Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Sikertelen lejátszás


fórumista

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia!

Ha csak egy adott műsornál tapasztalod ezt az üzenetet, akkor azt feltehetően a jogtulajdonos letiltotta és nem engedélyezi a TV GO-n történő lejátszást (A TV2 csoport nemrégiben szigorított ez ügyben) 

Ha minden műsornál ezzel találkozol és azt egy előzmény és süti törlés (vagy app esetén törlés és újratelepítés) nem oldja meg akkor jelezz nekünk vissza és segítünk megoldást találni. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A TV 2 és bandája szégyellhetné magát! Lőrincke és csahos csatlósai összevissza csinálnak minden *****séget, csak arra vigyáznak, hogy az Orbán propaganda akadálytalanul ömölhessen a szennycsatornáikból. Nem is az a kérdés, hogy melyik tartalom szolgáltató mihez járul hozzá, hanem az, hogy ki kivel áll szerződéses viszonyban. Én a Telekommal állok jogviszonyban, ahol a szerződésünk tudomásom szerint nem tartalmazza azt, hogy a műsorszolgáltatás ügyében a Telekom jogosult a részleges műsorszolgáltatásra. Nem értem, nincs a nézők között egy értelmes ügyvéd, aki felszólítaná az érintetteket az anomália megszüntetésére? Minden esetre az a véleményem, hogy az ilyen "online nem lejátszható tartalom" esetében a Telekomnak kötelessége lenne legalább az előfizetés részleges csökkentésére és az ebből eredő károkat hárítsa át a tartalomszolgáltatókra. (ha ujjat mer húzni Lőrinckével és a többi korrupt *****jal.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...