Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Előfizetés átírása két hónap után sem teljes


sipsza

Kérdés

Sziasztok!

Ide írok, mert sorra fogynak el a kapcsolatfelvételi lehetőségek. Az e-mailre nem válaszolnak, a chatet már az appból sem érem el, a telefonos üsz. által felvett hibajegyet megoldás és értesítés nélkül lezárják, a Telekom üzletben nem tudnak ilyen típusú hibát felvenni.

A történet vázlatosan:

  • Július közepe: Telekom üzletben 1 mobil és 3 vezetékes szolgáltatás átíratása a nevemre (korábban is egy néven volt, Magenta1-gyel). Ügyintéző megemlíti, hogy kell 1 nap, mire minden rendszerben frissülnek az adatok.
  • 3 nap múlva így néz ki a Telekom fiókom: A mobil még az előző előfizető nevén, így a Magenta1 sem aktív. Nekem létrehoztak egy MT azonosítót, de csak a net és a vezetékes telefon van a nevemen, az IPTV nem. Ezt jelzem a Telekomnak, ők azt mondják, hogy őnáluk már minden ok (a Magenta1 is), nálam is megjavul majd.
  • A következő 2 hétben már sokadszorra hívom őket. Most is azt mondják, hogy minden rendben, csak várjak. Most mégis kapok egy SMS-t, hogy a Magenta1 aktív lett. A Telekom fiókban megjelenik a Magenta1 box (a mobil nincs benne), nem került a nevemre újabb szolgáltatás.
  • Pár nap múlva megkapom a számlákat (mobil és vezetékes külön). A mobil számla az én nevemre jött ugyan, de a Telekom fiók még mindig a korábbi előfizetőt mutatja. A Magenta1 kedvezményt csak az átírás előttre és az aktivációról értesítő SMS utánra kapom meg időarányosan (vezetékesre és mobilra ugyanúgy). Megreklamálom a számlákat (itt párhuzamosan kezdetét veszi egy 1,5 hónapos oda-vissza) és rákérdezek, hogy miért jöttek külön a számlák. A válasz az, hogy a tört hónapot így számlázzák, de következő hónapban már majd egyben kapom.
  • Augusztusban is gyakran felkeresem a Telekom ügyfélszolgálatot. Az általános hozzáállás az, hogy nem is értik, hogy nekem miért fontos, hogy a Telekom fiókban a helyes adatok jelenjenek meg. Ennek ellenére pár alkalommal belépnek a Telekom fiókomba, és elismerik, hogy nincs minden a helyén, de szerintük ez csak UI hiba. Az ilyenkor felvett hibákat csendben megoldás nélkül lezárják.
  • Megjön a következő havi számla (számlák). (A korábbi korrekciót még nem sikerült teljesen beépíteni.) Felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy miért nem egyben kapom a számlákat. Ő megpróbálja összevonni, nem tudja, vesz fel hibajegyet (amibe beleírja, hogy a Telekom fiók még mindig *****ségeket mutat). A hibát lezárják, a telekom.hu-n semmi nem változik, újabb számlát még nem kaptam.
  • Megpróbálkozom az ugyfelszolgalat@telekom.hu -val, mindent screenshotokkal dokumentálva. Kapok egy automata email-t ami részletezi a többi kapcsolatfelvételi lehetőséget, de egy szóval nem említi, hogy a levelem automatikusan a kukában landol. A biztonság kedvéért válaszolok, hogy az e-mail nekem nagyon is megfelel. Ugyanazt az automata választ kapom csak.
  • Megpróbálom a chatet. (Valamiért csak az appból érem el.) Előrelépés! Az IPTV-t most már az én MT-m alatt látom.
  • A mobil előfizetést még mindig a Magenta1 boxon kívül mutatja a telekom.hu és az app is. Időközben megszűnt a telekom.hu-nak a "Beállítások>Kapcsolt előfizetések" menüpontja, ahol eddig az előző előfizető nevét mutatta a mobilhoz.
    Felkeresném a chatet, de már egy hete nem találom az appban, a telekom.hu-n meg még mindig nem.

Amit szeretnék elérni:

  • Egyben kapjam a vezetékes és a mobil számlákat. Ez ugye elvileg már sínen van, de még nem volt alkalmam meggyőződni róla.
  • A mobil előfizetés kerüljön be a Magenta1 boxba, a telekom.hu-n és az appban egyaránt.
  • Valaki nézzen utána, hogy mi ment félre az átíráskor és biztosítson, hogy azokban a rendszerekben is javításra kerültek a helytelenül replikálódott adatok amikre én nem látok rá a telekom.hu-n vagy a számlákon keresztül.

Edit: Az igaz, hogy átíráskor törlődnek a @t-online.hu-s postafiókok? Lehetséges megtudni, hogy mik voltak a címek és azokkal új (üres) fiókokat létrehozni?

Csatoltam képeket a telekom.hu-ról. A sárga én vagyok, a piros az előző előfizető.

telekom_hu_attekintes_bo.png

telekom_hu_kapcsolt_elofizetesek_bo.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sipsza
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...