Ugrás a tartalomhoz
  • 0

IPTV bekötés


Dia

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
  • Telekom
2 órája, Dia írta:

A problémám, hogy nálunk csak réz kábelen elérhető a szolgáltatás, az internet ilyen formában bent is van a lakásomban, jelenleg is aktív szolgáltatás, azonban azt mondja a Telekom, hogy az IPTV-t nem tudják bekötni. Azért nem értem a dolgot, mert 2018-ig egy vidéki kisfaluban éltünk és ott is így működött, réz kábelen kaptuk a netet és 2 beltérin jött az IPTV.

Egyébként a házban ahol jelenleg élek 2018 óta, bent van az optika is, de telített a hálózat és a Telekom nem kívánja bővíteni, amit nem igazán értek. Emiatt kénytelen vagyok a TV-t a piros szolgáltatótól venni. Mivel a T-s mobil csomagjaimat nem szeretném hozzájuk vinni(egyelőre), így 2 szolgáltató felé fizetek, ami nem ktg hatékony.

Kedves Dia!

A privát üzeneted alapján továbbítottuk a jelzésedet műszakis kollégáink felé. Ahogy ígértük, amint jön válasz azt neked is továbbítjuk, addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A problémám, hogy nálunk csak réz kábelen elérhető a szolgáltatás, az internet ilyen formában bent is van a lakásomban, jelenleg is aktív szolgáltatás, azonban azt mondja a Telekom, hogy az IPTV-t nem tudják bekötni. Azért nem értem a dolgot, mert 2018-ig egy vidéki kisfaluban éltünk és ott is így működött, réz kábelen kaptuk a netet és 2 beltérin jött az IPTV.

Egyébként a házban ahol jelenleg élek 2018 óta, bent van az optika is, de telített a hálózat és a Telekom nem kívánja bővíteni, amit nem igazán értek. Emiatt kénytelen vagyok a TV-t a piros szolgáltatótól venni. Mivel a T-s mobil csomagjaimat nem szeretném hozzájuk vinni(egyelőre), így 2 szolgáltató felé fizetek, ami nem ktg hatékony.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
18 órája, Dia írta:

Mikor kapok választ a kérdésemre?

Ha ez nem fog működni, meg kell hosszabbítanom a hűségem a másik szolgáltatónál(2022.08.28-án lejárt)

Kedves Dia! 

Még nem kaptuk meg a választ, de az imént megsürgettük. Reméljük, hogy hamarosan konkrét információval szolgálhatunk. Kis türelmet kérünk még! ^Kriszti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! Én most rendeltem meg tv alap csomagot és a készüléket is most vettem. be is állítottam mindent a tv csatornák is bejönnek és az internet is. Viszont a tv csatorna akadozik folyamatosan. Azt vettem észre, hogy főleg akkor ha a vevőegység előtt sétálunk. Lehetséges, hogy ennyitől már akadozik? Ilyen gyenge?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, Katona Simon írta:

Sziasztok! Én most rendeltem meg tv alap csomagot és a készüléket is most vettem. be is állítottam mindent a tv csatornák is bejönnek és az internet is. Viszont a tv csatorna akadozik folyamatosan. Azt vettem észre, hogy főleg akkor ha a vevőegység előtt sétálunk. Lehetséges, hogy ennyitől már akadozik? Ilyen gyenge?

Szia!  Amennyiben a tapasztaltakat még nem jelezted ügyfélszolgálati csatornáink egyikén sem, kérünk, privát üzenetben írd meg MT azonosítód és kapcsolattartásra alkalmas mobil elérhetőséged. Bejelentésed szívesen továbbítjuk szakértőink felé. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...