Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TVGO


tocsati76@gmail.com

Kérdés

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • VIP
20 órája, tocsati76@gmail.com írta:

Köszönöm újabb megkeresésed ,de én ilyen mélységig nem tudok belemenni , ahhoz túl képzetlen és idős vagyok .

Talán a környezetemből lesz segítség, v egyszerűen nem használom . Mégegyszer köszönöm Csaba

Szia!

Ha ez a felbontás üzenet jelenik meg, akkor a következő lépések után működnie kellene:

  • Keresd meg a Ctrl gombot. Ez általában a billentyűzet jobb alsó sarkában van. 
  • Nyomd le a Ctrl gombot és közben az egér görgőjével (középen van az egéren) görgess lefelé.

Ha minden jól alakult, akkor minden kicsit kisebb lesz az ablakon belül, és már meg fog jelenni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ismét csak köszönettel tartozom neked is Dave és örömmel közölhetem , hogy egy általános nagytakarítás után (az összes előzmény válogatás nélküli törlése ) a CTRL + görgetés valóban behozta a kívánt hatást , magyarul : hibátlanul működik a TVGO-m . Egy ismerősömnek az ismerősének a rokona tanácsára cselekedtem . Önzetlen segítségetek köszönöm Csaba

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
34 perce, tocsati76@gmail.com írta:

Firefoxban nem tudom a TVGO-t megnyitni. Tudsz segíteni ? Köszönöm !

Szia @tocsati76@gmail.com

Milyen hibaüzenet jeleni meg, amikor megpróbálod megnyitni a böngészőből a Telekom TV GO weblapot?
Amit mindenfeléképp javasolni tudunk számodra, hogy töröld a böngészési előzményeket, cookie-kat. Majd ezt követően próbáld újra.
Bízunk benne, hogy megoldja a tapasztalt problémát! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"Hoppá, a felbontás még nem az igazi!

A folytatáshoz módosítanod kell a beállításaidat.

Tedd az ablakot teljes képernyős módba, vagy kicsinyítsd a böngésződben az aktuális oldalt a CTRL és - gombok együttes lenyomásával!"

Javaslatod szerinti előzmények törlését elvégeztem , sikertelen  . Ugyanis maradt a feketeképernyős fehér feliratos hibaüzenet .

További segítségedet előre is köszönöm !

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
40 perce, tocsati76@gmail.com írta:

Köszönöm segítségedet de a problémám nem oldódott meg !

Szia @tocsati76@gmail.com

Kérjük, privát üzenetben keress fel minket.
Küldd el nekünk az alábbi adatokat:

  • MT azonosító
  • Telekom TV GO-hoz használt e-mail cím
  • Kapcsolattartói mobilszám
  • Teljes neved
  • Használt böngésző, verziója
  • Csatolt kép a hibáról

Az adatok megküldését követően ellenőrizzük nyilvántartásunkban, szükség esetén azonnal megtesszük a bejelentést. 
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...