Ugrás a tartalomhoz
  • 1

E220 hiba üzenet


sunangel71

Kérdés

23 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @sunangel71

A megjelenő hiba arra utal, hogy az e-mail cím, mellyel belépni, nincs hozzá csatorva otthoni vezetékes TV előfizetés. Javasoljuk, hogy lépj ki és azzal a Telekom fiók e-mail címmel lépj be Telekom TV GO felületünkre, melyhez, hozzáadásra került az otthoni TV előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm szépen a gyors választ! 

A probléma az, hogy azzal az email címmel vagyok mindig belépve ~s műsor nézése közben dobja be a hibát és utána az adott csatornán az addig nézett film végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik csatornára váltok, akkor az simán megy! Ez a hiba az utóbbi 3 hónapban jelentkezett csak és főként a Pr1me csatorna nézése közben. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! 

Értjük. Ebben az esetben kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat, e-mail címedet, a készülék pontos típusát, valamint a pontos időt (nap, óra perc), amikor tapasztalod a hibát. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Szia @Máté11! Szomorúan olvastuk, hogy Te is problémát tapasztaltál. Kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával:
 
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van
 
Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Már megint kitérő //hárító válaszok, tehát  ismételten:
Korábban egyértelműen leírták mások is, hogy MÁR MEGLÉVŐ ÉRVÉNYES szolgáltatáshoz csatolt e-mail címmel lépünk be, 
műsor nézése KÖZBEN dobja be a hibát (tehát VALID alapokon nyugvó belépést követően) és utána az adott csatornán az addig nézett tartalom végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik-kéretlen- csatornára váltunk, akkor az simán megy! Jellemzően a magas nézettségű műsortartalom, műsoridő és csatornákon, mindegy, hogy alap vagy HD dob újra meg újra le...hónapok óta, ...fizetett szolgáltatásért. Kérjük VÉGRE a felvállalást, korrigálást, kompenzációt, javítókulcsot, bármit a fizetett szolgáltatás zökkenőmentes használatáért...A cookie előzmények törlését is hagyjuk, mert ez szokott a köv javaslat lenni. Köszönet! Megoldásokat várunk....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tegnap óta a legújabb, hogy már semikor és semmit nem enged nézni már az android fullos telefonomon sem! Sorban dobálja a hibakódokat: 203; 831; stb. Ugyebár személyes tartalmat nem enged rögzíteni, így esélytelen a fotó küldése! Kezdek igen mérges lenni, s fontolgatom, hogy a teljes telekom magenta1 csomagom, melyben tetemes előfizetés van, megszűntetem! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha erre utal a hiba, akkor komoly gond van a programozással, mert folyamatosan és mindig, már évek óta kizárólag a mindenütt regisztrált email címemmel lépek be! Ráadásul műsor nézése közben dobja be a hibát, s onnét lehetetlen folytatnom! Újabban már a NR1-s telefonomon semelyik csatornát sem engedi nézni és totál különböző hibakódokat dob be! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekom!

Nekem is ugyanez a hibajelenségem: E220. Nem régen kezdődött el, de azóta folyamatosan érvényes valamely csatornára! Ez az új alkalmazás egy kalap ..... sem ér. A régi sokkal jobb volt személy szerint! Folyamatosak a hibaüzenetek! Évek óta ezt az email címet használom, ez van megadva a Magenta szolgáltatásomhoz is, amióta megkötöttem a szerződést Önökkel! Nem kevés pénzt fizetek havonta a szolgáltatásért lakossági szinten, és ezért még egy normálisan, mondhatni hiba nélkül működő alkalmazást sem tudok használni? Ezek a mai programozók..... Az ottoni set-top box-al sem vagyok megelégedve! Ott is folyamatosan akad valami probléma, hol a wifivel, hol a TV műsorral!. Amikor az ügyfélszolgálattal nagy nehezen sikerül beszélnem, normális emberi lénnyel, nem a robottal (ami megint semmit nem ér), akkor az a megoldás, hogy indítsam újra az eszközöket a megfelelő sorrendben!!! 2022-ben indítgassam újra!!! Amikor utána néztem, hogy van újabb eszközük, a válasz az volt, hogy fizessek ennyivel, meg annyival többet, ja és vállaljak plusz 2 év hűséget!! hogy esetleg jó legyen az a szolgáltatás, amiért amúgy is fizetek évek óta késedelem nélkül!!! További hibajelenség, hogy elvileg 5 eszközzel tudom nézni családon belül a TVGO szolgáltatást. Azért írom hogy elvileg, mert sosem használjuk 2-3-nál több eszközön, mégis azt írja ki az applikáció, hogy túl sok az egyidejű bejelentkezés, jelentkezzek ki egy eszközzel. Ugyanezt írja ki, ha túl gyorsan akarok csatornát váltani. Aztán várok 5 percig és nézem a hibaüzenetet, ami után mégis meggondolja magát a rendszer és megengedi, hogy váltsak. Hogy is van ez?

Minden tiszteletem az Önöké, de egy ilyen nívójú cégtől, mint a Telekom az emberek jobb háttér szolgáltatást várnak.

Üdvözlettel,

Attila

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Attila0412
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Szia Attila!

Központi hibát jelenleg nem tapasztalunk a Telekom TV GO működésében, a jelzett problémát egyedi bejelentésként tudják illetékeseink ellenőrizni és javítani.

Amennyiben az általános megoldások nem hoznak javulást ( ki/be jelentkezés, mobil eszközön app törlés és újratelepítés, böngésző esetén előzmény és süti törlés), akkor a korábban is említett adatok alapján tudunk bejelentést rögzíteni, ha megírod nekünk ezeket privátban:

 

- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,

- MT-azonosító,

- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,

- milyen eszközön próbálod a lejátszást,

- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,

- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,

- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),

- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van

 

 

Bejelentkezni valóban 5 eszközre lehetséges egy időben, tartalomlejátszásra viszont párhuzamosan csak két eszközön van lehetőség, így harmadik lejátszás indításával hibaüzenet jelentkezhet. Amennyiben egy adott eszközön éppen nincs használatban a szolgáltatás, úgy a háttérben az még bejelentkezve maradhat, ami szintén hibaüzentet jelenthet. Az beállítások menüben lehetőség van kiléptetni az éppen nem használt eszközöket, mellyel orvosolható a hibaüzenet. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek itt megoldódott-e ez a problémája?? Csak mert ugyanezeket tapasztalom sajnos én is. Van, hogy műsor nézése közben "dob ki" és kapom ezt az üzenetet, de a legtöbb esetben el sem tudom indítani a csatornát, és most már egyre többet. Laptopon vannak a hibaüzenetek, érdekes módon telefonon nem. Valaki segítsen kérem, mert így tényleg élvezhetetlen ez a "szolgáltatás". Azt jelezném, hogy kezdetektől fogva ugyanazt az e-mail címet használjuk, azzal nem lehet gond, illetve a tv készüléken is megtekinthető minden csatorna!

De látom egyre többen jelentkeznek ezzel a problémával, úgyhogy jó lenne ha kapnánk rá végre választ és megoldást!

Köszönjük!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én a következő választ kaptam a telekomtól:

"Köszönjük, hogy panaszával ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy a TV GO szolgáltatásban tapasztalható hibát (E220) a készüléken futó védelmi szoftver
okozz. Kérjük, ellenőrizze le a böngészőbe beépülő védelmi szoftver beállításait.
Együttműködését és megértését köszönjük."

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
9 órája, princz írta:

weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2  akarom nézni ez adja be  csak 

Szia!
Bizonyos tartalmak esetén valóban előfordulhat, TV GO-n keresztül nem lehetséges a megtekintés. Ennek oka, hogy az adott csatorna vagy műsor jogtulajdonosa nem járult hozzá az online történő közvetítéshez. Ilyen esetben a „Tartalom mobilkészüléken nem lejátszható. E:208", illetve "A tartalom weben nem lejátszható. E:221" hibaüzentek jelenhetnek meg. A TV2 nemrégiben több műsorával kapcsolatban is így határozott, így ennél a csatornánál több esetben is találkozhatsz hasonló jelenséggel.

Megértésedet köszönjük. ^Dániel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, robert.kovacs8 írta:

Üdv!

Nagyon egyszerű a megoldás az E220 hibára.

A böngészőben törölni kell a sütiket (cookies) és a gyorsítótárat (cache). Ez után csak újra be kell jelentkezni, és máris működni fog rendesen.

Ezt régóta tudjuk mindnyájan, de először is ritkán működik ez a megoldás, ráadásul nem is a böngésző esetében áll fent ez a probléma, hanem az applikációban! 

Ott pedig nincs rá semmilyen megoldás! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
20 perce, sunangel71 írta:

Ezt régóta tudjuk mindnyájan, de először is ritkán működik ez a megoldás, ráadásul nem is a böngésző esetében áll fent ez a probléma, hanem az applikációban! 

Ott pedig nincs rá semmilyen megoldás! 

App-ban nem próbáltam, de gyanítom egy Adatok törlése, majd újból bejelentkezés ott is megoldja a gondot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...