Ugrás a tartalomhoz
  • 0

G3du

Kérdés

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @G3du 

Kérjük pontosítsd, hogy a kibakód kiírása mellett feltüntetésre kerül-e egyéb információ?
Nyilvántartásunkban való ellenőrzés érdekében, kérjük, privát üzenetben küldd el Telekom fiók e-mail címed, MT azonosítód és pontosítsd, hogy milyen eszközön jelentkezik a hiba, újratelepítés, újraintítást követően.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok!

Kérjük, hogy írjátok meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával, hogy mielőbb a segítségetekre lehessünk:

- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,

- MT-azonosító,

- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,

- milyen eszközön próbálod a lejátszást,

- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,

- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,

- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.10. 18:00-18:15 között),

- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van.

Együttműködéseteket köszönjük! ^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...