Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Műsorúság


Cecília

Kérdés

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Cecília! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük érte! Amennyiben a levélíró felületünkön vetted fel velünk a kapcsolatot, akkor a feldolgozást követően mindenképpen válaszolnak munkatársaink. Köszönjük az eddigi és további türelmedet! Sajnos a műsorújsággal központi probléma merült fel, melynek a megoldásán folyamatosan dolgoznak munkatársaink. Bízunk benne, hogy sikerül hamarosan kijavítani és újból zavartalanul használhatod. Nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
22 perce, Cecília írta:

Sziasztok!

Hétfőn este felhívott egy telekomos a műsorújsággal kapcsolatban. Azt mondta működik, így gyorsan rámentem és próbáltam egy műsort felvenni. Sikerült!!!!!! Köszönöm. Szép napot!

Szia Cecília! Köszönjük szépen visszajelzésedet, melyből örömmel olvastuk, hogy a műsorújság alkalmazásunk működése helyreállt. Bízunk a további pozitív együttműködésben. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...