesével megírni?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia @DZ122!

A belépési hiba kivizsgálásához kérjük, az alábbi adatokat írd meg nekünk privát üzenetben:

- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,

- MT ügyfélazonosító,

- kapcsolattartó neve, elérhetőségi mobilszáma,

- milyen eszközön próbálod a bejelentkezést,

- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,

- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,

- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 2022.08.29. 18:00-18:15 között).

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...